Peter Schreyer, designerul şef al mărcii Kia, a fost numit preşedintele executiv al acestei mărci. Vorbim despre o decizie istorică pentru constructorul din Coreea de Sud, Schreyer fiind primul non-coreean desemnat pe această poziţie importantă în compania deţinută de Hyundai Motor Company. Schreyer îşi va păstra şi poziţia de şef al departamentului de design de la Kia şi va fi unul dintre cei trei preşedinţi ai companiei. Promovarea sa pe această poziţie importantă are rolul de a-i mări influenţa asupra acestei mărci în vederea întăririi viitoarelor modele, destinate să se lupte cot la cot cu rivalii din Germania.
Schreyer are 59 de ani şi s-a alăturat echipei Kia în 2006. Înainte să lucreze pentru coreeni, Schreyer a făcut parte din familia Volkswagen Group, unde a contribuit semnificativ la apariţia mai multor modele Volkswagen, cum ar fi Passat şi Beetle, dar şi la prima generaţie a lui Audi TT şi a altor modele Audi. Ferdinand Piech, unul dintre cei mai importanţi oameni din Volkswagen Group, a recunoscut recent că plecarea lui Schreyer a fost o greşeală pentru această marcă.
Datorită lui Peter Schreyer, Kia are acum o identitate de marcă mai puternică, obţinută cu ajutorului celebrului "tiger nose". Vorbim despre grila faţă cu design deosebit implementată de Schreyer pe toate modelele din gamă, de la Picanto până la Optima, menită să le dea acestora o identitate clară şi puternică. Planurile lui Schreyer alături de Kia sunt destul de clare şi vizează dominarea constructorilor de volum din Germania.Via Worldcarfans
Comentarii (2)