Peste 67% din vehiculele verificate in trafic de RAR in 2009 au probleme tehnice
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Inginerii de la Registrul Auto Roman au verificat 77.409 vehicule in trafic in decursul anului 2009, dintre care 52.014 unitati au avut neconformitati tehnice sau legate de acte. Cele mai multe abateri au fost sesizate la autoturisme – 72% dintre cele controlate, urmate de autoutilitare 66.4% si microbuze – 51.4%.Jumatate din numarul de vehicule cu probleme au fost considerate neconforme cu normele in vigoare ale sigurantei rutiere, ceea ce inseamna ca 26.423 de masini nu erau intr-o stare care sa le permita circulatia pe drumurile din Romania in momentul controlului efectuat de RAR.
Din cei 77.409 vehicule controlate in 2009 in trafic, 5.707 prezentau un pericol iminent de accident deoarece aveau defectiuni la sistemele de franare sau la mecanismul de directie. Acestea reprezinta 21.6% din totalul vehiculelor care au fost considerate neconforme din puntul de vedere al sigurantei rutiere. Politistii au retinut 27.371 de certificate de inmatriculare si au imobilizat 704 vehicule.
Totodata, acestia au aplicat 36.324 de sanctiuni si au retinut 2.467 de permise de conducere din cauza neconformitatilor constatate la controalele RAR.Romanii nu au stat bine nici la capitolul poluare, 11.649 de vehicule controlate depasind normele maxime legate de poluare, in timp ce 5.960 de masini circulau cu ITP-ul expirat. Mai mult decat atat, se pare ca 3.018 vehicul au avut probleme legate de identificare, ceea ce inseamna ca seriile de caroserie si de motor din talon nu corespundeau cu seriile vehiculului controlat. Numarul vehiculelor cu probleme din Romania ar putea fi mult mai mare, din moment ce echipajele mixte RAR-Polite au oprit pentru verificare vehicule care au fost susceptibile de a prezenta defectiuni.
Via | Gandul | Foto:Gandul
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Opel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. (22.11)
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. (22.11)
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Simptomele cam asta arata: masinile raman fara frana si este vorba de modele destul de masive...Daca se confirma si faptul ca motorul se tureaza de capul lui, atunci putem fi siguri. Cred ca ar trebui ca Honda sa se vaccineze...
On topic: in incrancenarea ta, ai avut totusi dreptate! Este vorba, intr-adevar, de un model diesel...Unde n-ai avut freptate: daca are DPF, canci fum!
Dupa modul de a raspunde si stilul de exprimare, am senzatia sora cu certitudinea ca lucrezi pe la salubritate, "in teren"...
Nu numai ca nu ai adus contraargumente la cele afirmate, dar nici macar pe subiect n-ai fost. In loc de asta, ai inceput sa injuri precum un mecanizator agricol cu grave deficiente intelectuale...Si mai zici de altii ca sunt tractoristi, TeDeIsti si taranoi...Parca ai facut scoala pe vapor, cu Basescu...
Eu sunt familiarizat cu tot felul de terminologii spre deosebire de tine care ai o mare problema cu gramatica de baza a limbii romane...Daca n-as sti deja ca ai o Honda (dupa spusele tale), as putea sa jur ca ai un Passat cocosat argintiu metalizat 1.9 TDI cu geamurile fumurii...
pe de alta parte e drept si ce zice "x"...atata timp cat ca sa ajungi in fiecare zi pana la servici sau scoala bagi la portofoliu 100de gropi, normal ca masina se face praf. in special cu directia sunt convins ca de acolo apar problemele in majoritatea cazurilor.of of, ce sa faci....cel mai trist e ca acest articol si aceasta statistica nu ne va ajuta sa devenim mai constienti de unele chestii, ci are rol pur informativ, sa ne mai asigure inco odata ca traim in Romania....trist dar adevarat.
O zi buna tuturor
la astia cine le da amenda ca is prea multe gropi?
Acolo sunt multe din problemele cele mai intalnite
Nu mai chiuliti de la scoala si va cheltuiti banii aiurea la net, hai, la ore cu voi, poate mai invatati si voi ceva in afara de jigniri.
@on-topic
Si ei sunt de vina, si noi suntem de vina...ce sa-i faci, mai avem de lucru pana sa devenim 'tara europeana'