Fisker ar putea să-și extindă semnificativ prezența în Statele Unite, Canada și Europa, datorită unei extinderi majore a rețelei sale de dealeri.
La începutul acestui an, compania de vehicule electrice a anunțat că va adopta un model de parteneriat cu dealerii în America de Nord și un model hibrid în Europa, combinând vânzările directe către consumatori și diferite aranjamente cu dealerii.
De la acest anunț, peste 100 de dealeri au arătat interes în vânzarea modelelor Fisker, iar săptămâna viitoare, Fisker îi va găzdui pe aceștia la sediul său din Manhattan Beach.
În plus, președintele și directorul executiv Henrik Fisker și alți executivi ai companiei vor participa la expoziția Națională a Dealerilor de Automobile în începutul lunii februarie pentru a întâlni potențialele reprezentanțe de mașini.
Fisker remarcă faptul că multe reprezentanțe auto vând deja mai multe mărci și au o infrastructură existentă pentru vehicule electrice.
Se așteaptă ca noile reprezentanțe să fie înființate inițial în California, Illinois, New York, New Jersey, Massachusetts, Florida, Maryland și Canada.Pe lângă dezvăluirea acestui interes, compania spune că ar trebui să vândă cele aproape 5.000 de vehicule produse anul trecut până la sfârșitul acestui trimestru. Constrângerile logistice au însemnat că, în timp ce Fisker a produs mai mult de 10.000 de exemplare ale SUV-ului Ocean în 2023, a reușit să livreze aproximativ 4.700 dintre ele.
Fisker menționează că va genera venituri semnificative din vânzarea acestor vehicule. Compania a reușit, de asemenea, să reducă datoria sa totală cu 185,5 milioane de dolari.
Fisker are planuri ambițioase dincolo de modelul Ocean. Nu doar că lucrează intens la dezvoltarea noului său model de intrare numit Pear, dar are și planuri de lansare a unui camion electric și a modelului Ronin cu 1.000 de cai putere în 2025.
Oare ajung si astia ca Polestar care ocupa 10% din feed-ul AM? Succesuri, dar sa aibe grija ca lu Polestar nu i-o mers prea bine cu atata dragoste din partea AM.