Audi a oferit în această săptămână o serie de statistici despre performanțele la vânzări înregistrate de gama de modele electrice comercializate sub brandul e-tron.
Astfel, constructorul german menționează că Audi e-tron este cel mai vândut SUV electric de pe piața europeană în prima jumătate a anului, însă nu oferă detalii concrete despre numărul de unități vândute pe Bătrânul Continent.
În plus, Audi e-tron a fost cea mai vândută mașină în Norvegia în primele 6 luni ale anului indiferent de sistemul de propulsie. Datele oficiale publicate de agenția norvegiană OFV confirmă aceste date: Audi a vândut 5.618 unități e-tron și are o cotă de piață de 9.5% în Norvegia.
Pe de altă parte, Audi menționează că e-tron este și cel mai vândut SUV electric de segment E (mare) la nivel global datorită celor 17.641 de unități livrate în primele 6 luni ale anului.
Germanii se laudă cu o creștere de 87% a vânzărilor comparativ cu primele șase luni ale anului trecut, însă aceasta este una logică în contextul în care e-tron a devenit disponibil în Europa în martie 2019.
În prezent, gama de SUV-uri electrice Audi include două modele: e-tron și versiunea coupe e-tron Sportback.
Gama de modele electrice a germanilor va fi completată de alte două SUV-uri, și anume Q4 e-tron și Q4 Sportback e-tron.Via Audi, OFV
Ei si casele le incalzesc electric in mare masura si atunci mi se pare cumva logic sa incerce sa foloseasca acelasi combustibil si pentru masini.
Erau înainte foarte săraci? Da
Dar spre diferenţă de Emirate şi Arabia Saudită investeşte puternic în maşini electrice şi sisteme de încărcare plus sisteme solare? Da
Aşa că, asta e, bravo lor, dacă nu erau ei - importam de la ruşi sau arabi care sunt praf - nu fac nimic bun cu petro dolarii
Bine măi Audi
Eu zic ca nu este mare diferenta de calitate intre audi si tesla. Modexl x are materiale scumpe si de calitate. Problema este la asanblare,anumite elemente interioare si exterioare la masinile tesla nu sunt aliniate cum trebuie. Model 3 nu cred ca va fi detronat prea curand,poate doar de fratele mai mare Model Y.
Model/Putere/Capacitate baterie/ Autonomie NEDC/Autonomie reală (~)/Rezultat test economic
Tesla Model 3 Long Range AWD 417 CP 75 kWh 560 km (WLTP) 450 km 772,4 km
Hyundai Kona EV 64 kWh 204 CP 64 kWh 482 km (WLTP) 420 km 734,4 km
Tesla Model S 100D 422 CP 100 kWh 632 km 450 km 710,9 km
Nissan Leaf 2 e + 217 CP 62 kWh 385 km (WLTP) 350 km 665,5 km
Opel Ampera-e 204 CP 60 kWh 520 km 390 km 652,0 km
Jaguar I-Pace 400 CP 90 kWh 480 km (WLTP) 380 km 573,9 km
Renault Zoé ZE40 R110 110 CP 41 kWh 403 km 280 km 564,9 km
Audi e-tron 55 quattro 408 CP 95 kWh 415 km (WLTP) 350 km 558,3 km
BMW i3 120 Ah 170 CP 42,2 kWh 285-310 km (WLTP) 260 km 430,7 km
Skoda Citigo e iV 83 CP 36,8 kWh 272 km (WLTP) 220 km 400,7 km
Vezi:
https://www.caradisiac.com/video-la-skoda-citigo-e-iv-jusqu-a-la-panne-petite-mais-costaude-184115.htm
Mulţumim ACE Craiova
daca merg legal si la cea cu motor termic scot consum cat scrie in carte, sau chiar mai bine, deci ma astept ca si la electrica sa fie cam la fel.