Echiparea de top a lui Ford Focus RS include un motor Ecoboost cu capacitatea de 2.3 litri care generează 350 de cai putere și un cuplu maxim de 470 Nm la 2.000 rpm.
În ultima perioadă, casa de tuning Mountune a îmbunătățit performanțele motorului lui Focus RS, iar ultima "ispravă" este remarcabilă.
Reprezentanții Mountune au testat pe bancul de probe o versiune îmbunătățită care generează nu mai puțin de 684 de cai putere, adică aproape dublu comparativ cu valoarea standard. În plus, cuplul maxim a fost de asemenea îmbunătățit la 767 Nm.
Pe baza acestor date, cei de la Mountune estimează că acesta ar putea deveni cel mai puternic motor cu patru cilindri cu injecție directă din lume.
Cu toate acestea, este important de menționat că performanța a fost obținută doar pe bancul de probe și nu există certitudinea că acesta va fi disponibil la un moment dat pentru clienții lui Focus RS. De altfel, nu este clar dacă în ce mod va fi afectată fiabilitatea motorului ca urmare a acestor îmbunătățiri de performanță.
În ultima perioadă, Mountune și-a extins activitatea și colaborează și cu Volkswagen pentru versiuni îmbunătățite ale motoarelor de pe Golf GTI și Golf R.
Via Motor1
In legatura cu motorul de mai sus , pot sa spun ca acolo va muri .Pe masa aia.....Iar daca o sa reuseasca sa fie fiabil, o sa coste de va veti scufitza pe tavan
nu stiu cum sta treaba cu prostii care critica motoarele termice ca nimeni nu le critica ca nu sunt puternice, ci din alte motive. iar acest motor cu puterea astea, cu siguranta va polua mai mult ca ala din care a provenit. deci nu stiu cu prostii aia....