Comerțul cu mașini second hand, aduse din spațiul comunitar, este preferat de foarte mulți români. Majoritatea, însă, nu lucrează legal în sensul că nu înregistrează veniturile în evidențele contabile și nu declară operațiunile efectuate.
Astfel, se sustrag de la plata obligațiilor fiscale datorate statului. Cu alte cuvinte, nu plătesc taxe în urma vânzării unei mașini second hand.
Polițiștii au descins acum la mai multe grupări care ar activa în comerțul intracomunitar de autovehicule rulate.
"Polițiștii [...] efectuează 62 de percheziții domiciliare, în municipiul București și în județele Ilfov, Bacău, Brașov, Călărași, Giurgiu, Ialomița și Vaslui," se arată în comunicatul transmis de IGPR.
Mașinile au fost achiziționate de la firme din țări precum Belgia, Olanda, Germania, Italia, Franța și Spania.
În urma acțiunilor întreprinse în perioada 2016 - 2019, grupările ar fi păgubit statul cu peste 97.000.000 de lei sau 20 de milioane de euro.
via Digi24
“Bine, dar samsarii chiar trag statul în piept!”. Adică pe noi, contribuabilii conştiincioşi, doar nu pe privilegiaţii “sorţii”.
vai vai vai cum le mai luai tu apararea prietenilor tai samsari acu cateva luni, mureai de grija lor, ca nu mai vine mos craciun la copilul de samsar.
om mai fatarnic ca tine nu exista. cu toata acrobatia ta lingvistica, cu care inseli pe multi, tot un sarpe ramai. ma felicit ca n-am pus botul la vrajeala ta alambicata.
De fapt, tu habar n-ai câtor “ţepari” era să le cad eu însumi pradă, dar m-am bazat întotdeauna pe “ultimul sfat” (provenit de la mecanici sau de la “simpli” cunoscuţi), înainte să adopt decizia finală (de cumpărare).
În atare condiţii, cum poţi să afirmi că mi-ar fi dragi asemenea persoane???
Ah, da, n-ar fi greu de intuit motivaţia ta: a ponegri cu orice preţ! Căci aşa sună ordinul pe unitate: “grupul celor cinci” (incluzându-l pe Mister K) de pe AM să fie “tocat” (a se citi: terfelit) sistematic, chiar şi în mod nejustificat!!! Am mai pomenit eu de scopul ocult: “Calomniaţi, calomniaţi, ceva tot va rămâne!” (Pierre Beaumarchais – “Bărbierul din Sevilla”).
Şi te avertizez că nu voi mai fi deloc tolerant la prima cacealma pe care te vei mai încumeta s-o lansezi la apa sensibilităţii publice…
Toata lumea stie cu ce ocupa samsarii si ce fel de manevre fac cu masinile (manipulare kilometraj, reparatii la masini care ar trebui casate etc.), dar pe politisti i-a durut in fund de (po)pulime, pentru ca si ei isi primeau partea. Sunt atatea exemple in care Politia si-a demonstrat limitele si incompetenta (Caracal, Onesti, cazurile permiselor, moartea lui Adrian Pop saptamana asta, cand au fugit toti ca potarnichile - astea doar asa scurt). Acum mai adauga si coruptia si ai un tablou complet.
Si aceasta stire, nu a plecat de la investigatii ale politistilor, ci de la ANAF, care are nevoie de bani urgent.
ia poftim ce scriai la articolul asta, cum ne indemnai tu sa nu mai dam banii nostri la corporatii (care angajeaza mii de oameni, platesc taxe, sustin economia, inoveaza, produc) ci sa ajunga banii (evident, nimic fiscalizat), la samsari:
https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-dacia-sandero-10-tce-90-101359.html
inexorabil
la 24.11.2020, 13:34
Și uitasem, așa că revin. Va gândiți voi, oare (?), în goana voastră de a aduce bani în buzunarele exploatatorilor ce se cheamă constructori de mașini, câte familii trăiesc din vânzarea adevăratelor limuzine SH la mâna a doua? Câți copii sunt privați de bucuria de a veni moș crăciun la ei? Nu fac apologia samsarilor dar, mănâncă și gură lor o pâine. De ce să dai banii pe un sandero, când poți să iei foarte bine, de aceiași bani, ceva cu mult mai rafinat. Ceva care a circulat pe drumuri bune și aautostrazi. Ceva condus civilizat și întreținut, nu bate, nu troncane, uliuri bune și benzină extra. Iar dacă iei un sandero acesta pierde din valoare imediat. V-ați gândit la asta?