Pentru iubitorii de aventură: Land Rover Defender poate fi comandat și cu un cort de plafon

de Cornel Șocariciu
Luni, 22.06.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Land Rover împreună cu specialștii de la Autohome au lansat un cort de plafon pentru noua generație Defender. Cortul este disponibil opțional și costă 3.082 de euro.

În toamna anului trecut, Land Rover a prezentat noua generație Defender. Modelul producătorului britanic poate fi comandat și pe piața din România, prețul de pornire anunțat fiind de 53.193 de euro.

Acum, Land Rover împreună cu specialiștii de la Autohome au pregătit un cort de plafon dedicat noii generații Defender. Cortul va fi disponibil doar pe versiunea cu cinci portiere Defender 110 și poate fi comandat pentru suma de 3.082 de euro.

Când este împachetat, cortul de plafon seamănă foarte mult cu o cutie de transport convențională. Elementele exterioare sunt fabricate din fibră de sticlă, iar deschiderea acestuia se face prin desfacerea unor cleme de siguranță amplasate în partea din spate.

O scară din aluminiu asigură accesul în cort, iar pentru interior, specialiștii de la Autohome au pregătit o saltea suficient de mare pentru doi adulți, două perne, iluminat ambiental cu LED și o plasă pentru depozitare.

Conform oficialilor Land Rover, cortul măsoară 2.3 metri lungime, are o lățime de 1.3 metri și o înălțime de 1.5 metri.

"Noul Land Rover Defender este vehiculul ideal pentru a ajunge la destinații greu accesibile.

Cu noul cort de plafon, clienții vor putea continua aventura și după finalul călătoriei. Este accesoriul perfect al unui explorator modern", a declarat Joe Sinclair, directorul departamentului de accesorii din cadrul Land Rover.

Comentarii (33)

  • Foarte buna ideea. Se stie cat de des se strica produsele JLR. O astfel de dotare ar trebui sa fie disponibila pentru intreaga gama de masini, eventual in standard. Nu se stie niciodata cand ramai in drum.
    19 0
  • Poate fi comandat si cu o extensie conflabila in partea din spate a masinii. Mai poti sa accesorizezi si cu compresorul impreuna cu dusul aflate in lista de optionale.
    Un automobil superb si complet din punctul meu de vedere.
    E in lista de dorinte pe primele locuri :)
    10 0
  • @mip, ai legatura :):)
    9 1
  • uitandu.ma la masina asta ma duce gandu la SUV urile de oras, nu mai are nimic din genele unui off roader adevarat....
    8 0
  • @zarne ...
    preluat legatura ... multumesc !

    io-mi pun asa o intrebare, retoric vorbind cumva :

    - pai daca nu-mi place aventura (adica iesirile in natura de scurta sau lunga durata), de ce sa mai cumpar un Defender ??? in particular, land rover in general ...

    acuma, in alta ordine de idei, fata de santa fe-ul meu, asta e mult mai dedicat off-road ...
    in primul rind sub aspectul garzii la sol care e mult mai generoasa si care e - dupa mine - primul impediment al santa fe sau primul avantaj pt defender ...

    ramine sa vedem daca la capitolul fiabilitate au ameliorat oarice englezii astia, ca daca se inscrie in ecuatia actuala ... apoi si-o iau rau in bot cu vinzarile !

    vechiul defender era o masina simpla si slabuta daca vorbim de fiabilitate, dar cu potential f ridicat pe off-road ...

    pt puristi, aci ma bag si io, actualul defender e o gluma mare cit china nu cit anglia !!!

    io chiar nu pot pricepe cum de englezii astia pot fi asa de tolomaci si nu au aruncat o privire la neamurile lor din state, care au modernizat wrangler-ul fara sa ii strice aspectul lui retro/arhaic si i-au adus o gramada de briz-briz-uri ... nici alea nu-mi plac, dar totusi, parerea mea e ca la defender s-a facut o greseala imensa !!!
    wrangler se vinde ca pita calda si nou si uzat !!!
    e modelul care pierde cel mai putin la pret in america de nord !

    chiar ca nu pricep - oricit m-as stradui sa le dau circumstante atenuante - politichia astora de la land rover !!!

    drumuri bune s-aveti ! ...
    cu sau fara defender, cu sau fara cort pe 'coperis !!!
    22 0
  • Edikkk
    ditamai SUVul diesel îl cari la munte cu cortul ca să poluezi acolo

    :)))
    2 21
  • @mip: Zici bine stimabile că JLR a vrut să împuște cam mulți iepuri deodată și ar putea rămâne cu tolba goală, spre deosebire de FCA care au rămas pe felia mai rustică cu Wrangler și nu au încălecat teritoriul lui (Grand) Cherokee.
    .
    Motiv pentru care se așteaptă apariția unei versiuni Defender mai spartane (90 Commercial), dar și aia va fi peste 40K €.
    JLR e însă în mare foame de bani, așa că preferă deocamdată clienții amatori de accesorii pt. câini, corturi, scări, canistre, generatoare, vinciuri sau folii anti-zgâriere de multe jdemii €, un 110 bine garnisit depășind ușor suta de mii.
    ...Să sperăm că va depăși însă și 100 mii km fără reparații majore, ca Santa Fe-ul tau mai mult ca sigur...

    @Edikkk: Hai că ești simpatic în eco-frenezia ta, amice -- păi copacii se bucură de orice diesel care le mai cadorisește ceva CO2... :-)
    Dacă-i Euro-6, normal.
    Să mai repet că dioxidul de carbon NU e de fapt un poluant ?!
    Sau că efectul lui de *gaz de seră* e minor comparativ cu alți compuși cum ar fi metanul?
    Ori că aportul uman la creșterea concentrației sale în aer e de max. 8-9% ?!
    ...N-are rost, deși am făcut-o deja. :-P Drumuri bune și ție îți urez totuși, că fără gică-contriști cu cine am mai cârcoti p-acilea?!
    31 2
  • @mip : JLR-ul e pe panta de "ori la bal ori la spital" in aceste momente. Asta este explicatia. Parere personala bineinteles. Cu Jaguar ai vazut ce ultima solutie au gasit - o compacta !!! Asa ca sa nu te miri daca peste vreo cativa ani Defender si Discovery o sa se transforme in...ATV-uri !!!
    24 0
  • @Kiro as fi curios sa vad si eu un link sau macar un titlu de lucrare stiintifica pentru valoarea de max 8-9% pentru aportul de CO2 din atmosfera datorat activitatilor antropice. Daca luam ca referinta valorile dinainte de revolutia industriala sau pe cele din istoria geologica ma tem ca suntem la o crestere de peste 50%. si nu stiu cui altcuiva putem sa o atribuim.
    Si desi sunt de acord cu faptul ca metanul contribuie la efectul de sera mult mai mult decat CO2-ul, din pacate pentru a scoate din pamant petrolul din care se face motorina se arunca in atmosfera si mult metan. Deci problemele legate de combustibilii fosili sunt cumva legate intre ele.
    8 7
  • @Green_Alex: Dacă-i ordin, cu plăcere: :-)
    https://www.helsinkitimes.fi/finland/finland-news/domestic/16562-finnish-scientists-effect-of-human-activity-on-climate-change-insignificant.html

    Și savanții japonezi trag concluzii similare, dar și ale lor sunt f.f. greu de găsit pe netul cu a lui cenzură *Invizibilă*.
    Cândva o să mă... lăbărțez poate mai mult pe tema asta, chiar dacă-s conștient că niște comentarii n-au cum să schimbe cursul eco-avalanșei perfect coordonate din/de mass-media mainstream.

    Inutil să repet și că nu-s vreun negaționist al poluării REALE a planetei, dar de aici până la promovarea unor taxe și pe CO2-ul expirat e cale lungă.
    Noua taxologie e totuși numai unul din scopurile isteriei Greto-file, omni-electrificarea mobilității fiind și ea cu bătaie mai lungă decât simpla mutare a poluării din aglomerările urbane mai pe câmp așa...
    Pe f. scurt: IMHO nu se urmărește doar computeriarea societății, ci includerea noastră ÎNtr-un mega-computer.

    Dac-oi mai apuca (deși nu cred, ambalajul fizic fiindu-mi pe ultima sută de km sau chiar metri :-)) o să afli poate mai multe dintr-o viitoare carte.
    28 1
  • @Kiro
    Multumesc pentru link,mie unul mi se pare interesanta lucrarea dar nu mi se pare chiar atat de relevanta pentru discutia de fata.(trec peste faptul ca articolul mentioneaza ca lucrarea este criticata- banuiesc de comunitatea stiintifica?).

    Ceea ce spune lucrarea este ca influenta directa a cresterii concentratiei de CO2 din atmosfera asupra temperaturii este limitata. Lucrarea in sine se bazeaza pe corelari empirice (intre acoperirea cu nori si variatia temeraturii).
    In lucrare se presupune (fara a oferi sursa sau demonstratia) ca influenta activitatilor umane asupra volumului de CO2 din atmosfera este de doar 10%. Asta nu este o demonstratie, mai ales avand in vedere corelarea vizibila intre cresterea destul de accentuata a temperaturii incepand din anii 70 pana in prezent si cresterea concentratiei de CO2 din atmosfera.

    Sunt de acord ca nu trebuie sa fim fanatici, iar Greta mi se pare un exemplu perfect de "asa nu" dar nici sa negam niste evidente de dragul unor atasamente/preferinte/obiceiuri.
    9 8
  • Iar eferitor la conspiratii...nu cred in puterea lor. Sunt oameni care conspira, si care vor sa impuna agende, dar puterea lor mi se pare limitata la tari/zone sarace unde se poate obtine influenta prin coruptie.
    4 12
  • @Green_Alex: E părerea ta și ți-o respect, chiar dacă nu subscriu deloc la ea... sau, în fine, la ele.
    Influența goebbels-iană a moriștii campaniilor MSM se confirmă însă (disclaimer: și asta, poate doar pentru mine.)
    O să revin oricum și cu alte studii serios-științifice -- controversate și ele, normal, dar ceva mai logice decât apoca_lipsurile Gretei. :-)

    Până atunci, drumuri bune îți urez (nu doar fiindcă ești motociclist și-n plus japo-fan ca subsemnatul, spre deosebire de prietenul @zărne. :-))
    Poate consulți însă și unele surse de informare mai puțin populisto-hipnotice, dar nu neapărat demențial-conspiraționiste. Ai afla de ex. de la astrofizicieni reputați (LaViolette să zicem) că întreg Sistemul Solar e în curs de încălzire... una supra-globală deci.
    21 1
  • Edikkk
    Gândire de tractor....

    Mai mult CO2 pentru copaci.... Mda.

    Terra are un echilbru al CARBONULUI ÎN ATMOSFERĂ

    CARBONUL DIN SOL / PLANTE circulă în ATMOSFERĂ şi invers.

    În momentul în care tu, homo sapiens sapiens EXTRAGI PETROL ŞI GAZ METAN (hidro CARBURI) de la sute de metri şi chiar KILOMETRI DIN ADÂNCIME DIN PĂMÂNT şi îl arunci în ciclul echilibrat natural - atunci este clar şi la mintea găinii deja că acest echilibru ESTE DISTRUS !!!

    Ce să mai zicem, zone întinse în care erau gheţari de zeci de mii de ani sau sute de mii de ani dispăruţi în ultima 100 de ani ???


    Este foarte clar acest lucru.
    1 18
  • Edikkk
    Şi care copaci??

    Care îi defrişăm ca disperaţii, atât în România cât şi în Amazon şi Indonezia?
    1 19
  • Edikkk
    Gândire de tractor şi cei care au votat negativ - comentariile despre fapte dovedite științific
    1 16
  • Care copaci ? Mai bine zis care copac ? Copacul Edikk.
    19 3
  • @mip, sunt surprins de-a dreptul de opinia ta anti-RR :):) Dar realista, din pacate. Daca nu-ti place fiabilitatea lor, iti propun altceva, e drept ca-i inca la stadiul de desene animate, dar eu cred ca generatia urmatoare va imprumuta cate ceva din ideile de-aici. MIe imi place la nebunie:

    https://www.youtube.com/watch?v=gLoCHhPPC_Q

    Dane, din pacate n-avem ce face. In ultima vreme, la fiecare articol trebuie sa vina deviatul sa strice sectiunea de comentarii.
    9 2
  • Acelasi van, dar alte unghiuri:

    https://www.youtube.com/watch?v=-nUMTni1g5c&vl=en

    Acuma nu stiu cat off road vrei sa faca, dar cred ca te poate duce lejer pe drumul din week end-urile trecute :) Pare sa aiba garda la sol mai mare ca Lili :)
    7 1
  • @zarne ...
    Lili a mea are garda la sol de 18.5 cm ... ce vrei sa fac ?
    pe net am gasit kit de ridicare de 3 cm ... ridicol de mic as zice.
    am contactat o firma care se ocupa cu modificari si nici aia nu au mai zis nimic ...banui ca nu au gasit oarice ...
    as putea cumpara ceva cauciucuri mai mari din care sa scot inca vreo 3 cm ... tot nu e destul, chiar daca va fi ceva diferenta ...
    am doua alternative: ori umblu asa cu ea (pe unde se poate), ori o ridic atit cit gasesc acu piese ...

    aia care mi-ai trimis-o acuma (legatura cu hymera) mi-ai mai aratat-o cu o alta ocazie ... va fi o jucarie de vreo 150-200 de miare ...

    cum e si asta ... hamer'ikana ...

    https://www.youtube.com/channel/UCLpcU-Wz9AAYJr_ekj2Hh_w

    dar pe banii unei masinarii de gen, iti poti lua casa !!!

    @pipo ... ca bine zici !
    @kiro ... merci de aprecieri ... si-mi luasem deja biletele alea sa ne vedem la una bierea pe undeva prin RO impreuna cu @inexo si cu tine ca @zarne nu era sigur de o vizita prin satul sau natal anul aista !!! ...
    da' cu covrigu asta nu mai pot veni ca mi-au anulat sasalaii biletele de avion !!! i musai s-o lasam pe al'dat' ...

    drumuri bune s-aveti !
    ca io, de-o fi sa iau Defender, prefer unul vechi ... am vazut pe la nemti ceva, dar sunt destul de scumpe ... ca sa nu zic, inaccesibile ca G-urile lu' varu' @zarne ...
    10 1
  • @mip+zărne+inexo: Salve @all-of-you guys, așa-i cu gaura asta de covrig care strică planuri și local, darămite trans-continental...
    Mai *vorbim* însă p-aici deocamdată în așteptarea unui 2021 mai bun, chiar dacă semne nu prea sunt pt mine cel puțin (deși unul cu x în nick-name :-) e cam fantomatic de pare că vorbesc singur când mai apuc să-i răspund) .
    Mulțam oricum din nou pt invitația *în club* -- când și dacă m-oi limpezi cu hopul actual om comunica și mai direct.

    Ref. la hălăduit (auto)mobil în natură, HYMER-e de genul celor din clip rămân chiar himere pt mulți din cauza prețului.
    Iar majorarea artizanală a gărzii la sol cu mai mult de 2-3 cm presupune și amortizoare noi mai lungi, nu doar înălțătoare (preferabile-s seturi complete incluzând și alte arcuri.)

    Și mai ontopic adică strict @Defender, curios fiind am avut chiar ieri ocazia să dau o mică tură într-unul, deși doar ca pasager (n-am simulat că am portofelu prea gros amicului care mi-a aranjat plimbarea.)
    Oricum, am fost doar pe asfalt -- teritoriu pe care din păcate și majoritatea viitorilor apropitari vor rămâne cu monstrulețu.

    Era un 110 diesel de 240 CP (normal la noi, unde versiunea scurtă și/sau pe benzină n-o să aibă mult succes) și hiper-dotat ca mai toate showroom-ispitele. :-P
    Pe scurt, e f. mare nu doar pe dinafară, dar și surprinzător de vioi + extrem de silențios pentru un *tractor*. Ergonomic nimic de reproșat interiorului, dar spartan înseamnă cu totul altceva.
    Copacii lui @Edikkk sigur îl vor adora.:-)
    16 1
  • @Kiro Multumesc pentru urare, desi dupa cum se vede si in poza de profil mai degraba caut drumuri nebune :).
    Si asa cum ai zis si tu e ok sa ramanem fiecare cu parerea proprie, un schimb de 3-4 comentarii nu vor schimba convingeri inradacinate in timp si documentare. Pentru o schimbare de parere trebuie discutii mai lungi si mai ales documentare aditionala (cel putin in cazul meu), dar o discutie bazata pe replici civilizate si referinte stiintifice mi se pare oricand de bun augur si aduce pe masa niste informatii utile tuturor(chiar daca uneori adiacente discutiei ontopic).
    In concluzie numai de bine si spor in continuare!
    6 1
  • @Green_Alex: Subscriu... fără să mai repet că nu suntem p-aici ca să avem neapărat dreptate. Iar diverse teorii -- fie ele logice --, dacă-s expuse cu intenția de impunere, n-au vreo șansă de a convinge pe cineva.
    Având destui neuroni în dotarea de serie, :-P te vei convinge însă singur cu timpul de adevărul unor aparente *aiureli*.

    P:S. Fiecare vârstă cu drumurile ei -- la anii tăi și eu căutam drumuri ne_bune. :-) Tot pe două roți, dar și pe una de fapt.
    Back ontopic, acu m-ar tenta un Defender, dar la bănetul cerut aștept ca JLR să scoată un ATV. :-P
    14 1
  • @inexorabil ...
    prietene ... multumesc de mesaj.
    cu naratiunea, sti ca, asa mai timid, incerc sa incropesc oarice pe youtube, fiind la inceput si mai lipsit de experienta ...
    oricum, "Lili" a noastra isi face treaba pt care a fost gindita: ne duce in conditii decente cam pe unde vrem, dar ne arata ca are si ea limitele sale ! de care nu e bine sa nu tinem seama ... nu de alta dar vom fi nevoiti sa bagam mina in buzunar !!!
    pe unde am umblat, am folosit pt prima data de cind am cumparat-o modul manual de schimbare a vitezelor ... fiind denivelari si bolovani am mers cu vit I-a si a II-a ... a fost bine, ne-a zgiltiit serios (datorita denivelarilor, nu faptului ca ar fi ceva in neregula la cutia de viteze), dar, cum am zis si intr-unul din clipuri, am savurat drumul ... nu destinatia ! pt ca nu am ajuns unde am vrut ...:))
    drumuri bune sa ai !
    6 0
  • @inexo : WTF !!??...pe bune !? ..ti-au dat astia cu "interzis" ? Ma miram eu ! E ciudat si totodata bine de stiut. Pe de alta parte iti spun cu amicitie ca poate ar fi mai bine sa te calmezi ,ca prea aveai razboaie mai mult sau mai putin personale cu orisicine p-acilea de vreun an incoace. Nu mai pune la suflet orice contra , e doar un site de carcotasi despre lumea auto -asa cum bine tot reaminteste maestrul Kiro. Imi e dor de comenturile tale de anii trecuti care oricat de alambicate si lungi erau contineau totusi multe informatii faine si exprimau pasiunea ta pt. auto si eram una din manutele tale verzi. Oricum, sper sa te mai vad p-aici, chiar daca nici eu personal nu prea mai am timp asa de des sa intru, dar...cu o alta stare de spirit.
    12 0
  • mi-as dori din tot sufletul, inexorabil sa ne intalnim fata in fata. Toti TREI: tu, eu si "depistatul" MM. Sa vad ce fata vei face atunci. Sunt convins ca si in momentul ala cand ne vei numara pe degete "1, 2 ,3" vei spune ca totul e o conspiratie la nivel mondial.

    cum spuneam si alta data....ai ajuns de toata jena. Si mila :(
    5 1
  • inexorabil
    “Ţi-ai” dori, dar ştii prea bine că nu se va întâmpla. Însă chiar şi aşa, de unde sau cum aş şti că eşti “tu”, distinct? Oricum , interesantă tactică: nu ştergem acest mesaj, ca să venim cu o “dezminţire”. Dar nu pe a “ta” o aştept.

    Apropo, de ce nu te loghezi după atâţia ani???

    “Altă întrebare” : confirmi că eşti fostul vianu? Dacă nu, atunci el de ce nu mai postează? Culmea, la fel ca tine, era nelipsit…Aşa, dintr-odată, s-a lăsat păgubaş. Suspect…

    Ah, da, l-am jignit pe MM. Dar eu cum crezi că mă simt??? Cumva m-am trezit ultima cârpă a acestui site, ca să mi se refuze sistematic libertatea FUNDAMENTALĂ de exprimare?! Chiar şi aberaţii de-aş înşira, să fie lăsate în pace! În comparaţie, la mine, pe contul de FB, poate comenta ORICINE ORICUM ORICÂT, că nu-i voi elimina în veci părerile, chiar şi să mă terfelească în fel şi chip.

    Aşadar, MM şi/sau fănel, înţelegi chintesenţa democraţiei au ba?

    Ah, şi nu mai scrie dinadins greşit gramatical. Nu eşti “un om din popor”, fănele! Nu te mai strădui să menţii aparenţele…

    D.p.d.v. psihologic, cel care se vede puternic/total nedreptăţit simte nevoia unui drept la replică devastator. Ieşi, deci, pe interval, MM, şi asigură-ne că nu-ţi place să participi la discuţii. Iar “tu”, fănel, loghează-te (chit că nu te obligă nimeni) şi poate că se va modifica perspectiva de abordare. Adică voi începe să mă gândesc să-ţi dau dreptate.

    De fapt, tărăşenia nu s-ar putea descâlci decât într-un singur mod: deoarece ştiu cum arată fizic MM, întâlneşte-te cu mine, fă-ţi cont sub ochii mei şi apoi postează imediat pe AM. Ulterior, să mizezi doar pe acel nick. Stilul tău oricum este uşor de recunoscut. Scuză-mă că par Toma necredinciosul, dar există nişte coincidenţe stranii în toată povestea asta…Cum ar fi: de la bun început, “tu”, fănel, ai afirmat clar (şi ironic) că nu mă mai pot loga, chiar înainte de a preciza eu însumi! De ce erai atât de sigur că acesta este adevărul? Că doar oricine are posibilitatea de a scrie şi logat, şi nelogat.
    5 2
  • inexorabil
    Ca un argument în plus, două dintre intervenţiile mele s-au referit la aventuri 4x4 (on topic aici – răspunzându-i lui @mip) şi la facelift-ul lui VW Arteon, deci nu aveau nicio legătură cu “teoriile conspiraţiei”. Totuşi, mi-au fost “rase” prompt şi de fiecare dată când am încercat să le re-postez! Ce denotă acest gest? Las răspunsul adecvat la latitudinea cititorilor…

    PS. Ce-i drept, la articolul cu Arteon mi s-a permis, în sfârşit. Dar a trebuit să-l “prelucrez”, adică să presar mai multe “cifre” :)

    PPS. Eu propun ferm următoarea convenţie: să-mi recapăt dreptul de a utiliza vechiul cont, dar să nu mai abordez “teoriile conspiraţiei”. Mai ales că oricum am spus cam totul…Pentru ce, deci, să repet întruna? Ceea ce nu înseamnă însă că m-aş dezice de afirmaţiile mele “religioase” (ar însemna să mă lepăd de credinţa mea ortodoxă!). Doar că le-aş trece sub “naftalină” (ar fi un sentiment dureros, dar da, admit că Adevărul se cere susţinut/promovat în altă parte). “Off topic”-ul însă n-aş putea promite că l-aş evita, din moment ce se practică “la greu” pe AM.
    Să se gândească bine redacţia în acest sens şi cum va hotărî ea, aşa să fie! Pot fi parolist; să nu se îndoiască nimeni! Iar subiectul MM n-ar mai exista pentru mine.
    4 1
  • mircea
    @inexorabil
    Poți să-ți accesezi contul. Dar vom păstra comentariul ăsta ca probă dacă vei continua să păstrezi trendul off-topic. Mi se pare fascinant cum poți să aduci o plus-valoare incontestabilă textelor de pe Automarket cu o mână și să deviezi crunt cu cealaltă :) E ok să existe orice subiect pentru tine atât timp cât vorbim despre mașini. De altfel, nu te cenzurează nimeni: ai putut mereu să scrii comentariile pe care le-ai vrut. Faptul că-ți sunt șterse ulterior se leagă strict de faptul că încercăm să păstrăm un nivel cât se poate de decent al discuției aici. Deci de tine depinde dacă ele rămân sau nu, nu de noi.

    Iar fascinația ta legată de useri e deliciul redacției, să știi. De-abia avem timp să verificăm comentariile, darămite să intervenim activ în ele. Cu atât mai mult sub alte nume. Probabil că fanel, vianu și mai știu eu cine-a fost "citat" de tine se distrează crunt pe tema asta.

    Have fun.
    10 0
  • mircea
    @inexorabil
    Mai bagă o dată ultimul comentariu, l-au șters băieții din inerție :) Scuzele mele.
    6 0
  • inexorabil
    OK, nicio problemă. Am scris aşa:

    "" Am promis? Am promis! Oricum nu mă vor mai interesa identităţile persoanelor! Iar textele pe care mă îndârjisem să le re-postez nu vor mai vedea vreodată lumina zilei. Am şters totul cu buretele.

    Realizez că ţi-am adresat cuvinte foarte dure. Am crezut intens în ele şi, de aceea, trebuie să mă “dezarmez” singur, în timp, prin urmare aş fi ipocrit să te asigur că le retrag fix acum. A, faptul că regret că mi-am ieşit din fire este altceva.

    Da, OK, răzbunarea este arma…Dar nu mai contează. Mergem înainte. Pe tărâmul AUTO.

    Şi nu voi mai intra în fricţiuni cu nimeni, chiar şi dacă aş fi provocat în mod expres! Păstraţi şi această declaraţie drept dovadă.

    Mulţumesc! ""
    7 0
  • @Mip: "Lili a mea are garda la sol de 18.5 cm ... ce vrei sa fac ?
    pe net am gasit kit de ridicare de 3 cm ... ridicol de mic as zice.
    am contactat o firma care se ocupa cu modificari si nici aia nu au mai zis nimic .."
    Nu ați găsit decât kit de ridicare de 3 cm pentru că e cel mai simplu și singura modalitate de a ridica un pic garda la sol fără alte intervenții. Pentru 5 cm sau mai mult, treaba se complică mult. Trebuie prelungite conductele de frână, trebuie niște "camber pins" pentru a regla corect unghiul la roți după ridicare, eventual este nevoie de alte arcuri și telescoape... Și mai sunt și alte "hopuri", coroana de la planetare care antrenează roțile, nu o va mai face pe toată lungimea ei...
    Dar pentru pasionați există soluții, costisitoare ce-i drept, pentru a-și realiza visele:.
    https://m.youtube.com/watch?v=lhZQCOWFsJo
    5 0
  • @McCrysT ...
    stiu ca e complicat, dar acelasi producator, avea si de 4 cm sau chiar 5 ...
    problema e mai mare la masinile monococa ...
    eu nu voiam ceva extrem, dar cu 3 cm + inca vreo 3 din roti ...
    nu poti trece peste prea multe obstacole, chiar daca nu-s prea mari ... asa cum am intilnit eu in unele drumuri ale mele din primavara asta; am dat de o protiune de vreo 50-60 m cu bolovani de dimensiuni mari, semi-ingropati in pamint si i-am atins cu teava de esapament; asa ca am oprit si am continuat pe jos ...
    daca vrei sa vezi, am un canal yt ... oricum, nu e ceva spectaculos ...
    multumesc de raspuns ...
    drumuri bune sa ai !
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru