BMW a fost constructorul premium german cu cele mai mari vânzări anuale începând din 2005, însă Mercedes a reuşit să surclaseze constructorul de la Munchen în prima jumătate a acestui an.
Perspectivele pentru a doua jumătate a anului sunt similare, astfel că cel mai probabil constructorul de la Stuttgart va rămâne pe primul loc în segmentul producătorilor premium.
Rivalii de la BMW susţin însă că acest lucru nu reprezintă o problemă, întrucât profitul obţinut de pe urma vânzărilor este mai important decât volumul de unităţi comercializate. În plus, oficialii companiei afirmă că vânzările în creştere ale celor de la Mercedes se datorează unor reduceri de preţ.
"Suntem convinşi că o creştere a profitului înseamnă mult mai mult decât să fim numărul unu la vânzări şi la volum, în special acum, când jucătorii din segmentul premium cresc discounturile pentru a obţine un avantaj competitiv", spune Harald Krueger, CEO-ul BMW.În prima jumătate a anului, Mercedes a comercializat 1.006.619 unităţi, în timp ce BMW a reuşit să vândă 986.557, iar Audi ocupă locul 3 cu 953.200 unităţi.
În schimb, BMW scoate în evidenţă că vânzările întregului grup, care includ şi cele realizate de marcă Mini, sunt mai mari decât cele obţinute de Mercedes şi Smart.Anul trecut, BMW a surclasat Mercedes cu 1.91 milioane de unităţi la 1.87 milioane de maşini.
Via Reuters
Mai multe unitati produse/vandute inseamna si mai multe ore de lucru, deci mai multi angajati si mai multe salarii platite. Asta inseamna sa cresti un business si sa sustii economia.
@Mow Gli adica don' Rusu
Ce faci bai praduitorule ? Tot cu munca? Tot cu munca ? :)))
Din pacate pentru tine, doar marcile germane considera acest lucru mai de graba un profit decat o pasiune punand pret pe poleiala . Sa ceri 6j de mii euro pe un Passat este culmea afacerii . Sa ceri 3j de mii pe un seria 1 facelift de 90 de cai este iarasi o afacere . Sa ceri 200 mii pe un Amarok V8 a carui investitie nu costa mai mult de 50 mii , este iarasi o afacere . Sa ceri peste 100 mii pe un m5 este iarasi o afacere .Intelegi tu . Nu am auzit ca japonezii sa ceara pe o Mazda 6 60 de mii , sau pe o Toyota Tundra ( tot V8 si cu capacitati off rod superioare Amarokului ) 200 mii euro pt piata Araba. Asadar cine face afaceri nesimtite in acest domeniu? Mai mult, isi storc clientii de bani si pe reparatii capitale la motor. Au auzit de Tundra care a trecum de un 1.500.000 de km ? Sau de Toyota Corona din 80'' cu 800.000 km fara interventie doar 5 becuri schimbate si pielea de la schimbator in rest consumabile . Ce zici ? De Recall-ul japonezilor pt masinile din anii 80'' ai auzit ? Si de acoperirea tot de ei a costurilor de recall ale acestor masini ? Cine face afaceri nesimtite in industrie japonezii sau nemtii ? Iar ti-au cazut cheile de la mansarda in buda si n-ai acces la casuta neuronala ?
http://autovit.ro/anunt/nissan-gt-r-ID4oAPoQ.html#e54f80c552
BMW M5 F10 600 CP 0-100 in 4sec pret > 124.000 euro
Lexus GS450H / Performante
1. 0-100 > 5,9sec
2.Vit Max 250Km/H
BMW Hybrid 5
1.0-100 > 5,9sec
2. vit max 250km/h
Cine-i mediocru ? Cred ca tu !
Si acum culmea ''afacerii'' germane : Sa dai cateva zeci de mii de euro pe o masina premium Audi si sa ai parte de asta :
http://www.autolatest.ro/editorial-auto/marea-pacaleala-a-platformei-volkswagen-mqb-80-dintre-masinile-vw-skoda-seat-si-audi-au-puntea-spate-rigida
Nici BMW si Mercedes nu stau prea ''premium'' . Mercedes A160 , ClA care impartasesc motoare Renault au aceeasi suspensie tot ca la Renault , cum s-a specificat in articol. De asemenea BMW seria 1, 3, 5 , x1, la fel.
Dacia < Volkswagen < Fiat < Suzuki < Renault < Citroen < Ford < Peugeot < Alfa Romeo < Nissan < Mazda < Toyota < Honda
Zona premium:
Audi < Mercedes < BMW < Genesis ( Korea )< Acura < Infiniti
Potentule!