Tehnologiile hibride şi electrice au fost adoptate de cei mai mulţi constructori auto din lume, însă unii dintre ei nu sunt încă dispuşi să aloce resurse de finanţare pentru dezvoltarea unor astfel de soluţii.
Grupul FCA Fiat Chrysler este probabil cel mai bun exemplu în acest sens, însă în aceeaşi situaţie se află şi Mazda, Subaru, Mitsubishi sau Jaguar Land Rover.
General Motors este însă dispusă să vină în sprijinul acestora prin intermediul unui program reciproc avantajos şi se oferă să furnizeze sistemul hibrid de propulsie disponibil pe modelul Chevrolet Volt şi altor constructori. În acest fel, constructorii ar evita cheltuieli de miliarde de dolari alocate dezvoltării unor tehnologii similare, în timp ce General Motors ar obţine bani din vânzarea propriului sistem de propulsie.
"Vrem să fim partenerul ales pentru dezvoltarea sistemului de propulsie în această era complexă şi turbulenţă de care ne apropiem", spune Dan Nicholson, şeful departamentului de trenuri de rulare al GM.
Practic, în cadrul unui astfel de parteneriat, GM ar furniza sistemul alcătuit din motorul pe benzină de 1.5 litri cu patru cilindri şi motorul electric, în timp ce constructorul partener ar trebui doar să găsească loc pentru baterii.
Via Automotive News
Bine macar ca recunosc ca-i hibrid si nu mai baga gogoasa de marketing cu "electrica cu autonomie extinsa"
Pe vremea aia (cand ii tot trageau cu masina "electrica") si eu incercam sa conving pe unu' pe altu' de pe AM ca e doar un marketing mincinos eram inrosit si luat in suturi big time.
c'est la vie :|