General Motors vrea să recupereze un decalaj tehnologic față de alți producători internaționali și susține că va introduce update-urile over-the-air pentru cele mai multe dintre modelele sale.
Această tehnologie care permite, de exemplu, ca hărțile, aplicațiile și anumite funcții integrate în sistemul de infotainment să fie actualizate "over-the-air" – într-un mod asemănător cu cel al actualizării de software pentru telefoanele inteligente – va fi disponibilă pe modelele GM până în 2023.
Oficialii GM au spus în trecut că adoptarea modelului Tesla cu update-uri over-the-air necesită dezvoltarea și implementarea unui nou sistem electric care să asigure un grad ridicat de securitate împotriva hackerilor.
Grupul american nu a menționat ce sisteme și funcții vor putea fi actualizate over-the-air după ce tehnologia va fi disponibilă.
Via Reuters
Mărioaro, ştii ce se spune pe plaiurile mioritice, atunci când, într-un meci dintr-o competiţie internă, un fotbalist evoluează sub orice critică de la bun început? “Cere-te, bă, afară!”…Păstrând proporţiile analogiei, eu mă voi arăta mai respectuos cu o doamnă ca tine: cere-te, stimabilo, afară din RC! Şi ia-ţi şi prietenele pe care le-ai instalat în posturi călduţe prin companie, în care ele prestează, sanchi, “PR”, “management”, “dezvoltare produs”. De fapt, pe tine, “the most powerful businesswoman”, nu te-am auzit niciodată punând astfel problema: “Locul 2 mondial la vânzări este inacceptabil pentru noi, raportat la trecutul care ne obligă. De aceea, ne vom zbate în fel şi chip, ca să revenim unde ne este locul cuvenit”. Locul 2, atenţie, deşi voi nici pe 3 nu mai sunteţi! Sau, hai, să lăsăm spiritul mercantil. Cum stăm însă cu dinamismul profesional? Fiecare dintre rivalele voastre tradiţionale s-a impus la nivel mondial măcar cu un model: Chrysler mizează pe Jeep, iar Ford…ei bine, există toate indiciile că va transforma succesul naţional F-150 într-unul internaţional (păi credeţi că ăştia de la…VAG nu presimt mirosul loviturii de graţie? – când F-150 va cuceri Europa, nemţii se vor pălmui singuri, dar VAG vrea să fie chiar părtaş al izbânzii americane). PR-ul lui Ford ştie deja unde să bată cu bagheta magică: pe noţiunea oricum triumfătoare a SUV-ului, cu adaosul miraculos numit…benă. Discursul-cheie se derulează astfel: “Dragi europeni, nu vreţi un SUV un pic mai spaţios? Habitaclul ca habitaclul, cinci persoane rămân pironite locului, dar cum ar fi să faceţi cumpărături gârlă, fără grija depozitării lor, şi să efectuaţi excursii în care să căraţi cât mai multe, inclusiv pentru neamuri şi prieteni? Pe versiunea Raptor, vă asigurăm o gardă mai mult decât mulţumitoare, inclusiv pentru campare în condiţii de relief ostile. Toate aceste aspecte converg spre soluţia ideală: camioneta! Şi aveţi încredere în noi: suntem experţi în branşă. Or fi pricepuţi şi japonezii, dar noi ne bazăm pe super-argumentul F-150. Vi se pare că o să vă ajute Mercedes, amăgindu-vă cu un Nissan puţin mai şlefuit? Sau VW cu Amarok, când ei abia au făcut ochi în domeniu? Başca noi vă oferim şi satisfacţie estetică, aşa cum numai noi, americanii, putem, încă de la geneza automobilului. Nu în ultimul rând, mai avem un as în mânecă: Ken Block! Imaginaţi-vă ce înseamnă întâlnirea dintre un artist al volanului şi simbolul american F-150”.