La începutul lunii martie, Grupul PSA a dezvoltat o platformă complexă de unde poți afla consumul real al mașinilor Peugeot, Citroen și DS. Platforma găzduiește date reale despre consumul a circa 1.000 de versiuni pentru 58 de modele din cadrul Grupului francez și are rolul de a oferi informații mai apropiate de cele din condițiile reale de trafic comparativ cu testul standard european NEDC.
Ideea a plecat de la apariția scandalului Dieselgate, iar acum chiar Grupul Volkswagen a anunțat că se gândește să publice astfel de informații. "Ne gândim și noi la ceea ce a făcut PSA. Consider că, într-un orizont de timp rezonabil, va fi ceva acolo (n.r - și din partea noastră)", a declarat Matthias Muller, CEO-ul Grupului Volkswagen, pentru publicația britanică Auto Express.
Pe de altă parte, Muller a evidențiat faptul că viitorul test european WLTP va oferi o imagine ceva mai reală a consumului de carburant.Noul sistem, care își trage numele de la Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure, va fi inaugurat cel mai probabil în luna septembrie, urmând ca din septembrie 2018 să devină obligatoriu pentru toate mașinile noi.
"Procedura de testare WMTP este mult mai dinamică și, practic, relevantă. Prin urmare, va oferi date de consum și de emisii mai realiste", a adăugat Muller.Via Auto Express
Aici greșești fiindcă rămâne de văzut ce va face vag-ul în continuare (necuratul nu se pocăiește și îndreaptă de adevăratelea niciodată și de aceea rămâne căzut.)
cine vrea consum "pe bune", il invit frumos pe spritmonitor
de ce sa declare ei? lasa ca declara posesorii! este mai ok asa!
nu e prima data cand aud infantilitati de genu'....e un site pe care ORICINE poate sa-si treaca consumurile.
PS. am auzit ca data urmatoarei eclipse de Luna e falsa, asa'i? Mint astia la greu pe sprinmonitor...fir'ar ei al dracului de banditi.
pejo-urile nu sunt bune deloc, luati-va passatul nou care consuma antigel din fabrica, cel vechi care pica tot pe jos, poate un passat cc sa va ia curentul la 100 km/h (rame yoc, chedere nemtesti de mult timp yoc), sau daca va faceti totusi curaj, luati tsi-uri...alea 1.4 cu distributia pe lant (si copii care bat mingea la colt stiu cat de bune sunt), poate chiar un 2.0 tsi, este fortaaaa, la consumat ulei pe mia de km... ce sa mai, aveti de unde alege.
Sa nu care cumva sa va luati vreun hyundai cu 7 ani garantie, fiabil, vreo honda facuta sa reziste, vreun peugeot premiat, vreun ford, o kia, un nissan...nuu...luati-va masina nemteasca ca va meritati soarta! de obicei noi oamenii normali avem compasiune pentru semeni dar proprietarii de vw noi sunt irecuperabili la mansarda si isi merita soarta! succes!
pai tu n-ai prins ideea?Afirmatia era ironica si punea in evidenta o realitate absurda si imposibila ...adica era o metafora acolo,e drept cu iz religios sau mai simplu....cand or zbura porcii.Acum sa nu cumva sa ma contrazici spunand ca porcii nu zboara ....si ca aceata comparatie subinteleasa nu se potriveste cu planurile vw.Si....da,stiu ca deavolul nu mai are nicio sansa la mantuire!
tu iti iei ce vrei tu, noi ce vrem noi. daca pe mine ma face fericit o masina in care bag ulei, ce problema ai tu cu asta? (nu e cazul, dar zic ca idee)
toata lumea are de unde alege. lasa-i pe altii sa traiasca cum vor, atata timp cat ce fac nu te afecteaza.
atata rautate ca pe net, rar mai vezi in alte parti.
Repet, consumul MEDIU aratat pe SITE.
Pai il stim cu totii... e zero.
Singurii care zic altceva au fost influentati de vreo 2 femei de serviciu si un portar, fara cunostinta conducerii...
De vede clar că în cazul tău este o antipatie maximă la adresa grupului VAG. Dar interesant ar fi să fie o poziție ce de bazează fie pe opinii conceptuale solide sau pe supărări determinate de o achiziție care să fi creat neplăceri majore sau pierderi financiare importante. Dar textul postat nu denotă asta, ci mai degrabă lipsă de informații actualizate, ori mai rău...Invidie și frustrare maximă.
În plus poți opta pentru ce dorești și îți permiti..Pentru tine...Dar nu poți judeca pe alții pentru simplul și elementarul motiv că fiecare are opțiunile lui și plateste din buzunarul lui...Netrebuindu-i acordul sau opinia ta pentru că nu plătești.
Secretul capitalismului in asta consta. Un marketing agresiv prin care sa speli mintea roboteilor cu studii superioare si posibilitati reale de achizitie a produselor comercializate. Practic, trebuie sa convingi prostii destepti ca produsul tau, mai cu seama si brand solid, Volkswagen, este piesa din puzzle-ul incomplet al robotelului, care vrea eterna afirmare, altfel nu ar fi fost un workaholic disperat dupa realizare profesionala sau lucruri materiale.
Volkswagen chiar asta va face domnule, ia un om ca dvs. cu posibilitati reale de izbanda in viata cotidiana, si va da un produs cu tehnologie netestata, la un pret mult supra-evaluat, chiar si peste valoarea brandului adaugat in pret, "dupa care dupa cum puteti vedea, un degajament intr-o apa".
Si stiu ca ati schimbat distributia de pe lant pe curea la tsi-uri, si copii de la coltul blocului stiu, dar de ce ne mintim? S-a schimbat ceva? Daca au renuntat la tfsi-uri dupa 2 ani si le-au redenumit TSI-uri, consuma mai putin ulei motorizarea pe benzina 2.0 ? Despre ce vorbim? Toti avem acces la informatii, iar postul meu a fost doar un pamflet cu o baza reala. Sigur ca va puteti cumpara ce va doreste sufletul, dar nu ar fi mai bine sa mai scoatem capul din cutie? Sa ne bucuram de viata, de soare, de o masina buna? Chiar asa, o ardem corporatisti de carton, cu timp prea putin si masini de carton? De ce sa nu schimbi ceva daca se poate? In cazul de fata, masina? De aici si exagerarea din postarea anterioara, treziti-va, zambiti, viata e frumoasa.
Stima
Pe langa tot ce am spus, as vrea sa mai adaug ca pentru mine o masina nu este doar fier si cifre pe o coala a4. Conteaza si filozofia marcii, istoria, povestea, adica mie chiar imi plac masinile, nu sunt un corporatist care compara 3 masini pe o foaie a4 si o ia pe cea care da mai bine la pret, litri si secunde, pentru ca mereu cand am facut asta, m-a ajuns mai scump decat trebuia, cu pomul laudat. De ceva ani, incerc sa vad masinile si altfel, iar de atunci achizitia si mentenanta lor numai reprezinta o loterie. Doar o certitudine in 90% din cazuri.
Este foarte clar că auto deținute din grupul VAG...V-au dezamăgit și depășit posibilitățile, fie de îndreptare ( deși noi nu implică cheltuieli majore) fie de înlocuire totală ( depinde și ce modele și motorizări/nivele de echipare au fost ) pentru că VAG are o mare pătură de clientelă și deci implicit de modele/nivel de tehnologie, de la cele entry level la premium.
Dar oricum ar fi, dacă modelele coreene actuale ( dintre care momentan doar noul I30 merită atenție) și cele de filozofie franceză ( 308 actual, offf poate îl înlocuiesc că a trecut timpul lui) sau chiar germane aflate până recent sub umbrelă americană dar trecută la francezi vă satisfac mai mult...Perfect...Succes cu oricare dintre ele... Dar nu încercați să micșorați atuurile altor producători, totul bazat pe experiențele supărătoare personale.
Referitor la trecut...Nici nu se pune problema, nimeni nu mai trăiește cu gândul la el...Tehnologia de schimbă foarte repede ( la cca 2 ani intermediar și la 4-5 ani major) iar decalajul poate să fie redus dar nu poate deveni nesemnificativ încât să vorbim...Echilibrarea balantei...Cel puțin la modelele premium.
Stimă