Constructorii premium încearcă să găsească metode pentru a atrage inclusiv o parte dintre clienții care preferă modele de lux, iar una dintre soluții este lansarea unor versiuni specifice pentru modelele de top.
Cel mai bun exemplu în acest sens este Mercedes-Maybach Clasa S, iar rivalii de la Audi se gândesc să copieze această strategie pentru A8.
Potrivit unor surse citate de publicația Automotive News, nava amiral a constructorului de la Ingolstadt ar putea primi o versiune de top Horch cu ocazia lansării viitorului facelift pentru acest model.
Printre noutățile pe care le-ar putea propune Audi pentru o versiune de lux Horch se numără o serie de jante speciale, o tapițerie exclusivă și, evident, logo-ul Horch amplasat vizibil pe flancuri sau pe montantul C.
Pe de altă parte, Audi nu intenționează să lanseze modele de sine-statatoare sub brandul Horc, întrucât anticipează că vânzările acestora vor fi scăzute, așa cum s-a întâmplat și în cazul modelelor Maybach 57 și Maybach 62 ale celor de la Mercedes.
Numele Horch pentru un astfel de model nu a fost ales întâmplător.
Horch a fost un brand auto de lux în anii '20-'30 și este unul dintre cei patru constructori germani care au fuzionat în 1932 pentru a fonda Auto Union, alături de Audi, DKW și Wanderer. Producția Horch de mașini de lux a încetat în 1940 din cauza celui de-al Doilea Război Mondial și a fost reluată doar pentru scurt timp în Germania de Est la finalul conflictului armat.Via Automotive News
Brandul Horch a fost fondat de acelasi fondator/constructor ca si brandul Audi, adica de August Horch.
Ia uitati o mica parte din istoria lui Audi:
"Odată cu mutarea firmei lui August Horch de la Reichenbach la Zwickau, uzinele „August Horch & Cie” sunt transformate într-o societate pe acțiuni.
Horch, Directorul tehnic (orientat mai mult pe tehnică decat pe profit), intră tot mai mult în conflict cu Directorul de achiziționare. Acest conflict escaladează și în data de 21 iunie 1909 Horch părăsește firma înființată de el însuși. După nici o lună, cu ajutorul unor prieteni și investitori, mai exact în ziua de 16 iulie 1909 August Horch înființează în Zwickau firma „August Horch Automobilwerke GmbH”; de aici începe istoria mărcii automobilului Audi.
August Horch și-a găsit inspirația într-o simplă săpunieră. Este binecunoscut faptul că cele 4 linii de design ale săpunierei clasice au pus bazele distinctivului aspect al automobilelor germane. Tradiția continuă și în ziua de azi, fiind printre puținele branduri care nu au adoptat forme și linii moderne, contemporane.
Foștii parteneri l-au dat în judecată pentru încălcarea drepturilor de autor, iar un tribunal a decis că marca Horch aparținea fostei sale companii. August Horch a fost forțat să înceteze folosirea propriului său nume de familie în noua sa firmă constructoare de autovehicule. Horch a convocat o ședință pentru a găsi un nou nume pentru companie. În timpul ședinței, fiul gazdei Franz Fikentscher- un băiat de zece ani, Heinrich- studia în liniște limba latină într-un colț al camerei. De câteva ori a părut că vrea să zică ceva, dar se răzgândea, până când, în cele din urmă, a zis: „Tată!... Nu ar fi o idee bună să îi spuneți Audi în loc de Horch?”. (horch în germană înseamnă „ascultă”, echivalentul în latină fiind „audi”). Ideea a fost acceptată cu entuziasm de toți cei de față.
Afirmația că „AUDI” ar fi abrevierea denumirii „Auto Union Deutschland Ingolstadt”, nu corespunde adevărului.
În luna iulie 1910, este fabricat primul Audi la uzinele din Zwickau, și în anul 1915 a fost fondată firma Audi Werke AG.