Motorul V12 pe benzină utilizat de Mercedes-AMG ar urma să dispară din gama producătorului german în perioada imediat următoare. Nemții nu vor să mai mizeze pe serviciile acestui propulsor, locul său urmând să fie luat de un sistem hibrid benzină-electric. Rolul principal în acest nou "ecosistem" ar urma să fie jucat de motorul V8 biturbo de 4.0 litri.
Informațiile au fost oferite chiar de Tobias Moers, șeful Mercedes-AMG, în cadrul unui interviu acordat în timpul Salonului Auto de la Paris. Conform oficialului constructorului german, motorul V12 de 6.0 litri ar urma să iasă complet din ofertă în același timp cu actuala gamă AMG S65.
Ultima versiune a motorului V12 de 6.0 litri oferă 630 de cai putere la 4.800 rpm și 1.000 Nm începând cu 2.300 rpm. Propulsorul este disponibil pe versiunile AMG S65, AMG S65 Coupe, AMG S65 Cabrio și Mercedes-Maybach S650.
"Motorul V8 este unul destul de eficient. Într-o versiune electrificată, acesta ar putea avea un ciclu de viață mult mai lung", a declarat oficialul Mercedes-AMG.
Mercedes-AMG GT Concept, prototipul din care "s-a născut" versiunea cu patru uși a lui AMG GT, a fost primul concept din gama nemților care a mizat pe un sistem hibrid de propulsie cu motor V8 de 4.0 litri.
Unitatea pe benzină era asistată de un motor electric, iar în total, sistemul hibrid producea 816 cai putere.Via | Goauto
Comentarii (3)