Renault Captur este cel mai vândut model din segmentul SUV-urilor de clasă mică în Europa, iar strategia francezilor de a nu anunța versiuni cu tracțiune integrală - hulită la momentul lansării - s-a dovedit una profitabilă. Asta pentru că profilul clientului european al mașinilor de segment B nu este unul extrem de aventuros, iar mașinile sunt folosite mai ales în orașe și în apropierea lor, acolo unde off-road-ul este exclusiv involuntar.
Problema celor de la Renault apare pe piețele pe care versiunile cu tracțiune integrală sunt elemente nu doar utile, ci mai degrabă obligatorii. Așa se întâmplă în Rusia, o țară acoperită prin excelență de zăpadă, acolo unde Renault a fost obligată să dezvolte o versiune 4x4 a modelului său. Și pentru că vorbim de o versiune dedicată exclusiv pieței din Rusia, Captur devine Kaptur aici, Renault încercând astfel să sensibilizeze potențialii clienți ruși printr-o adaptare a numelui la piața locală.
Deși Renault oferă deocamdată un simplu teaser foto cu noul Renault Kaptur 4x4, aflăm că modelul va beneficia implicit de câteva modificări estetice dezvoltate special pentru versiunea rusească. Nu știm încă exact care sunt acestea, însă una dintre ele este vizibilă în teaser-ul publicat de Renault: lumini LED în forma literei C care înlocuiesc clasicele lumini de ceață. Pentru mai multe detalii, așteptăm fotografiile și detaliile oficiale, care vor fi dezvăluite spre sfârșitul lunii martie.
Un Sandero Stepway, Cross Polo, etc.
Exact asta am scris și eu pe aici acum câteva luni.
Eu am un Suzuki Ignis 1.5 GLX 4x4 (permanent) de 11 ani și nu am cu ce să-l schimb.
A costat atunci 14300 EUR cu TVA și era versiunea de top, cu jante de aliaj, vopsea metalizată, AC, scaune încălzite.
L-aș schimba imediat cu un Sandero Stepway/Captur/CrossPolo 4x4, minimal cu dotările menționate și la preț în jur de 14000 - 15000 EUR cu TVA.