Numărul autostrăzilor din România care au grave probleme din cauza lucrărilor de construcţie continuă să crească. De data aceasta a venit rândul autostrăzii A6, cu o lungime de numai 11 kilometri, care face legătura între localitatea Lugoj şi autostrada A1.
Potrivit Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), problemele au apărut încă din luna martie din cauza unor alunecări de teren provocate de ploi care au afectat taluzul.
Pe parcursul lucrărilor de reparaţie, viteza maximă a fost restricţionată la numai 60 km/h pe o porţiune de 150 de metri. Chiar dacă teoretic lucrarea nu este una de amploare, autorităţile nu au anunţat termenul la care reparaţiile vor fi finalizate, singura menţiune oficială fiind că restricţiile vor fi eliminate în cursul acestui an.
"CNADNR anunţă participanţii la trafic că circulaţia pe autostrada A6 km 3+500 – 3+650 dreapta se desfăşoară cu restricţie de viteză în zona alunecării taluzului între orele 08.00-17.00, iar între orele 17.00-08.00 se desfăşoară normal până la finalizarea lucrărilor, în cursul anului 2016", precizează CNADNR într-un comunicat de presă.Autostrada A6 devine a treia autostradă din România care are diverse probleme de construcţie într-un interval de numai 7 luni.
Prima a fost lotul 3 al autostrăzii Orăştie - Sibiu din cadrul autostrăzii A1, pe segmentul dintre Sălişte (km 270+020) şi Cunţa (km 292+455), acolo unde traficul a fost închis după o infiltraţie de apă. În februarie 2016, CNADNR a constatat că lucrările la lotul 2 al segmentului Lugoj - Deva din cadrul autostrăzii A1, care nu a fost încă dat în folosinţă, nu au fost efectuate corespunzător.
Niste incompetenti!
Acolo nu e un deal. "Dealul" a fost construit din pamantul extras pentru construirea autostrazii. Cred ca e de fapt o lucrare cu dedicatie pentru a mai umple buzunarele cuiva. Toata portiunea de 11 km ce duca de la oras la A1 (vad ca e denumita pompos A6) are "deal" de o parte si de cealalta. Pentru mine sunt alti bani care puteau fi folositi mai bine.
se mai lucreaza inca dar sus pe dealul ce a fost construit, traficul nefiind influentat. si in vestul europei sunt lucrari pe autostrada si limitari de viteza. cat despre portiunea din apropierea sibiului, intradevar acolo s-s lucrat prost si gresit!
ARTICOLUL E O EXAGERARE!