Grupul JLR a raportat pierderi de aproximativ 236 de milioane de euro în trimestrul aprilie - iunie. Unul dintre motivele invocate pentru această contraperformanță a fost legat de scăderea drastică a vânzărilor de mașini diesel în Europa și, în special, Marea Britanie. Totodată, scenariul ieșirii britanicilor din Uniunea Europeană a fost și el o cauză a declinului JLR.
Situația dificilă prin care trece grupul Jaguar Land Rover nu a trecut neobservată în rândurile patronilor indieni de la Tata. Președintele Tata Sons (părintele Tata Motors) a declarat că scopul său este ca JLR să fie puternic din punct de vedere financiar în fața provocărilor ce vor urma.
“Pentru JLR este dificil de estimat care va fi, până la urmă, rezultatul Brexitului și cum vor arăta tratatele comerciale. Sunt mai multe lucruri care se întâmplă simultan și ei trebuie să fie pregătiți să se confrunte cu ele. Vrem să facem o companie puternică și credem în această companie,” a declarat Natarajan Chandrasekaran, președintele Tata Sons.
Grupul britanic speră că situația vânzărilor se va îmbunătăți, până la sfârșitul anului, cu ajutorul unor modele noi precum Jaguar I-Pace.
În luna aprilie, JLR a anunțat că este pe punctul să taie 1.000 de joburi și să reducă producția la două dintre fabricile sale din Marea Britanie, din cauza vânzărilor foarte slabe și a incertitudinii provocate de Brexit.
Via Automotive News
Comentarii (0)