Pasionatii ARO au trecut in caravana peste cea mai inalta sosea din Romania
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Modelele ARO raman adevarati pionieri off-road din punctul de vedere al potentialului tehnic chiar si in era sistemelor de tractiune integrala de ultima generatie. Ne demonstreaza acest lucru pasionatii modelelor fostului constructor roman, care s-au intalnit la mijlocul lunii septembrie pentru a aborda una dintre cele mai interesante incercari la care poate fi supusa o masina, trecerea peste cea mai inalta sosea din Romania: Transalpina (cunoscuta si sub numele de Drumul Regelui).
Au raspuns prezent la provocarea celui mai important forum al pasionatilor marcii, ARO Club Romania, nu mai putin de 16 automobile: 15 ARO si un Land Rover Freelander. In caravana au fost prezente modele precum ARO 320 camioneta, ARO 242, ARO 243, ARO 244, ARO 10 Spartana decapotabil, ARO 10.4, ARO 10.9 sau ARO 11.4, toate masinile purtand drapelul national si insemnele clubului si atragand privirile locuitorilor din orasele si satele parcurse.
"Scopul acestei intalniri anuale – precum si al intalnirilor saptamanale din Bucuresti, din fiecare joi, in fata parcului Carol – este popularizarea la nivel national a acestui model, ale carui performante au fost practic uitate, salvarea de la disparitie a marcii, precum si extinderea numarului de membri si de modele apartinand clubului nostru", spune George Vilau, presedintele ARO Club Romania.
Transalpina (DN67C) se afla in Muntii Parang din Carpatii Meridionali, cel mai inalt punct al acestei sosele fiind Pasul Urdele (2145 metri).
De altfel, incercarea de anul trecut al ARO Club Romania s-a oprit in acest punct, zapezile cazute devreme oprind caravana ARO care incerca in 2008 sa treaca peste Transalpina. Drumul face legatura dintre orasele Novaci (Gorj) si Sebes (Alba), originea acestui drum asfaltat doar pana la altitudinea de 1600 de metri fiind construita si pietruita de trupele germane din Primul Razboi Mondial. "Porecla" soselei, Drumul Regelui, vine de la faptul ca aceasta a fost inaugurata de catre Regele Carol al II-lea in 1935, atunci cand a fost data in folosinta pentru circulatia publica. Un amanunt interesant legat de Transalpina este faptul ca aici se desfasoara in fiecare an o etapa a Campionatului National de Viteza in Coasta, concurentii parcurgand sase kilometri intre Novaci si Ranca.via | ARO4x4.net
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Opel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. (22.11)
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. (22.11)
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Si de ce e asa de greu, nu arata ca orice drum din Romania: neintretinut, cu margini surpate, cu bolovani uriasi in mijloc sau pe margini, cu gropi de inghit roata masinii?
Poate nu sunt semafoare pe sectoarele in care se lucreaza, asta ar fi diferenta. :(
Try again :)
FOARTE FRUMOS DIN PARTEA ORGANIZATORILOR, SPERAM SA VEDEM MAI DES ASTFEL DE MANIFESTARI, MAI ALES CU MASINILE NOASTRE AUTOHTONE. FELICITARI ORGANIZATORILOR !
< http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?t=4492&page=64 >
Salutam fratii cu ARO !!! BRAVO!
http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=72&t=2250
anul asta, actiunea s-a chemat ceva de genul "ultima ocazie fara asfalt". din pacate, in curand vor aparea pet-uri si pe acolo...
salutam fratii Honda-ri, de asemenea!
ARO ramane marca mea de suflet....si acum plang dupa ea :(
Daca intri pe:
< http://www.youtube.com/user/wwwhondafanro > , sensei RYLOY tocmai pune cateva zeci de filmulete :)
Vizionare placuta !
Mai sunt si alte trasee in zona Rm Valcea - Horezu - Tg Jiu.
Era vital ca pe langa DACIA si FORD sa existe inca un constructor in Romania care sa revitalizeze si ARO.
Ce bine ar fi fost sa-i fi cumparat Toyota cand au fost aici :(
Eu am avut ARO, din 1988-2003, am fost multumit de el, dar m-a pus necuratul sa-mi cumpar Land Rover Defender, ca vezi Doamne, e la moda! Dupa 4 ani de Defender, ani plini de dezamagiri si bani GREI aruncati pe gramada de piese scumpe, am cumparat de vreo 2 ani un ARO 244 Forester, adus de cineva din Franta. Cu ARO nu am probleme deloc, consumabilele la preturi modeste, ca sa zic, e ARO, e romanesc, e rustic, dar robust! Rusine sa le fie celor din Guvern, ca au lasat fabrica pe mana la un speculant de imobile, care a distrus-o (probabil la comanda). Daca s-ar mai fabrica ARO astazi, cu un motor Diesel modern, ABS si o finisare bunicica, as cumpara pe loc unul nou! Bravo baietilor din ARO CLUB ROMANIA. Tot inainte!
aro am condus prima oara singur...la 14 ani
buna mashina
mergeam brin shanturi, baltzi, rape...etc
MOTOR : L4 Turbo Diesel
CAPACITATE (cmc) : 2.485
PUTERE MAXIMA (cp/rpm): 94/4.000
MOMENT MOTOR (Nm/rpm): 205/1.400
TRANSMISIE : Manuala 5 rapoarte
TRAC?IUNE: Integrala
VITEZA MAXIMA (km/h): 150
REPRIZA 0-100 km/h (s): nespecificat
CONSUM MEDIU : 10,6 l; MINIM - 9,0 l; MAXIM - 13,4 l
DIMENSIUNI L x l x h (mm): 4.225 x 1.805 x 1.840
GREUTATE (kg) : 1.850
REZERVOR (l): 95
PRET (EURO): DE LA 1.000 PANA LA 4.500
=================================================
Uitati cate VARIANTE erau:
< http://masini.ro/masini-noi-aro-4.htm >
cu BANI ce puteai face, daca fara bani faceai asa ceva :(
O moca rectificare trasul de viteza in coasta are 5 km nu 6
.....mintea romanului de pe urma....
10.4