Pasajul rutier subteran de la Piața Presei din București a fost inaugurat

de Dragoș Băltățeanu
Duminica, 19.07.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
După o întârziere de jumătate de an, pasajul rutier subteran de la Piața Presei a fost inaugurat în dimineața zilei de 19 iulie de către primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu.

Pasajul rutier subteran amplasat la intersecția a patru artere importante din Capitală (șos. București-Ploiești, șos Kisselef, bd. Mărăști și bd. Poligrafiei) a fost inaugurat în această dimineață de către reprezentanții Primăriei Capitalei. Pasajul are o lungime de 700 metri și doar un singur sens de mers putând fi accesat de către șoferii care intre în București pe DN1. Are, în schimb, două ieșiri: una pe bulevardul Kisselef și una pe bulevardul Mărăști.

Lucrările la acest pasaj au început în luna martie 2014 și ar fi trebuit să se încheie la începutul acestui an, dar inaugurarea propriu-zisă a avut loc cu șase luni mai târziu față de termenul stabilit inițial. Lucrarea a costat 60 de milioane de lei. 

Urmareste Automarket
"Pasajul rutier de la Piața Presei este finalizat, de astăzi se poate circula.
Astfel, crește capacitatea intersecției cu 30%. Se estimează că prin pasaj vor circula 2000 de vehicule pe oră. Vom monitoriza în perioada următoare traficul în zonă ca să vedem dacă se impune o altă reglare a semafoarelor"
, a explicat primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu.

Via Digi24 / Sursă foto: mariustuca.ro

Comentarii (11)

  • baieti, redactori si useri, am o rugaminte. stiu ca exista anumite site-uri ”internationale” unde se prezinta statistica de productie sau vanzari pe branduri si concerne, atat auto cat si moto... ma puteti ajuta? multam!
    1 5
  • sapphire
    fix pix
    6 2
  • Felicitari d-lui primar Sorin Oprescu !!!!
    3 17
  • 1. As fi facut acest pasaj, exact in aceasta forma, la arcul de triumf, cu intrare din nord, de pe kiseleff si iesiri in dupa rond in kiseleff si ctin prezan, acolo rondul fiind foarte sufocat la ore de varf datorita masinilor care vin dinspre ctin prezan si merg spre est si trebuie sa dea prioritate celor care vin de pe kiseleff
    2. Nu era scris ca se termina in aprilie?
    8 3
  • P.S.: Astept blocaje in pasaj cauzate de taximetristi care intra pe iesirea catre expozitie de pe b2
    6 3
  • Doar un singur sens?
    8 0
  • LauCalin
    Ai mare dreptate cu Arcul de Triumf. In ianuarie m-a lovit unul pentru ca circulatia in intersectia aia pentru unii este o mare provocare. Noroc ca s-a intamplat in fata politistului.
    In seara asta am trecut prin noul pasaj. Eu nu cred ca se va fluidiza traficul prea mult. Pentru ca in intersectia de la suprafata erau mai multe benzi ca sa mergi pe Kiseleff. Acum sunt doar doua daca mergi prin pasaj. Plus ca toata lumea se va inghesui spre semaforul de la Muzeul Satului. Practic acolo se va muta ambuteiajul. Poate ca ar fi ok o pasarela la Muzeul Satului si inca un pasaj de acest gen, asa cum ai spus si tu, la Arcul de Triumf. Ma rog, asta e parerea mea.
    7 2
  • Degeaba se fac pasaje in Bucuresti care muta aglomeratia de la o intersectie la alta. Prioritatea zero este contruirea unei sosele de centura cu profil de autostrada, fara sensuri giratorii si fara puncte de blocaj. Si desfundarea (legarea lor cu centura) multor artere de tipul Caii Giulesti sau b-dul Timisoara. Atunci impactul asupra traficului va fi viibil.
    23 0
  • lasati interiorul bucurestiului......faceti centura ......tranziutul se face prin oras pt ca nu avem centura dubla
    30 0
  • Putem sa urlam noi pe forumuri oricat si cu orice idei bune, puliticienii tot cu posteriorul se uita la noi.
    Dupa 25 de ani au legat in sfarsit romania la Europa. TNR glumea: acum din Arad si Timisoara ajungi in capitala pe autostrada.
    4 0
  • Imi place cum atarna cablurile...exact ca in alte tari...
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru