Pasajul a fost deja construit în proporţie de 40%, însă Tribunalul Bucureşti a decis că Primăria Bucureşti trebuie să-l demoleze ca urmare a faptului că lucrările au fost efectuate pe baza unei autorizaţii de construitie care a fost emisă ilegal.
"Instanţa dispune anularea autorizaţiei de construire nr. 2/27.01.2014 emisă de PMB. Dispune desfiinţarea lucrărilor efectuate în baza autorizaţiei de construire nr.
2/27.01.2014", precizează Tribunalul Bucureşti.Primăria are 15 zile la dispoziţie să facă recurs la această decizie. Povestea Pasajului este însă una mult mai complexă decât pare la prima vedere. Este pentru a treia oară când Primăria este obligată de Tribunal să demoleze pasajul ca urmare a unei acţiuni în instanţă iniţiată de Danes Mihai, proprietarul unei locuinţe din zona.
"Nu sunt nemulţumit pentru că nu sunt expropriat, ci pentru că viaţa mea şi a familiei mele este tulburată de acţiuni ilegale care sunt scuzate de interesul public în detrimentul interesului meu", explică el.
Danes Mihai a câştigat alte două procese cu Primăria Bucureşti în 2012 şi 2014, însă de fiecare dată deciziile Tribunalului au fost ignorate. În schimb, Primăria a preferat să emită pur şi simplu o altă autorizaţie de construcţie.Pasajul de la Ciurel face parte dintr-un drum express care va uni Splaiul Independenţei cu Autostrada A1.
Astfel, drumul va merge pe lângă Lacul Morii, trece pe lângă staţia de tratare a apei Roşu-Militari şi iese din Bucureşti prin comuna Chiajna. După ce traversează Centura Capitalei, drumul trece prin Comuna Dragomireşti-Vale şi iese în Autostrada A1, la km 13.Cum ar trebui să arate Pasajul de la Ciurel la finalizare:
Decizia tribunalului vine într-o toamnă în care autorităţile au decis să demoleze o porţiune de 200 de metri din Autostrada Orăştie - Sibiu din cauza materialelor necorespunzătoare folosite în procesul de construcţie. De asemenea, o alta porţiune din Autostrada Lugoj - Deva ar putea avea o soarte similară după constatarea unor nereguli majore.
Via Hotnews
"Nu sunt nemulţumit pentru că nu sunt expropriat, ci pentru că viaţa mea şi a familiei mele este tulburată de acţiuni ilegale care sunt scuzate de interesul public în detrimentul interesului meu", explică X.
1) De cand interesul propriu primeaza in fata interesului public ?
2) De unde stie X.ul ca sunt actiunile sunt ilegale? Cum a putut un cetatean obisnuit sa-si dea seama ca autorizatiile eliberate de o autoritate locala sunt ilegale?
In conditiile in care in Romania mori cu dreptatea in brate sau faci ani grei de inchisoare dintr-o eroare judiciara sau iti pierzi apartamentul prin falsificarea semnaturii ???
Cand am citit titlul m.am uitat la data. Sa nu fie vreo stire ratacita de 1 aprilie
E realitatea romaneasca din domeniul infrastructurii (cel putin)
Pacat! Mare pacat.
si ce decid autoritatile? Sa construiasca tot felul de tampenii prin oras, ca Bucurestiul sa fie poluat si aglomerat si mai mult, in loc sa refaca odata pentru totdeauna centura aia blestemata
Acum cativa ani, s-a pus iar pe tejgheaua consilierilor primariei proiectul cu pasajul, in conditiile in care s-a demonstrat de-a lungul timpului ca a construi artere in interiorul oraselor duce la supraaglomerare carosabila, asa cum a demonstrat-o si Pasajul Basarab, pasaj care nici macar nu e dotat cu piste de bicicleta sau pietonale (pentru ca orasul nu inseamna doar masini).
Toate orasele mari din Europa si nu numai, demoleaza pasajele supraterane sau construiesc artere subterane pentru a reda locuitorilor spatiile publice, iar noi inotam contra curentului.
In concluzie e vorba de alt proiect cu caracter de evaziune fiscala.
Atasez mai jos un link cu situatia pasajului:
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-19079177-fotogalerie-lucrari-mari-infrastructura-termina-acest-bucuresti-intampla-santierele-timpul-iernii.htm