Parteneriat intre Renault-Nissan si Portugalia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Tot mai multi constructori de automobile cauta sprijinul guvernelor pentru dezvoltarea unor programe ecologice. Este si exemplul celor de la Renault-Nissan care au stabilit de curand o intelegere cu guvernul Portugaliei.
Parteneriatul promoveaza masinile electrice cu emisii zero in intreaga tara si va ajuta grupul Renault-Nissan sa studieze piata locala si posibilitatea implementarii unei infrastructuri care sa sustina mai multe statii de incarcare a acestui tip de vehicule.
Grupul Renault-Nissan intentioneaza sa lanseze primul sau vehicul complet electric in 2011, Portugalia urmand sa fie una din principalele piete pe care acesta va fi comercializat. Alianta isi doreste in acest moment ca viitorul vehicul electric sa aiba o distributie globala.
Jose Socrates, primul-ministru portughez, a declarat ca "Portugalia a devenit una din principalele tari recunoscute pentru reutilizarea energiei. Acest parteneriat va plasa Portugalia intre tarile care sustin mobilitatea cu emisii zero. Promovand astfel de masini electrice in tara noastra vom reusi sa reducem dependenta de petrolul importat si sa contribuim la imbunatatirea calitatii aerului", a mai declarat Socrates.
La randul sau, Carlos Ghosn, presedintele Renault-Nissan, a declarat ca "intr-o societate in care cresc normele de reducere a emisiilor de CO2 si pretul carburantilor, este nevoie de vehicule electrice care sa sustina mobilitatea la nivel global. Portugalia este un lider global in recuperarea energiei si beneficiaza de sprijinul unui guvern care incearca sa faca posibila exploatarea vehiculelor electrice de catre cetatenii sai", a mai declarat Ghosn.
via | CarScoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (0)