Parlamentul European propune noi reguli de poluare
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
O comisie in Parlamentul European a propus relaxarea viitoarelor norme de poluare valabile la nivelul Uniunii Europene incepand cu anul 2012.
Membrii comisiei din Parlamentul European au propus ca doar 60% din flota de masini a unui producator sa indeplineasca pragul de emisii de 130 g/CO2, si nu de 120 g/CO2, urmand ca abia din 2015 normele de poluare sa fie impuse intregii flote de automobile.
„Este o incercare de a ajunge la un compromis rezonabil intre climatul politic si industria auto”, a declarat Werner Langen, un membru german al comisiei care a facut aceasta propunere. Este clar ca membrii Parlamentului European care doresc aceasta relaxare fiscala sunt atasati de interesele industriei auto din Germania.
Anterior, comisarul european pentru Mediu, Stavros Dimas, a anuntat ca nu sunt acceptate scuze din partea producatorilor auto, care au fost instiintati cu 10 ani inainte de introducerea legii de viitoarele norme de poluare aplicabile din 2012.
Via | MotorAuthority
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
Sa-i bag undeva cu politica lor!
Au fost niste jegosi si au investit in SUV-uri si alte masini mari, spre deosebire de italieni si francezi - care au luat in serios deadline-ul 2012 pentru media sub 120g CO2!
Sa plateasca, ca asa le trebuie ...
Si sa-i vad peste cativa ani pe aia de si-au luat magaoaie mentesti SH cum stau cu masina mai mult pe bara din cauza pretului benzinei / consumului mare, pentru ca si perioada asta de "prosperitate", cu bani multi se va sfarsi curand (vezi criza economica care se face simtita si la noi).
Din partea mea, propunerea "Capital" de impozitare a poluarii are sens si slava domnului ca in vreo 2 ani ne va fi impusa de UE ...
Atunci sa vezi navala pe clasa mini etc.