Pariul Chrysler: 20 de noi modele noi pana in 2009!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce Grupul Cerberus a achizitionat Chrysler printr-o actiune de cumparare care a facut inconjurul lumii intregi saptamana trecuta, viitorul suna bine pentru marca americana. Astfel, injectiile de capital pe care noii investitori le vor face in capacitatile de productie si in infrastructura Chrysler vor determina aparitia a nu mai putin de 20 de modele pana la finalul anului viitor.
Purtatorul de cuvant al americanilor, Rick Deneau, afirma intr-un interviu acordat publicatiei Autoweek ca proaspat-cumparata marca Chrysler si-a planificat taierea unor costuri inutile prin renuntarea la sapte modele cu vanzari slabe si reducerea platformelor de productie de la 12 la 7. Multe dintre aceste modele sunt insa produse si distribuite exclusiv in Statele Unite.
Pe de alta parte insa, noii proprietari au de gand sa lanseze 20 de noi modele si 13 facelift-uri majore pana la sfarsitul anului 2009. Un adevarat record, de aproape doua lansari/facelift-uri pe luna.
Printre noutati se vor numara modelele Challenger, Chrysler Minivan (a cincea generatie), doua Crossovere bazate pe Sebring si pe Avenger si pick-upul Ram.
Se prefigureaza, de asemenea, o lansare in productia de serie a conceptelor Chrysler Imperial si Dodge Demon.Una dintre cele mai importante noutati va fi insa o masina de oras construita in China sub licenta Chrysler care se va bate pe aceeasi piata cu Mini. Acesta va fi primul dintr-o serie de modele produse de marca americana in statul asiatic.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
Comentarii (0)