După o perioadă destul de lungă în care a făcut doar act de prezență la marile saloane auto, Dacia a pregătit premiere importante pentru toamna acestui an. Cu ocazia Salonului Auto de la Paris, un loc unde părintele Renault se simte ca acasă, Dacia dezvăluie în premieră mondială faceliftul actualelor Logan și Sandero.
O serie de revizuiri importante, care urmează să se regăsească și pe derivatele de caroserie Sandero Stepway și Logan MCV. Designerii Dacia au vrut să ofere un look proaspăt modelelor de la Mioveni, așa că partea frontală vine cu mai multe elemente noi.
Spoilerul a fost ușor redesenat, atât în partea frontală cât și posterioară, iar un set nou de blocuri optice, cu un design interior modificat, și-a găsit loc pe fața noilor Logan și Sandero. Noutatea absolută este însă introducerea luminilor LED pentru rularea pe timp de zi. Este o opțiune care nu a mai fost oferită până acum în gama Dacia, nici măcar la nivelul stopurilor.
În cazul lui Sandero Stepway stopurile sunt acum pe un fundal negru, menit să scoată în evidență mai bine cele patru becuri LED. Pachetul estetic nou este completat de o nouă grilă tip fagure, similară celei de pe Duster, recreată și în partea inferioară la nivelul spoilerului.
Noutăți și la interior, acolo unde clienții din toată lumea vor regăsi un volan cu patru spițe, butoane noi și linii cromate pentru a sugera faptul că vorbim de un look nou. Premieră absolută și cerută de public constant este claxonul pe volan. El s-a mutat de pe maneta de semnalizare acolo unde îl vedem pe toate mașinile contemporane.
De asemenea, există un nou plastic lucios care îmbracă planșa de bord și încadrează mai bine ecranul sistemului multimedia MediaNav. Un sistem care, la rândul lui, a primit o interfață mai prietenoasă, cu o rezoluție mai bună.
Surprize extrem de importante sub capotă. Odată cu faceliftul, modelele Dacia vor avea parte și de o nouă motorizare pe benzină.
Detalii în materialul cu imagini și informații oficiale.
Dar pe de alta parte poate gasim o versiune B4Dt a aceluiasi motor cu ceva mai multi caluti, cine stie.
Volanul cu claxon, o porcărie, sper să se dea cu capul de el cine l-a cerut!
Apoi, se știe ceva de cum va arăta varianta de top Prestige? Mai ales interiorul.
Serios, cine să vă mai înțeleagă?
1. Stânga stă pe volan la ora 10-11 și degetele sunt acum aproape pe manetă oricând, ergonomia e mai bună acum.
2. În volan e airbag-ul frontal, n-aș complica zona și cu acționarea claxonului în două locuri.
Maneta aia e semnătura Dacia, așa doar să ne luăm după alții ca să semănăm.....
Motorul de 0.9 e chiar ok. Consuma foarte putin si daca te plimbi mai mult prin oras e ideal, iar in afara orasului daca nu esti vitezoman din nou nu vad probleme. Logan este o masina usoara, asa ca nu are nevoie de motoare de 2 litri.
Daca esti in viraj de dreapta cam cat de aproape ai degetele? Claxonul este pus pe mijloc pentru ca poate fi actionat cu ambele maini.
@andrei
Daca 3 iti spun ca esti beat te duci si te culci. Nu e vorba de urmat gloata, e vorba doar despre ergonomie.
Iar butoanele de acționare a geamurilor sunt foarte ok și pe bord. Există soluții mult mai rele de amplasare a acestora (vezi de ex. Peugeot 107/Citroen C1)
Claxonul pe volan e mai la indemana pe volan decat sa apesi cu degetul pe lateral. Cand il ai pe volan cu faci decat sa deplasezi usor degetul si sa apesi. Asa pe maneta aia de la semnalizare e ca draq pt. ca iti ia cateva secunde bune sa faci manevra. Deci esti beat !
Ca doar nu o fi 0.8 sce de 54cp...
Deci nu e de ergonomie. Poate gloata vrea siglă VW mîine...
Tu ai condus vreodata ? Nu cred la ce ineptii poti spune numai cu privire la claxon ! Cand mergi cu masina si esti in viraj si trebuie sa claxonezi ce faci daca nu il ai pe volan ? Iei o mana de pe volan si o duci spre maneta de semnalizare o chestie riscanta si total incomoda. Asa pe volan poti sa il invarti cat vrei daca ai nevoie sa claxonezi intinzi putin degetul si o faci.
Am explicat sus ce era de explicat, chiar n-aș vrea dispute despre Dacia cu posibili sprijinitori de bară de tramvai blatiști.
Sunt convins că pentru posesorii de Dacie e un downgrade inutil adoptat din behăielile turmei.
Foarte tare noua cheie. Are si comanda vocala, reglaj pt. volum... E un fel de telecomanda. Unii or sa umble cu ea-n folie sa nu se strice.
=)))) Am ras!
Ai asa de mare dreptate incat toate comentariile tale sunt ascunse :))))
este frumos face lift-ul, dar abia lansasera varianta pdextige, care mi se pare cel frumos model lansat de dacia vreodata.. si de nu au lznsat si face lkft-ul lui duster asa cum se vinde pe alte piegd.. bara fata si spate redesenate, stopuri spate cu alt design..