Nissan Pulsar este al treilea model compact din portofoliul actual al japonezilor şi reprezintă întoarcerea la hatchback-urile de segment C după o absenţă îndelungată. Reprezentanţii mărcii nipone au prezentat astăzi compacta care o înlocuieşte pe Almera, modelul la care Nissan a renunţat odată cu lansarea lui Qashqai, SUV-ul compact văzut de niponi ca o alternativă viabilă la hatchback-urile compacte. Noul Pulsar a fost proiectat la centrul tehnic Nissan din Bedfordshire, Regatul Unit, iar producţia va fi asigurată de o uzină Renault-Nissan din Barcelona, Spania. Modelul mizează pe spaţiul oferit ocupanţilor pentru a-şi cuceri clienţii, având cel mai mare ampatament din segment, de 2.700 milimetri şi cel mai mare spaţiu pentru genunchii ocupanţilor locurilor din spate.
Nissan Pulsar - modelul compact cu care japonezii vor ataca VW Golf din toamnă
În primă fază, Nissan va oferi modelul Pulsar doar în versiunea hatchback cu cinci uşi, neexistând informaţii privind alte versiuni de caroserie, cum ar fi un coupe, un break sau o decapotabilă. Gama de motorizări este preluată de la fraţii săi de gamă, însemnând că avem de ales între 1.2 DIG-S, 1.5 dCi şi 1.6 DIG-T. CP, unitatea turbo de 1.6 litri urmând să fie oferită abia din 2015 în gama Pulsar. Pe lângă motorizările comune cu modelele de clasă mică şi de segment compact ale mărcii, Pulsar primeşte şi sistemele de siguranţă ale acestora, înglobate sub conceptul numit Nissan Safety Shield.
Aceste motoare asigură între 110 şi 190„Nissan a fost la început un brand cu trăsături sportive. Pe parcurs am pierdut însă din această caracteristică. Tocmai de aceea ne-am propus să redobândim sportivitatea.”, declară Shiro Nakamura, şeful departamentului de design al mărcii nipone.
Nissan Sport Sedan Concept are faţa viitorului rival al lui VW Golf
Via Nissan
simplu...i-au copiat lipsa de imagine, designul sters si aspectul comun
nici nu m-ar mira sa nu aiba succes si sa inregistreze vanzari foarte bune :)
Acceptabil noul model, insa sa vedem si preturi si echipare. Mazda 3 arata mai bine....
eu cred ca un golf bine dotat exterior arata mai bine decat un pulsar dotat (ma refer la faruri cu xenon si leduri, stopuri cu led, jante, samd) deci nu vad cum vor ei sa se bata cu golful sau focusul avand in vedere ca nu arata mai bine decat ele si nu are nimic in plus de oferit. poate doar faptul ca ofera o alternativa e suficient.
asteptam testele!
Poate ca nu are cele mai performante motoare, cutii de viteze si probabil nici tinuta de drum nu va fi un etalon. Dar cum nu toata lumea alearga dupa masinile nemtesti, poate fi o alternativa interesanta. Si inca o chestie: in clasa compacta nu stiu cati dintre voi ati observat ca Nissan a urmat exemplul lui Renault: multa masina, dotari bune la preturi (foarte) bune.
Eu ii doresc succes si abea astept sa o iau "la puricat", sa vad acea evolutie cu care se lauda Nissan, de ce nu, chiar si la un drive test.
Sa auzim de bine..
Totusi, design-ul imi place de pe acum.
Iar fata de bunicutza Almera, jos palaria.
Qashqai e un CROSSOVER ! ce directie ai vrea sa aiba? Ia-ti un X5m daca te tin figurile si taci din gura ! numai sa nu te duci cu el pe stradute inguste ca acolo mori. Numai amatori !
Sau mai bine fii tu profesionist si lasa-ne! ;)
Mai iesi tu prin lume. Directia e adaptata in functie de segmentul din care face parte masina si intrebuintarea preponderenta a acesteia.
Scrii ca sa te aflii in treaba.
"Ia-ti un X5m daca te tin figurile si taci din gura ! numai sa nu te duci cu el pe stradute inguste CA ACOLO MORI."
"ideea e ca pe stradute inguste precum cele din Europa de vest iti este FOARTE GREU cu o masina de gabarit mare. "
Tu macar esti amator in exprimare. Faci pe desteptul si defapt vorbesti aiurea. Stali linistit ca nu e prima data, deci e vorba de obisnuinta. Oare cei care stau in Roma, Madrid, Barcelona, Paris si au BMW Seria 5 sau chiar Clasa S, oare acolo mor cu ele, in centrul oraselor pe stradute? Mai baiete, baga-ti mintile in cap. Aceste masini au inclusiv directia gandita si pentru asa ceva. De exemplu rotile se bracheaza mai mult, astfel diametrul de bracaj nu este cu mult mai mare decat un Passat sau un Golf.. Si mai sunt si masini, putine e drept, la care si rotile din spate se bracheaza putin pentru ca manevrele in locurile inguste sa se faca mai usor. Chestia asta a aparut prima data la camioane si autocare. Apropo, un autocar care trebuie sa duca turistii intr-un aemenea oras, ce face? Ca involuntar trebuie sa se bage si in locuri inguste. Aia clar acolo mor. Toti :)))
Deci cine trebuie sa se mai duca prin lume si cine scrie ca sa se afle in treaba? :))
Cine are S Class, dube, tiruri sau alte handranale EVITA sa intre in aceste zone. Dar ce te faci cand nu esti in vacanta cu S Class-ul, ci locuiesti efectiv acolo si trebuie sa-ti desfasori activitatea zilnica?
Iti iei o masina mini, mica sau cel mult compacta! RAZA DE BRACAJ este SEMNIFICATIV mai mica decat la o masina de clasa segment D, E sau F (apropo de S Class). Pe langa asta consola fata / spate e mai scurta, lucru ce ajuta la manevre de intoarcere si coborare a bordurilor 9cazuri frecvente in oras). Probabil n-ai inteles nimic din ce am scris mai devreme.
Amatorismul tau tine de lipsa completa a viziunii in domeniul auto, ceea ce e mult mai grav. Inseamna ca esti doar un roman bagator de seama.
ESTE STERS CA ASPECT LA EXTERIOR
INTERIOR ACCEPTABIL, ERGONOMIC, BINE FINISAT SI ATAT, CRED CA ESTE GREU SA ZAMBESTI CAND ESTI LA VOLANUL UNEI ASTFEL DE MASINI
SUCCES ASIGURAT