După o serie de imagini de tip teaser, Kia a revenit cu informaţii oficiale despre noua generaţie Sorento. A treia reiterare a modelului coreean a fost prezentată publicului din Coreea de Sud, urmând ca abia în octombrie, cu ocazia Salonului Auto de la Paris, să putem face cunoştinţă cu versiunea europeană.
Cum era şi normal, noul Sorento adoptă grila „tiger nose”, folosită de aproape toate modelele din gamă, alături de un nou set de faruri, de spoilere redesenate şi de un profil ceva mai muscular.
Interior inspirat de ceasurile elveţiene
Lungimea a crescut cu 95 de mm până la 4780 mm, înălţimea s-a redus cu 15 mm până la 1685 mm, iar lăţimea a crescut şi ea cu 5 mm până la 1890 mm. Ampatamentul a crescut şi el cu 80 de mm, oferind acum mai mult spaţiu interior pentru cei şapte pasageri.
Dacă designul exterior a fost trasat de studioul de creaţie Kia din Namyang, Coreea de Sud, cu ajutorul celorlalte centre din Germania şi Statele Unite, interiorul a fost dezvoltat exclusiv de oamenii studioului de design din Frankfurt. Aceştia au încercat să ofere un aspect de calitate şi s-au inspirat din precizia ceasurilor elveţiene atunci când au desenat consola centrală.
Totul se concentrează în jurul unui sistem multimedia HMI (Human-Machine Interface), cu un ecran de 7 inch.Portbagaj de 605 litri şi cameră cu vedere la 360 de grade
După cum spuneam, spaţiul interior a crescut şi, odată cu el, şi capacitatea portbagajului, care oferă acum 605 litri, cu mult peste cei 515 litri oferiţi de vechiul model. Această capacitate poate creşte dacă se renunţă la bancheta spate, disponibilă cu o rabatare 40/20/40.Pe lista de echipamente tehnologice de ultimă oră, Kia a introdus, pe lângă asistentul inteligent la parcare, şi o cameră cu vedere la 360 de grade, un corespondent al tehnologiei Around View Monitor de la Nissan. Tot pe lista de opţionale se va afla şi sistemul Smart Power Trunk, care deschide portbagajul de la distanţă atunci când aveţi mâinile ocupate.
Kia Sorento îmbunătăţeşte şi echiparea de siguranţă.
Pe lângă structura mai rigidă cu 57%, Sorento vine şi cu sisteme active precum cruise control adaptiv, atenţionare la părăsirea benzii de mers, avertizare la coliziunea din spate, monitorizare a unghiului mort, avertizare la mersul cu spatele şi o funcţie care citeşte limitele de viteză.Doar două motoare pentru Europa
Noul Sorento va fi disponibil alături de cinci motorizări. Bineînţeles, ele vor fi disponibile în funcţie de piaţă şi de preferinţele clienţilor. Soluţiile pe benzină sunt trei la număr şi include: o unitate supraalimentată de 2.4 litri cu injecţie directă, două motoare aspirate de 2.4 şi 3.3 litri.
Alături de cele două motoare pe benzină avem şi două dieseluri, unul de 2.0 litri şi unul de 2.2 litri, primul cu 186 de cai şi 402 Nm şi al doilea cu 202 cai putere şi 441 Nm. Pe piaţa din Europa, Kia Sorento va fi oferit alături de motorul diesel de 2.2 litri şi de cel pe benzină supraalimentat, de 2.4 litri.
Nice car and Kia being a Brand that you can depend on, this model just might be worth checking out in the future......but one little point, it does remind me of the style and design of the sportage very much.....
deci e posibil, desi eu nu am gasit nicaieri pe net informatia asta.