Interior mai spaţios
Ocupanţii locurilor din spate nu au fost nici ei uitaţi, cei de la Hyundai spunând că au suficient spaţiu pentru trei adulţi în condiţii de confort. Volumul de încărcare al portbagajului a crescut de la 295 de litri la 326 de litri, una dintre cele mai bune valori din segment, cu doar patru litri mai mic decât cel al noii generaţii Skoda Fabia. Bancheta din spate poate fi pliată complet pentru a mări capacitatea totală de încărcare la 1.042 de litri.
Podeaua portbagajului are fund dublu şi poate să găzduiască mai multe elemente în compartimentele dedicate.Calitate superioară pentru materialele de la bord
Reprezentanţii Hyundai spun că echipa de proiectanţi a noii generaţii i20 a avut un scop cheie să crească nivelul de calitate percepută al interiorului la cele mai ridicate standarde din segment. Coreenii au folosit un material din plastic moale la atingere numit TPO (Thermal Plastic Olefin) pe toate suprafeţele importante ale habitaclului, cum ar fi bordul şi feţele de uşi. Cei de la Hyundai spun că noul marial este durabil şi păstrează un aspect premium şi după ce este folosit intens vreme îndelungată. Interiorul este disponibil în patru culori, iar acestea complementează exteriorul vehiculului. Clienţii pot să aleagă între bej, albastru, maro şi gri.
Tehnologii şi motorizări noi
Sistemul multimedia şi sistemul de climatizare au fost grupate împreună pe consola centrală şi prezintă noi module de comandă, pentru a fi cât mai uşor de folosit. Pe lângă aceste îmbunătăţiri la nivel de ergonomie, noul i20 se bucură de o îmbunătăţire majoră a antifonării, deo caroserie cu o ridigitate torsională mai mare şi de tehnologii inovatoare în segment. Printre acestea se numără sistemul de avertizare la părăsirea benzii de rulare, integrare smartphone şi elemente lansate deja de alţi producători, cum ar fi volan încălzit, oglinzi laterale cu pliere electrică, senzori de parcare faţă şi spate şi sistem de navigaţie cu afişaj de şapte inch. Modelul coreean va fi oferit în premieră alături de o trapă panoramică din sticlă, o dotare opţională rară în clasa mică.
NOUL Hyundai i20 MOTORIZĂRI |
BENZINĂ | DIESEL | |||
1.25l Low |
1.25l High | 1.4l | 1.1l | 1.4 | |
PUTERE MAXIMĂ/RPM | 75/5.500 | 84/6.000 | 100/6.000 | 75/4.000 | 90/4.000 |
CUPLU MAXIM/RPM | 122/4.000 | 122/4.00 | 134/3.500 | 180/1.750-2.500 | 240/1.500-2.500 |
TRANSMISIE | Manuală cu 5 | Manuală cu 5 | Manuală 6/AT4 | Manuală cu 6 | Manuală cu 6 |
VITEZĂ MAXIMĂ (KM/H) | 160 | 170 | 184 | 159 | 175 |
ACCELERAŢIE 0-100 KM/H (SECUNDE) | 13.6 | 13.1 | 11.6 | 16.0 | 12.1 |
CILINDREE (CMC) | 1.248 | 1.248 | 1.368 | 1.120 | 1.396 |
MASĂ TOTALĂ (KG) | 1.040 | 1.040 | 1.060 | 1.143 | 1.165 |
Via Hyundai
Dpmdv, turbo se justifica la benzina doar pentru o cilindree mare, cand ai nevoie de putere sporita - altfel (0.9, 1.0, 1.2), obtii doar o ascutitoare trista.
au start stop? asta ar ajuta mult cifrele...
Va exista o versiune cu Start Stop optional, asa cum se vede si in imaginea 14, insa nu va asteptati sa fie disponibila in Romania.
Start Stop si trapa era si pe modelul vechi (2013), dar numai in vestul Europei (Marea Britanie in special).