Honda a lansat la Salonul de la Paris versiunea restilizată a lui CR-V. Modelul a primit o serie de schimbări estetice şi o nouă motorizare de top, un 1.6 diesel de 160 CP în locul motorului de 2.2 litri.
Esential
160
CP şi 350 Nm oferă noul motor 1.6 i-DTEC din gama Honda CR-V, înlocuitorul unităţii de 2.2 litri.
Honda CR-V facelift debutează Salonul Auto de la Paris la exact doi ani de la debutul celei de-a doua generaţii.
Actualizarea introdusă în gamă la jumătatea ciclului de viaţă îi aduce crossoverului japonez un nou aspect estetic pentru partea frontală şi o altă motorizare de top. CR-V facelift este primul model
Honda echipat cu motorul i-DTEC de 1.6 litri şi 160
CP, o creaţie din gama Earth Dreams a mărcii nipone. Unitatea de 160
CP şi 1.6 litri înlocuieşte bătrânul 2.2 i-DTEC în gama CR-V, lucru aşteptat să se întâmple pentru fiecare model Honda oferit alături cu această unitate. Noul motor aduce o reducere a consumului de carburant şi a emisiilor de
CO2 cu 11 procente faţă de unitatea pe care o înlocuieşte. Japonezii vor introduce în gama CR-V şi o transmisie automată cu nouă trepte alături de acest motor, alături de care unitatea de 1.6 litri este cu 20% mai eficientă faţă de predecesoarea sa.
Transmisia automată cu nouă trepte nu va fi oferită şi pentru motorizarea alimentată cu benzină din gama CR-V.
La nivel estetic, principalele modificări sunt la partea frontală a lui CR-V. Aceasta are blocuri optice noi, o grilă frontală schimbată, proiectoare de ceaţă noi, ornamente diferite pentru bara de protecţie şi, desigur, o altă bară de protecţie. Posteriorul lui CR-V rămâne neschimbat la prima vedere, dar o privire atentă relevă stopuri cu LED-uri, un hayon uşor modificat şi o nouă bară de protecţie. Profilul lui CR-V este aproape neschimbat, cu excepţia unor noi modele de jante din aliaj, după cum observăm la nivelul modelului din imaginile oficiale de presă, expus cu titulatura de prototip.

Banda de LED-uri integrată în far aminteşte de aspectul blocurilor optice ale lui HR-V, fratele său mai mic.
Debutul comercial pe piaţa din Europa al modelului fabricat la uzina din Swindon, Marea Britanie, are loc în primăvară.
Alături de CR-V facelift, Honda mai vine la Paris cu o nouă versiune a conceptului Civic Type R, crossoverul HR-V, Civic facelift şi noua generaţie a lui Jazz.
Glumesc, e o masina care arata binisor, eu cred ca ei le fac intentionat mai urate, ca la facelift sa aiba ce retusa. Sunt fan Honda si m-as bucura sa-i vad revenind la gloria de alta data.
multe modificari fata de articolul mai putin documentat de saptamana trecuta al lui Mirica
@ Vasilica
ba pentru batrani masina pare foarte urata dar NU conteaza
doar ce am luat CRV 1,6 d in august dupa 6 luni de asteptare ( pentru culoare red pasion) si are doar 120 cp cum naiba asta are 160 cp la aceiasi cilindree ..
si stopuri cu LEd ....., pentru cei care vad asemanarea cu volvlo iii sfatuiesc sa studieze Honda CRV de acum 12 ani care avea aceleasi stopuri pe inaltime si roata de rezerva pe usa spate...
oricum sint multumit de consumul de 5.2 out si 6.0 in oras!!!
Sper sa reusesc sa revin la Honda deoarece europenele mi-au scos peri albi. Dupa 9 ani de Honda am zis sa incerc si altceva ca doar nu o fi dracu asa de negru si regret enorm alegerea facuta.