Honda Civic nu este un model foarte vechi, dar japonezii au decis că acesta trebuie să rămână proaspăt în lupta cu concurenţa europeană şi vor prezenta la Salonul Auto de la Paris o versiune cu o serie de modificări estetice. Modificările vor fi aduse variantelor Civic Hatchback şi Civic Tourer. Faceliftul de ordin estetic aduce blocuri optice modificate, ce au acum lumini de zi LED integrate, dar şi un spoiler faţă redesenat. În spate, Civic hatchback are un eleron nou, spoiler cu o nouă formă, precum şi stopuri LED.
La interior modificările sunt limitate. Civic facelift se prezintă cu o nouă tapiţerie, mânere interioare cromate şi inserţii metalice. Noul model va folosi sistemul de infotainment Honda Connect. Acesta oferă informaţii pasagerilor prin intermediul unui display de şapte inch şi foloseşte sistemul de operare Android.
Honda mai are o surpriză pentru vizitatorii de la Salonul Auto de la Paris. Va prezenta şi o versiune Sport a noului Civic facelift. Aceasta se prezintă cu un look ceva mai agresiv accentuat de spoilerul faţă masiv, grila radiatorului din plasă şi jantele speciale de 17 inch.
Honda Civic Sport va fi disponibilă în două variante de motorizare: 1.6 i-DTEC diesel 120 CP sau 1.8 benzină de 142 CP.Noile modele vor fi dotate şi cu sistemul Honda City Brake Active (CTBA) în standard. Acest sistem permite evitarea impactului iminent la viteze mici de până la 30 km/oră, folosind un radar amplasat în grila radiatorului. Sistemul poate frâna automat dacă cel de la volan nu reacţionează la avertizările sistemului.
Via Honda
Daca masina asta ar avea un dublu ambreiaj si un motor turbo capabil ar s-ar bate cu orice compacta din lumea asta fara probleme.
Asa..numai fanii marcii sau cei care nu condus in viata lor un turbo modern mai pot aprecia un astfel de ansamblu arhaic
Eu in curand imi voi cumpara a doua Honda. Cu prima am mers 230.000 Km fara nici o problema.
te invidiez....sper ca urmatoarea masina sa fie o Honda
Doar interiorul mi se pare disproportionat, in rest... MISTEAAAAAUX.
- it is so uglyyy, stopurile alea iesite in afara zici ca sunt 2 cosuri pe fundul masinii
- motoare pe benzina cu tehnologia lui tataie, pana si brandul de pensionari Toyota e mai avansat tehnologic, de ce nu pot veni si ei cu niste tehnologii gen mazda ??
Daca aveai macar 1 neuron in functiune ti-ai fi dat seama si singur.
Ce este atat de special sa faci motoare turbo puternice? Adevarata inginerie este sa scoti multi cai dintr-un motor aspirat, domeniu in care foarte putini producatori au reusit sa se apropie de raportul CP/L realizat de Honda, asa ca mai citeste cateva "almanahe" si apoi mai deschide gura.