Fiat a înţeles că trebuie să profite de popularitatea modelului 500 şi a început să construiască o puternică gamă de modele în jurul modelului urban. Aşa au luat naştere Fiat 500C, 500L, 500L Trekking şi, mai nou, Fiat 500X.
Este o variantă crossover a modelului italian, dezvoltată pe aceeaşi platformă cu Jeep Renegade, fratele de concern. Modelul este similar actualului 500, însă va plusa cu protecţie din plastic pentru partea inferioară a caroseriei, jante speciale cu anvelope noi, pasaje ale roţilor mai mari şi etichete speciale care să amintească de specificul modelului.
Fiat 500X va fi disponibil împreună cu două pachete estetice, fiecare reprezentând o față diferită a modelului italian: una dedicată rulării pe teren accidentat, cealaltă rulării urbane. Acestea pot fi combinate cu cele 12 culori disponibile pentru exterior și cu jantele de 16, 17 sau 18 inch care există în oferta de lansare a modelului italian.
Motorizările pe care se bazează Fiat 500X încep cu benzina 1.4 Turbo Twinair de 140 de cai putere (tracțiune față, cutie manuală cu șase trepte sau transmisie automată cu șase rapoarte și dublu ambreiaj) și continuă cu trei unități diesel Multijet.
Este vorba de 1.6 Mjet de 120 CP (tracțiune față, manuală cu șase trepte), de 2.0 Mjet de 140 CP, motor care poate fi cuplat atât unei transmisii automate cu nouă trepte de ultimă generație, cât și unui sistem de tracțiune integrală, și de motorizarea de bază a gamei, 1.3 Mjet de 95 CP (manuală 5 trepte și tracțiune față).
Acesta este intrebarea.