Salonul Auto de la Paris 2014

PARIS 2014 LIVE: Citroen C1 Urban Ride, conceptul unui minion cu potenţial pentru off-road

Publicat Joi, 02.10.2014
de Bogdan Mirică
Comenteaza 3
PARIS 2014 LIVE: Citroen C1 Urban Ride, conceptul unui minion cu potenţial pentru off-road - Poza 1
PARIS 2014 LIVE: Citroen C1 Urban Ride, conceptul unui minion cu potenţial pentru off-road - Poza 2
PARIS 2014 LIVE: Citroen C1 Urban Ride, conceptul unui minion cu potenţial pentru off-road - Poza 3
PARIS 2014 LIVE: Citroen C1 Urban Ride, conceptul unui minion cu potenţial pentru off-road - Poza 4
PARIS 2014 LIVE: Citroen C1 Urban Ride, conceptul unui minion cu potenţial pentru off-road - Poza 5
PARIS 2014 LIVE: Citroen C1 Urban Ride, conceptul unui minion cu potenţial pentru off-road - Poza 6
PARIS 2014 LIVE: Citroen C1 Urban Ride, conceptul unui minion cu potenţial pentru off-road - Poza 7
PARIS 2014 LIVE: Citroen C1 Urban Ride, conceptul unui minion cu potenţial pentru off-road - Poza 8
PARIS 2014 LIVE: Citroen C1 Urban Ride, conceptul unui minion cu potenţial pentru off-road - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Citroen C1 Urban Ride, conceptul unui minion cu potenţial pentru off-road - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Citroen C1 Urban Ride, conceptul unui minion cu potenţial pentru off-road - Poza 11
PARIS 2014 LIVE: Citroen C1 Urban Ride, conceptul unui minion cu potenţial pentru off-road - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Citroen C1 Urban Ride, conceptul unui minion cu potenţial pentru off-road - Poza 13
Citroen expune în cadrul Salonului Auto de la Paris conceptul C1 Urban Ride, dedicat celor care îşi doresc o maşină mică, dar gata să te poarte şi în teren accidentat.

Citroen desfășoară o puternică ofensivă cu ocazia salonului auto defăşurat pe teren propriu, la Paris. Constructorul francez a dezvăluit astăzi o nouă premieră pentru evenimentul care începe săptămâna viitoare: Citroen C1 Urban Ride.

După cum o sugerează şi numele, conceptul este un model care combină dimensiunile reduse cu capacitatea de a ajunge oriunde. Practic, popularul model de oraş a primit un look destinat ieşirilor în off-road, cu o gardă la sol mai înaltă cu 15 mm, cu protecţii pentru spoilerele faţă şi spate şi cu pasaje ale roţilor ceva mai generoase. Pentru a fi capabil de un comportament mai bun în teren accidentat, ecartamentul său a fost mărit cu 10 mm.

Conceptul va fi disponibil în ambele variante de caroserie ale modelului urban: coupe sau cabrio. Varianta cabrio se va numi C1 Urban Ride Airscape şi va beneficia de un acoperiş textil retractabil, care va dezvălui cea mai mare deschidere a plafonului din segment.

Expuse în cadrul Salonului de la Paris, conceptele C1 Urban Ride şi C1 Urban Ride Airscape vor putea fi votate de către publicul prezent la eveniment printr-o platformă interactivă, montată la standul Citroen.


Comentarii (3)

  • Raspuns la Adam Rocks. Arata bine.
    6 1
  • mishazaitev
    Arata foarte bine. Insa, in situatia in care si noul C1 va avea o garda la sol asemanatoare cu modelul actual care extrem de jos, un model cu o garda la sol marita cu doar 1,5 cm, nu are cum sa abordeze nici macar un drum forestier mai accidentat, nicidecum un traseu off road.

    De altfel, observ ca, ori de cate ori este vorba despre un model un pic mai inaltat, sau de un SUV de oras ori de asfalt, asistam la o denaturare a sensului acestei notiuni de "off road". Sa ne intelegem. Off road nu inseamna nici sa te urci cu masina pe o bordura, nici sa mergi pana la bunici in al caror sat nu exista asfalt, nici sa iesi dintr-o zapada ceva mai abundenta. Off road inseamna sa mergi acolo unde drumul nu exista, sau, daca exista, nu este destinat autovehiculelor. Ori, in niciun caz o citadina cocotata, pe care eu o admir sincer, nu are capacitatea de a aborda un asemenea traseu. Prin urmare, zic eu, s-ar recomanda o oarecare moderatie in ceea ce priveste atribuirea unor capacitatii unui vehicul care nu le poseda.
    3 0
  • cu potential sa nu ramana blocat in sinele de tramvai
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru