PARIS 2014 LIVE: BMW X6 ajunge la a doua generaţie

de Sebastian Toma
Vineri, 03.10.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW X6, fratele mai stilizat al lui X5, a ajuns la a doua generaţie. Debutul SAV-ului german a avut loc la Salonul Auto de la Paris.

BMW X6 a ajuns la a doua generaţie, reprezentanţii mărcii germane publicând astăzi primele imagini şi informaţii oficiale ale acesteia. SAV-ul mărcii din Munchen împarte platforma cu a treia generaţie a lui X5 şi este dezvelit la aproape un an distanţă de fratele său. Acum, X6 are un aspect mult mai elegant şi mai rafinat, păstrându-şi caracteristica pe care a avut-o şi predecesorul său: unii vor considera că maşina este frumoasă, în timp ce alţii îl vor dizagrea. Indiferent de tabără, cu toţii vor fi de acord că specificaţiile noului X6 sunt superioare modelului pe care îl înlocuieşte, fie că vorbim despre dotări, tehnologie şi, desigur motorizări şi tren de rulare. Aceeaşi modernizare a avut loc şi în gama X5, de la care X6 a preluat aproape toate elementele.

BMW X5 a ajuns la a treia generaţie - imagini şi informaţii oficiale

DESIGN

Infuzia de eleganţă adusă gamei X6 de noua generaţie a reuşit să nu ştirbească în niciun fel agresivitatea modelului. Chiar şi fără pachetul M, avem o parte frontală impunătoare, cu o bară de protecţie scoasă înspre afară, cu multiple ornamente cromate, succedate de grila iconică a mărcii bavareze încadrată de două blocuri optice de dimensiuni mari, inspirate puternic de cele ale lui X5. Bosajele aripilor sunt umflate şi prezintă alura unui culturist care-şi încordează muşchii pe scena de la Mr. Olympia, în timp ce spatele prezintă o evoluţie pe care o aşteptam cu toţii în materie de aspect.

Schimbarea de generaţie a lui X6 se vede cel mai bine de la spate. N-ai cum să încurci vehicul model cu cel nou.

Forma neobişnuită a hayonului a plecat, iar în locul ei a venit un capac al portbagajului inspirat de modelele Gran Turismo şi Gran Coupe din gama de berline a mărcii germane, alături de alţi montanţi C, care schimbă situaţia la nivelul posteriorului. Stopurile au şi ele un aspect mai plăcut, cu toate că dimensiunile lor şi grafica interioară afişează aceleaşi tendinţe de impunere prin forţă brută în faţa celorlalţi participanţi la trafic. Cele două evacuări cu ornamente metalice cu finisaj cromat încadrează un difuzor de aer metalic, menit să întărească puterea noului SAV din gama BMW.

INTERIOR

Modernizarea habitaclului lui X6 îl aduce pe acesta la acelaşi nivel cu ceea ce găsim în prezent în gama BMW, majoritatea elementelor de la bord fiind comune cu cele găsite în gama X5. Ceasurile de bord sunt integrate pe un afişaj digital, comenzile au fost simplificate, iar materialele prezintă un aspect mai calitativ faţă de cele pe care le prezenta generaţia precedentă. Dacă s-au aplicat cu precizie aceleaşi schimbări ca în gama X5, ne putem aştepta la o poziţie la volan mai înaltă şi o creştere a vizibilităţii datorită noilor elemente vitrate introduse în design-ul modelului din Munchen.

Interiorul lui BMW X6 prezintă numeroase elemente de la X5, iar asta nu-i deloc un lucru rău.

Bancheta din spate are trei locuri, dintre care două sunt accentuate prin design-ul tapiţeriei, al treilea fiind, mai degrabă, introdus din raţiuni practice.

Din aceleaşi motive, bancheta spate este rabatabilă 40:20:40, iar spaţiile de depozitare de la bord par să fie mai generoase. Portofoliul de ornamente interioare, culori şi materiale disponibile pentru comandă pare să fie similar cu cel al lui X5, cei de la BMW prezentând doar două interioare de X6 încadrul comunicatului oficial aferent lansării noii generaţii a SAV-ului lor. Pentru amatorii de cifre, vă spunem că portbagajul are un volum de 580 de litri, spaţiul de încărcare putând să urce până la 1.525 de litri odată cu plierea banchetei din spate, comparabil cu cel al unui break de la segmentul compact în sus.

MOTORIZĂRI

Esential 3 motoare sunt alături de X6 la momentul lansării, toate echipate cu transmisie automată, xDrive şi conforme normei Euro 6.
La momentul anunţului oficial, BMW X6 este oferit cu trei motorizări, dintre care două sunt diesel şi a treia este un motor V8 TwinPower Turbo. Aşadar, agresivitatea afişată la exterior este motivată, gama X6 oferind motoare care livrează între 258 CP şi 450 CP. Cel mai ridicat nivel al cuplului maxim asigurat de motorizările din această gamă îi revine diesel-ului care poartă amprenta diviziei de performanţă M: 740 Nm, care acompaniază 381 CP dezvoltaţi de motorul tri-turbo diesel de 2.993 cmc.

Să recapitulăm: X6 M50d are 381 CP, 740 Nm, 0-100 km/h în 5.2 secunde şi consum mixt de 6.6 litri la sută.

În ceea ce priveşte performanţele dinamice, versiunea M50d a lui X6 este capabilă să accelereze de la 0 la 100 km/h în 5.2 secunde, diesel-ul 30d are nevoie de 6.7 secunde pentru aceeaşi manevră, iar V8-ul lui 50i îndeplineşte această cerinţă în 4.8 secunde. În timp ce diesel-ul care vine sub capota motorizării de 258 CP poate să-l propulseze pe X6 "doar" până la 230 km/h, celelalte două motorizări anunţate de BMW au viteza maximă limitată electronic la 250 km/h. În ceea ce priveşte consumul de carburant, versiunea 30d anunţă 6.0 litri la sută în regim mixt, diesel-ul de performanţă solicită 6.6 litri la sută în acelaşi regim, iar unitatea alimentată cu benzină afişează 9.7 litri la sută în ciclul mixt NEDC, valoare care ar fi fost imposibilă în urmă cu câţiva ani pentru un V8 de 4.395 centimetri cubi care trage o maşină de 2.170 kilograme.

X6 este capabil să iasă şi de pe drumurile asfaltate, având o gardă la sol de 21.2 centimetri. Anvelopele standard, dedicate şoselei, vă vor limita pe suprafeţe extrem de alunecoase.

Dacă tot vorbim despre performanţă, BMW a publicat şi informaţii legate de capacităţile off-road ale lui X6, SAV-ul având un unghi ventral de 20 grade, un unghi de atac de 25 de grade şi un unghi de degajare de 22.5 grade. Garda la sol este de 212 milimetri, iar adâncimea maximă a vadului de apă pe care-l poate traversa modelul este de 500 de milimetri, cu menţiunea că această valoare este valabilă la 7 km/h.

TEHNOLOGIE

Urmareste Automarket
La acest capitol, X6 poate să-i mulţumească lui X5 pentru generozitatea cu care a fost înzestrat cu noile tehnologii din gama BMW.
Aşadar, a doua generaţie a lui X6 are Head-Up Display full-color, Night Vision cu sistem de detectare a oamenilor şi animalelor, sistem Dynamic Light Sport, o nouă generaţie a sistemului de asistare la parcare, care include atât un set de camere video, cât şi un sistem de ghidare longitudinală şi laterală, sistem activ de cruise control cu funcţie Stop&Go, servicii Connected Drive bazate pe internet şi multe altele.

Comutatorul rotativ al iDrive-ului, echipat cu suprafaţă tactilă, face casă bună cu butonul care schimbă modul de rulare şi cu levierul transmisiei automate ZF cu opt trepte.

Desigur, sistemul de asistent în trafic aglomerat, lansat pe X5, este prezent şi pe X6. Acesta care permite controlul automat al volanului şi al vitezei vehiculului, permiţând un condus relaxat în aglomeraţie. Conducerea asistată asigurată de dotările tehnologice ale lui X6 este completată de un sistem de avertizare asupra prezenţei pietonilor pe şosea, care poate să frâneze automat în cazul unui impact iminent cu aceştia, precum şi în cazul unei coliziuni frontale iminente.

Via BMW

Comentarii (34)

  • Fara numar, fara numar!
    25 9
  • bai ce ghinion pe directorul ala din primaria Capitalei, intra la parnaie fix cand astia lanseaza noul X6. Daca mai astepta putin DNA, lua spaga si modelul asta nou....le avea pe ambele.
    55 2
  • Razvan
    Cocalari din toate tarile....your new car:)
    47 22
  • cristi
    Super tare masina.B.M.W cel mai adevarat constructor auto premium.Ceilalti sa ia lectii de la Profesor.
    9 53
  • Oricat de binevoitor sau fan inrait BMW as fi, n-am cum sa zic despre masina asta ca-mi place. Dimpotriva.

    Nici kinku' lu' Hofmeister nu mai e ce-a fost odata...acum e aproape ca la Audi A7. Sau mi se pare mie?
    11 12
  • zero barat
    La capitolul Tehnologie ati uitat sa mentionati sistemul de detectare a pitzipoancelor.
    50 4
  • Catalin
    se spune mai sus "ca nu poti confunda cele 2 editii de X-6"Dar cu X-4 pot sa-l confund ? in rest, sa fiu bulangiu sa spun ca nu vreau o asa masina
    17 7
  • Catalin
    Mai matur decat predecesorul. Porsche Chaynne are un concurent serios acum.
    8 19
  • de fapt mi se pare ca la masina asta se potriveste un costum de seara. dar de fapt in cazul asta as prefera un porsche cayman, tot atata costa
    8 14
  • Suleyman Cunoscatorul
    Si incepand de azi X6 modelul vechi este demodat :)). Daca o sa vedeti multe pe autovit sa stiti fenomenul. Acuma o sa mai scada preturile si o sa fie posesori si cocalarii care inca nu si-l permiteau. Deci clasa de mijloc a cocalarilor cum ar veni.
    Mie imi place masina dar 90% din persoanele pe care le stiu posesori de X6 n-au nici o legatura cu aprecierea acestui model si ca ce ofera. Ei si l-au luat pentru ca este cel mai misto, cel mai scump, ca este mare, ca are jante mari si ca sunt innebunite pitipoancele dupa el. Nu reflecta nicidecum statutul de om de afaceri.
    33 3
  • Razvan
    Iubesc marca BMW, dar X6 e o masina absolut inutila. Nu e nici sportiva, nici performanta in off road, nici spatioasa sa fie de familie. E o masina pentru Bercea Mondialu' & Co.
    32 8
  • Dragi frustrati, nu exista masini pentru cocalari. Exista doar frustrati care nu-si permit nici macar un kg de cartofi, si spun despre o masina, de altfel foarte reusita, ca e pentru cocalari. Nu va mai dati cu parerea daca nu sunteti capabili sa treceti peste frustrarea care o aveti in voi.

    Cand citesc comentariile, si vad cata idiotenie pot dospi unii, ma apuca rasul. De exemplu, uitati-va la cei doi Razvani.
    Amandoi regurgiteaza niste fraze de mare valoare artistica, desigur fara nicio baza logica, dar spune si ei acolo ceva ca se simta bine.
    Sa stiti "inteligentilor", ca atunci cand constructorii BMW au facut X6 fix la cocalari s-au gandit...(sarcasm off, trebuie mentionat ca la ce inteligenti sunt pe aici ar lua pe bune).
    25 23
  • @gelu

    haolooooooo, bengosule.

    cumva benveu ursuletz din '81? :D, cumva X6 masina ta de vis? da nu ti-o permiti..

    te pregatesti sa faci trecerea la pisicutza, cam pe la toamna asa, nu mai platesti intretinerea 2-3 luni si se rezolva.

    da lasa, ca la batranete(prin 2025 asa), X6 alb cu volan pe dreapta si nr de BG :P

    X6 este o masina kitschoasa, iar aici nu vorbim de tehnologia pe care o incorporeaza care este foarte avansata ci de simplul fapt ca este un hermafrodit auto.

    Nu e nici cal, nici magar.

    Aptitudini offroad, hai sa fim seriosi, daca nu ramai intetepenit cu ea prin coclauri in mod sigur te opresti in primul service(suspensie rigida, cutie de viteze fragila), pt asa ceva exista atatea masini exceptionale, Range Rover, G-Klasse, Land Cruiser, Hilux, Wrangler, Lada Niva

    Calitati sportive, un seria 3 la jumatate de pret si cu 80CP mai putin iti bate X6-ele la fund pe orice circuit, nu mai vorbim de Evo, Impreza, A5, Seria 4, Mustang sau alte masini sportive cu un pret de 40-50 k euro

    Un adevarat pasionat si iubitor al marcii BMW in nici un caz nu isi va lua un X6 eventual alb, un Seria 3, Seria 5, M3/4/5 sau Z4 da, dar in nici un caz X6.
    20 11
  • Soferu'
    Ba fratilor.... mai lasati criticile. E o masina care sa vandut in peste 200.000 de exemplare. Pentru o masina de 100.000 euro, este un adevarat suces... Va place bine, nu va place cumparati-va altceva. (daca va permiteti)... oricum nota 10 pentru curajul de a dezvolta o nisa noua. Manelistic, nemanelistic ... BMW e un deschizator de drumuri. Mai nou si Audi si Mercedes vor sa fac un rival pt X6...... e greu cu invidia asta.
    16 8
  • @Soferu'

    Asta inseamna sa fii..musteriu de X6, sa nu ai nici un pic de cultura auto dar sa crezi ca X6 este un deschizator de drumuri.

    Struto-camila CUV-coupe cu 4 usi nu a fost inventata de BMW.

    Infiniti FX a fost intemeietorul acestei nise, lansat in 2003(cu 5 ani inaintea BMW X6) si iubit de toti cocalarii epocii

    Ssang Young Actyon, alta dracovenie, lansat in 2005, cu 3 ani mai devreme.

    Ca X6 a ocupat nisa asta de piata gratie foarte bunei masinarii BMW de marketing si publicitate, complet adevarat
    8 12
  • Gelu are dreptate, li se rupe fundu la nemti de clientela X6 din Romania. Tot urlati aici ca niste disperati "cocalari, cocalari", stati calm copii ca piata BMW nu e pe Dorobanti si nici nu va fi vreodata, si daca cocalarii ar fi clientii lor #1, tot ar intra in productie pentru ca pe cei de la BMW ii intereseaza mai mult sa aiba un loc de munca si in 2020, nu
    prea se gandesc ei in conferinte la faptul ca romanului intelectual nu-i place. Daca am intelege asta, am face cativa pasi in fata.
    Mai trebuie inteles si ca sunt cativa oameni platiti cu zeci de mii de euro care fac studii si analize sa fie absolut sigur ca modelul produs va fi unul de succes pe piata, nu intotdeauna au dreptate, dar cred ca se pricep mai bine decat noi care mestecam ceapa la o ciorba de fasole. Romanul ca de obicei, se crede buricul pamantului, se vede clar din comentarii.

    La prima generatie X6 tot aici eram, cred ca erau peste 50 de comentarii exact ca astea de acuma, diferenta era ca atunci toti "expertii" auto (aparent ca sa fii inginer si un business man in industria auto tot ce-ti trebuie in RO e o conexiune la net) ziceau ca n-o sa se vanda, ca BMW o sa aiba o pierdere uriasa ca n-o s-o cumpere nici dracu. Exact ma baieti, asa a si fost, tocmai din cauza asta astia s-o gandit sa falimenteze dracu odata si o mai scos un model.

    @RIK de unde stii tu nene ce si-ar lua un pasionat BMW ? si crezi ca toti sunt la fel?
    Tu sigur nu te numeri printre ei, daca ai fi un pasionat, ai stii ca BMW e30 "ursulet" nu se fabrica in '81, drept urmare, nefiind un pasionat, cum iti permiti tu sa pretinzi ca stii ce-si doresc toti pasionatii BMW ?
    16 8
  • O evolutie in bine fata de prima generatie. Dar tot nu imi place...de fapt nu imi place stilul si ideea de SAC. Prefer oricand SAV-ul X5 in defavoarea lui X6 :)
    7 8
  • Andrei
    Oricat am comenta unii sau altii aici,cei de la Bmw au facut un profit foarte bun cu acest model,asa ca de ce sa nu continuie pe aceeasi linie...din punctul meu de vedere,a doua generatie arata cu mult mai bine decat prima si cred ca o sa se si vanda mai bine,daca nu aveau incredere in modelul asta de Suv nu il mai scoteau si pe X4. Din pacate prin Romania vezi mai multe X6 decat prin vestul europei,deci rezulta faptul ca anumite categorii de cetateni romani sunt indragitori ai acestui model,nu ar fi o problema masina asta....unii criticati aceasta masina mai mult din prisma faptului: Cum ar putea un cetatean roman care munceste corect si nu este in mediul de afaceri sa isi cumpere o astfel de masina? Raspunsurile cu siguranta le puteti da si voi....pe nemti nu ii deranjeaza,ei vad doar ca vanzarile cresc,ceea ce este foarte bine pentru ei. Inca ceva,daca clientii de prin Romania ar avea o oarece urma de educatie,alta ar fi imaginea acestei masini...insa toti mai ca se urca pe tine pe trecerea de pietoni,traverseaza pe culoarea rosie la semafor si multe astfel de lucruri...daca o batranica schimba mai greu viteza la logan,o iau si la injurat.
    10 0
  • Autocritica
    In Romania povestea x6 o sa "CONTINUIE" asa cum am scris mai sus...nu "continue"
    6 2
  • Cred ca toata lumea intelege ca acest segment al SUV-urilor de toate felurile si marimile este in continua crestere, de aceea sunt din ce in ce mai putine marci dispuse sa ocoleasca aceste segmente, singurul mod prin care Bmw, in cazul de fata, va renunta la X6, X4, X...ar fi sa nu se mai vanda, sa nu mai aiba succes, sa existe o cadere a segmentului ca cel de la monovolume in prezent, probabil ca va veni si acest moment, dar nu acum, pt urmatorii ani cel putin nu se va intampla asta.

    Despre model in sine, desigur ca nu are o mare utilitate si este de fite, dar ca el mai sunt multe, nu mi-as cumpara vreodata asa ceva, dar nu pot sa ignor faptul ca arata impunator, interior de nota 10, motoare performante, lucruri care vor atrage clienti, bineinteles nu pasionati, dar piata nu este formata doar din pasionati, de fapt banii se fac cu cei obisnuiti in mare parte, nu cu pasionati.
    15 1
  • Bah, ce pledoarie p'acilisea.

    Bah, Cataline, X-6 nu este competitor cu Cayenne ce draq. Ia o pauza ca orele petrecute azi sub capota la Moskwicz te-au cam obosit.
    Observ un intreg ''trib'' care o ard ca ''e inutil, si ca nu are mare utilitate'', fratioare dc crezi ca se mai numeste SAC (menajer) ? Simplu : sa bagi gunoaiele in el, pardon pitzipoancele. Interiorul nu este de nota 10 ''dan_grc'' , cel putin seamana izbitor cu x5, nimic nou. Ai idee ce masina conduc eu bah ''dan _grc'' ? Un rht de Fiat Punto, care sa ma duca din A in B, asa ca la ce draq iti mai trebuie performante in orasul aglomerat ?
    0 17
  • Catalin
    @ Marian.Nedelcu

    X6 e un SUV sportiv. Cam asta se vrea si Cayenne...
    P.S. nu am Moskwicz... am un BMW E93. Am avut mai multe masini pana acum. Si BMW-urile au ceva aparte. Taica-miu are Cayenne, e frumos cei drept, dar eu ma simt mai comod in BMW... poate sunt subiectiv... la urma urmei e o chestiune de gust.
    7 4
  • bine proportionat , va fi un SELLER.
    4 0
  • @Catalin
    X6 NU e nici SUV (Sport Utility Vehicle) nici SAV (Sports Activity Vehicle) ! X6 este un SAC (Sports Activity Coupe).
    Asa ca Porsche Cayenne nu e concurent direct cu X6. E concurent ca pret pt. ca sunt apropiate pe categoria premium. Ca masini sunt diferite !
    9 0
  • @S.N de acord cu tine. Multumesc ca i-ai explicat tu inaintea mea. Asta am incercat si eu sa-i spun mai sus atragandu-i atentia la acest capitol, dar omul nu a inteles, sa speram ca de la tn a inteles cu trebuie. Sunt multi de genul ''dansului'' care incurca clasele. Dar ma rog, cand stai zile intregi culcat pe jos sub Moskwicz incercand sa-i schimbi uleiul in fata blocului, e clar.
    2 14
  • @Mariane sper sa nu ajung ca tine la varsta ta... dar ne explici si noua fetish-ul tau pentru "Moskwicz"? nu de alta dar la toate comentariile tale (foarte proaste de altfel care denota 0 cultura auto) pomenesti de marca asta si pt tine oricine de pe aici are "Moskwicz", e clar deci ca ai un fetish si chiar sunt curios sa-l inteleg.
    Si nu inteleg de ce esti frustrat ca, conduci un Fiat Panda? e o masina ok, n-are rost sa porti pica pe altii, fiecare cu cat poate.

    PS daca tot te termini la gandul unui "Moskwicz" cu capota ridicata si umezita de ulei, invata macar dracu cum se scrie, macar aici sa marchezi un punct la cultura auto.
    10 3
  • Mowgli,pacaliciul asta de Marin Nedelciu,este ala de se semna @mafia.Dracu mai stie cate identitati are.Oricum ,amaratul este bolnav rau de tot.Le stie pe toate.
    10 1
  • Eu spre deosebire de tine, cunosc un lucru elemetar. Anume, ca trebuie sa fii abil la minte inainte sa contrazici pe cineva in reala masura. Tu ai dat gres nepoate. In primul rand ca nu am Fiat Panda , ci Fiat Punto modelul mai vechi ( boraste ochii mai bine ) . In al doilea rand, comentariul tau ''on topic'' de mai sus este de prisos pentru un utilizator inregistrat ( mult mai vechi ca mine ) .Nu are rost sa discutam, fiindca te vad foarte repauzat. Eu dupa 8 ore de munca nu ma pot pune cu mintea uuin pusti pistruiat ca tine care freaca menta in fata PC-ului ora de ora, zi de zi, s.a.m.d .

    Cat despre Moskwicz, chiar nu e folclor : http://otomoto.pl/osobowe/moskwicz

    Sper ca acum ai invatat ''formula'' corecta.
    4 17
  • @mowgli

    Domnul Marean Nedelcu nu este altul decat @mafia, ultima oara avea Rover 75 si-si spunea @inexo-cuantic si vroia sa auda " numai de bine", acum are Punto, pe viitor se va numi altfel si tot asa, ocupatia lui de baza este asta, sa-si faca pe cat mai multe site-uri multe conturi si sa atace marcile germane, daca este platit pt asta e o afacere foarte proasta pt cei care platesc asa ceva, mai exista si varianta unei afectiuni psihice. Dupa acest comentariu e foarte probabil sa intre cu nick-ul Ghionea si sa ma " puna la punct", sau cu orice alta denumire, solutia este sa nu mai bagati in seama multiplicarile de conturi sau nick-uri pe care le face.
    13 2
  • @Marian, asta cu Panda mi-o asum, stiu ca Punto ai dar stii si tu cum sunt tinerii, grabiti si neatenti... sau poate ai uitat, revenind insa la PC si frecarea mentei in fata lui, eu cred ca tot de varsta tine si asta... am auzit ca la batranete e din ce in ce mai greu cu frecatu si cred asta pentru ca afirmatia ta nu se confirma deoarece eu lucrez si 10-12-14 ore pe zi si tot am energie sa fiu zi de zi pe Automarket si-mi permit sa fac asta si in timpul serviciului, stii cum ii... la tinerete o freci pe unde apuci.

    Cat despre "Moskwicz" (care intradevar asa e mai numit prin mama Polonie) eu pe spatele masinilor vad scris "Moskvich" dar eu cred ca aia ce au fabricat masina si au avut sarcina sa creeze logo-ul companiei sa-l puna pe masina, sunt niste analfabeti, Uita-te si tu la niste poze cu masini si brosuri sa vezi ce prosti is!

    @Dan_grc esti mult mai intelept ca mine :) eu pe asta cu "sa nu-i bagam in seama" nu prea reusesc sa o aplic, dar ma straduiesc.

    Duminica faina... si tie unchiule
    10 2
  • Mai nu am chef sa intru in copilariile voastre. Eu am dreptul sa pronunt cum vreau, ce vreau si cand vreau, probleme ? Ca sa inchei, nu stiu exact ce-o face ''intelectualul'' ala in Teccuci de staziua ''sa promoveze'' niste elucubratii de care numai el stie ( sau poate nici el nu stie ce zice ), dar am mai zis si o mai zic, eu sunt posesoruiul unui Fiat Punto ! Acum ca voi conduceti o parjoala de Moskwicz, pe care faceti cursuri de conducere din cand in cand pe masina lu' taticu, nu inseamna ca trebuie sa faceti spumitze la guitza pe aici copilasi.
    1 12
  • Nedelcule,ati fost cuminti? Medicatia la timp? Vad ca esti fericit acum.V-au pus apa in bazin,si ai realizat ca e mai usor de innotat.Vin caldurile,fii racorit .Zbor deasupra unui cuib de cuci!
    9 1
  • din pacate bmw vinde ce se cere, realitatea este ca asta ne e nivelul, le vrem cat mai mari si agresive, iar lucrul acesta spune foarte multe despre client, care nu cumpara o masina ci o imagine, iar din pacate in acest caz este chiar grobiana. Sincer, ati avea curajul sa contraziceti un posesor de x6?
    6 5
  • Lasand la o parte ciorba de mai sus, cred ca cei de la Audi pot rasufla usurati ca va aparea o masina mai urata decat A7-le lor. In schimb sunt convins ca sub caroseria asta... ciudata, impozanta... chiar de prost gust as spune, se asunde o tehnica impecabila.
    Si oricum astfel de masini sunt la vanzare pentru ca se cer. Si cocalarii sau mafiotii "e" si ei oameni si trebuie sa-i reprezinte niste masini. Fiti convinsi ca marii producatori stiu chestia asta. Dar o parte insemnata din bani chiar din aceasta "industrie" vin. Acum poate veti spune ca tocmai ei strica imaginea unei marci. Fals! Ati auzit voi sa scada vanzarile BMW? Ah, sunt considerati cocalari cei care conduc BMW (sau ma rog, o parte insemnata din ei)? Bullshit! Pe cei din birourile din Munchen ii doare in cot. Vanzarile curg, banii vin, afacerile merg brici, ei sunt fericiti, noul X6 sigur se va vinde bine, chit ca poate la anul pe vremea asta mai vedem la stiri o duba cu una bucata X6 adus "pe comanda din Serbia, Albania sau, de ce nu, chiar Germania".
    8 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru