Audi A6, rivalul lui BMW Seria 5 şi Mercedes E-Klasse, primeşte o binemeritată revizuire, menită să revitalizeze vânzările.
Modificările estetice sunt destul de modeste şi includ o grilă frontală retuşată, blocuri optice noi faţă şi spate, echipate cu lumini LED, spoilere cu un design diferit, praguri laterale şi evacuări redesenate. Cum era şi normal, partea frontală împrumută din tehnologia fraţilor mai noi, Audi A8 şi TT, adică farurile cu LED sau Matrix LED. Nu lipseşte nici semnalizarea dinamică, tot cu lumini LED.
Interiorul vine cu noi culori pentru tapiţerie şi cu scaune faţă ventilate şi cu funcţie de masaj. De asemenea, clienţii vor găsi un sistem audio operat prin intermediul interfaţei multimedia MMI şi o climatizare automată pe două zone în dotarea standard. Tot la capitolul tehnologie trebuie menţionat că noul A6 oferă o nouă generaţie a sistemului MMI, înnobilat de o placă grafică Nvidia, primul rezultat al colaborării dintre cele două companii. Nu lipseşte nici conexiunea de internet 4G, care facilitează accesul la aplicaţii online.
Lista echipamentelor de siguranţă s-a îmbunătăţit şi ea. Există un pilot automat adaptiv, o funcţie de monitorizare a benzilor de circulaţie, un sistem de anticipare a accidentelor oferit în standard şi un asistent la vederea pe timp de noapte, mult îmbunătăţit.
Nu lipseşte nici head-up display-ul cu noi funcţii de informare.Motoare noi, care consumă cu 22% mai puţin
Modificări importante şi în gama de motorizări, unde găsim trei propulsoare TFSI revizuite, cu puteri cuprinse între 190 şi 333 de cai putere. Toate oferă un consum redus cu până la 22% şi respectă normele de poluare Euro 6. Lista propulsoarelor diesel este şi mai generoasă şi include cinci agregate cu puteri cuprinse între 150 şi 346 cai putere.
consum redus şi emisii scăzute. Unul dintre ele este şi TFSI-ul de 1.8 litri, alăturat unei cutii S-tronic, gata să livreze 190 de cai şi un consum de 5.7 litri/100 de kilometri. Emisiile sunt şi ele reduse la numai 133 g/km. Ajută în acest sens şi masa totală de numai 1535 de kilograme.
O parte dintre aceste motoare au primit eticheta Ultra, care le califică pentru unDe cealaltă parte, cel mai economic diesel, 2.0 TDI Ultra, poate consuma doar 4.2 litri şi emite 109 g/km.
Pentru a celebra 25 de ani de la introducerea tehnologiei TDI, Audi oferă şi versiuni Competition pentru A6 şi A6 Avant.
Acestea vin cu ceva mai multă putere stoarsă din unitatea V6 bi-turbo, de 3.0 litri. Mai exact, 346 de cai putere, administraţi cu ajutorul unei transmisii automate cu opt trepte.Facelift şi pentru S6, S6 Avant şi RS6
Lista modificărilor va fi aplicată şi celor mai sportive exemplare din gamă: Audi S6 şi S6 Avant vor primi acelaşi motor V8 bi-turbo de 4.0 litri şi 450 de cai putere. Acesta garantează un sprint de la 0 la 100 de km/h în 4.4 secunde pentru sedan şi 4.6 secunde pentru break. Media de consum este şi ea de 9.2 litri pentru sedan şi de 9.4 litri pentru break. Ambele variante beneficiază şi de funcţia de dezactivare a patru dintre cei opt cilindri atunci când regimul de utilizare nu este unul intens, adică în oraş.
Vârful de gamă rămâne Audi RS6 Avant, care foloseşte acelaşi motor V8 bi-turbo de 4.0 litri, dispus însă la 560 de cai putere şi la un sprint de la 0 la 100 de km/h în 3.9 secunde. Chiar şi aşa, consumul este de numai 9.6 litri/100 de kilometri.
Astept sa vad noul model, ca schitele de pe un site nemtesc arata foarte tare.
@suleyman NEcunoscatoru Daca ai reusi tu macar sa mergi cativa kilometri cu asta ai da foc la S80.Am fost pasager dar am si condus mai multe modele Audi noi, si nu se compara XC90 cu Q7.Am stat in dreapta in ambele.De acum incolo cand scoate modelele noi Volvo putem face comparatii din astea.Iar gusturile nu se discuta, nu hotarasti tu care e cel mai frumos si care e cel mai urat.Dupa mine, trebuia sa puna alte evacuari sau alt spoiler la RS6, parca nu se potrivesc.Arata mai fresh Faceliftul dar nu imi place ca au stricat grila ca si la A7, in loc sa o lase ascutita in partea de sus, au facut-o mai hexagonala decat inainte.Ma refer ca nu se mai uneste direct cu partea superioara a grile, ci mai intervine o latura.
Cat despre asemanari.... cam toata lumea confirma ceea ce afirm eu cu mult timp inainte sa purtam noi conversatia asta, oameni platiti sa faca genul asta de comparatii. Sigur ca tu poti sa ai opinia ta si sa spui ca Audi a inventat volanul, ciocanul lui Thor, defapt insasi lumina a fost inventat tot de Audi.
Poate te intereseaza si ce zic jurnalistii, nu-s prea de acord cu tine.
1. BMW seria 5 cea mai confortabila, rapida si economica limuzina
2. Audi A6 limuzina cu cel mai calitativ interior si cea mai buna antifonare, toate geamurile, inclusiv parbrizul si luneta sunt laminate -duble, singura din clasa
3. Mercedes clasa E - pe surt locul 3, nimic deosebit
4. Volvo S80 - locul 4 la mare distanta de concurentii germani
Asta inainte de lansarea Audi A6 facelift...sa vedem cum e noul A6 in teste...
Pentru Romania eu cred ca cea mai potrivita varianta ar fi Audi A6 Allroad Quattro - calitate & polivalenta
Nu sunt deacord cu SUV-urile uriase, greu de condus, consuma mult, scumpe de intretinut, polueaza mult, greu de gasit loc de parcare. Parerea mea.
Aşadar, omului “în serie” nu i se cuvine decât maşina "în serie"...progresivă, la plural nemaiavând relevanţă decât…banii, şi încă foarte mulţi, dar aceştia sunt destinaţi numai…omului-tertip, alias geniul pustiu căruia i-a venit ideea fabulos de rentabilă de a inventa (la nevoie, folosindu-se inspirat de forţa devastatoare a legii) omul-stereotip, pe care l-a "calibrat" în aşa fel încât să prospere cu adevărat, ultracomod, fulminant, juris-securizat şi la nesfârşit (evident, crescător cantitativ & calitativ) pe seama acestui iremediabil…"fraier coclit" (electoral), că altfel nici c-ar putea, câtuşi de puţin !!!
Ups! gata, am scris cam mult...şi doar tocmai ce-am promis că n-o mai comit :D
Revizie(filtre+ ulei) inclusiv placute frana fata-spate= 2756lei Cardinal Motors Ploiesti.