Paris 2010: Noile Ford Focus hatchback, sedan, ST şi break
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Toate versiunile de caroserie ale noii game Ford Focus au fost prezentate la Salonul Auto de la Paris. Din păcate pentru fanii modelului, cei de la Ford au decis să nu construiască şi o versiune cu trei uşi a lui Focus, singurul model în această configuraţie rămânând Focus ST. Cei de la Ford spun că design-ul elegant al hatchback-ului cu cinci uşi este atât de reuşit încât nu mai este loc în gamă pentru o versiune cu trei uşi a acestui model.
Gama de motorizări a celor de la Ford pleacă de la 95 CP şi ajunge până la 250 CP. Versiunea entry-level este un Duratec Ti-VCT de 1.6 litri, care furnizează 105 CP şi este oferit şi într-o versiune de 125 CP. Ford oferă şi un motor EcoBoost de 1.6 litri care dezvoltă 150 CP sau 180 CP. Clienţii pot opta şi pentru o unitate Ti-VCT 2.0 litri, care beneficiază de injecţie directă şi dezvoltă 160 CP.
Gama diesel porneşte cu un motor Duratorq de 1.6 litri şi 95 CP. Unitatea respectivă este oferită şi într-o versiune de 115 CP, iar cei de la Ford oferă şi un motor de 2.0 litri care furniezează acelaşi nivel de putere.
Motorul Duratorq de 2.0 litri este oferit şi într-o versiune de 140 CP, iar clienţii pot opta şi pentru o versiune de 163 CP, aceasta din urmă reprezentând vârful gamei diesel. Focus ST este echipat cu un motor turbo de 2.0 litri care furnizează 250 CP din cei patru cilindri ai săi.La finele anului 2011, Ford a promis că va lansa o versiune ECOnetic a lui Focus, care va fi cea mai eficientă motorizare din istoria compactei de la Ford. Focus este primul model Ford care beneficiază de sistemul Auto-Start-Stop în standard pentru o mare parte a gamei, iar toate motorizările de 1.6 litri vor beneficia în standard de această funcţie. Emisiile de CO2 sunt reduse cu 10% graţie acestui sistem, spun cei de la Ford.
Via | Ford
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din PARIS 2010
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. (18.10)
-
Lamborghini Sesto, Bentley Continental GT, Porsche Speedster şi Carrera GTS sunt vedetele celui mai puternic grup auto european, care a venit să îşi reafirme supremaţia în cadrul salonului parizian. (02.10)
-
La standul Citroen a fost mare aglomeraţie. Vizitatorii s.au înghesuit să vadă de aproape Citroen C Zero, noul C4 şi fratele său premium DS4. Conceptul Lacoste şi DS3 WRC au completat elita. (02.10)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
Cu toate astea a dovedit fiabiitate de-a lungul anilor si a avut vanzari foarte bune.
Versiunea aflata acum pe piata si cu facelift, arata superb la exterior si imi place foarte mult consola centrala si alte cateva elemente, insa plasticul din interior si antifonarea, lasa de dorit.
Despre acest model 2010 din acest articol, din punctul meu de vedere, nu imi place. Pare foarte American si putin cam kitsch-os. Sedanul arata mai decent, dar masca fata strica tot... iar interiorul.... :(
Parerea mea !
De ce: scaune portocalii cu negru, accente de fibra de carbon, iluminat albastru, ceasuri albe cu rosu, elemente de aluminiu/crom, negru lucios, negru mat.
Au pus o tona de culori si de materiale diferite. Nu s-au putut hotara intre elementele metalice, negru lucios, negru mat sau fibra asa ca le-au pus pe toate pe unde au putut.
Pacat. Focus 1 RS ramane cel mai bun!!!
Asa a zis si la Golf 6 toata lumea ca arata nasol ..ca e anost etc si acum e cel mai vandut model in europa ...
E un real progres fata de modelul focus 2. Cred ca va avea impactul pe care l-a avut focus 1 la momentul aparitiei.
Una peste alta, adevarata concurenta vine din Asia
Senzatie majora cu 40 la ora - ia-ti frate Roz, Verde aprins, Violet sau un Bleu Lumina...
Focus a reusit sa aduca un aer proaspat/ putina personalizare prin introducerea culorilor astora mai altceva