- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
PARIS 2008
Ultimele stiri din PARIS 2008
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au publicat numarul total al vizitatorilor in 2008: 1.5 milioane. (24.10)
-
Dupa un drum lung si obositor de peste 2500 de kilometri Citroen C4 Picasso a adus echipa Automarket acasa. (07.10)
-
Land Rover a dezvaluit la Paris o versiune Freelander 2 echipata cu sistem start-stop. (07.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
PARIS 2008 LIVE: Conceptul GT, vedeta standului Citroen
daca toate artificiile alea aerodinamice, mai ales "coada", chiar au functionalitate si ajuta la cresterea performantelor pe circuit, atunci jos palaria...lamborghini, ferrari, ruf, apollo, pazea!!!!!
sunt curios daca vor participa la cursele de anduranta cu un derivat al acestui model...
si hypnos e superb, la exterior, la interior e prea futuristic pentru gusturile mele...
si celelalte modele sunt reusite...
chiar am ramas impresionat de citroen la salonul asta...
si asta vine de la o persoana care nu e deloc fan al masinilor frantuzesti...
numai bine
Allez Citroen !
E cazul sa tragi o fuga prin service-urile grupului VAG si apoi sa-ti revizuiesti ideile tale despre ce inseamna "masini".
M-am saturat sa tot aud laturi de genul "masini frantuzesti - proaste, masini nemtesti - bune frate!" - conceptie de manelist care isi ia golf 3 19TDI cu 500 000 km la 1000 euro din Germania.
Terminati-va cu prostiile, tdi-urile de ex sunt F PROASTE ca si fiabilitate; intrebati in service-uri sa vedeti cum se schimba suflante/turbine si volante la TDI, ca pe banda rulanta.
HDi-ul ruls! oare sunt prosti toti producatorii care folosesc dieselul de la Peugeot? adica: Peugeot, Citroen, Ford, Mazda (Japonia pt necunoscatori), Jaguar, Land Rover, etc.
Ia sa vad, TDi-ul "fantastic" la cine mai apare inafara de VAG?
Apropo, inclusiv Toyota a folosit motoarele diesel de la Peugeot de-a lungul timpului chiar non-HDI.
Iar pentru cine nu a vazut 24h LeMans, dati-mi voie sa va povestesc o "drama". Peugetoul 908 HDI FAP a fost net superior Audi-ului. Singurele lucruri la care nu au fost superiori sunt noroc, timp la standuri si experienta pilotilor.
Si cu f mult noroc si un pic de experienta Audi a castigat si acesta editie.
La Hypnose ai 5 poze cu cauciucurile, 3 poze facute in timp ce prezenmtatorii (sau cum le-o zice) deschdeau portierele, da n-ai facut si tu un profil cu portierele deschise.
FALS, pana si VAG au renuntat de anul acesta la TDI, au trecut si ei la HDI, cum ii zici tu. Si-au dat seama ca fac niste porcarii!! Si treaba cu "masina nemteasca", sa fim seriosi, dar cred ca fac unele din cele mai putin fiabile masini, daca vorbim de VW. Nu mai sunt de calitatea lui Golf 3. De, noua calitate mondiala
dar lasati GT-ul in pace...asta sterge pe jos cu R8!
R8 concureaza cu porsche...
GT concureaza cu lambo, ferrari...si daca maine l-ar pune la vanzare, ar cam sterge pe jos cu lambo si ferrari...cel putin la design, ca despre motor nu avem inca detalii...
asta e SUPERMASINA, e mai mult de fapt...
numa bine
si pentru automarket: fratilor, ce fotograf/aparatura aveti?! faceti poze calumea, luati-va BLITZ, ca sunt intunecoase rau!
si faceti PROFILE, si in general poze unde sa se vada toata masina, sa se vada liniile, ideile de design...
insistati si pe detalii, dar acolo unde e neaparat necesar...vorba colegului care a postat, nu mai faceti 76539 de poze cu jante...
luati-va neaparat un wide angle...
faceti ceva, ca unele poze sunt jale...
NICI DIN PROFIL, NICI DIN FATA, NICI DIN SPATE, NICI DE SUS...
MAI ALES DIN SPATE SI DIN PROFIL MA INTERESA LINIA MASINII...SI PENTRU A O VEDEA, A TREBUIT SA INTRU PE ALTE SITURI (STRAINE)...
Sa va fut