PARIS 2008 LIVE: Conceptul GT, vedeta standului Citroen
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Superconceptul Citroen GT a stralucit la standul francezilor alaturi de fratele sau Hypnose dar si de micul C3 Picasso.
.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Modele Citroen in Romania
-
Citroen Berlingo Furgon Preţ: 13.685 - 15.351 €
-
Citroen Berlingo Multispace Preţ: 14.506 - 17.957 €
-
Citroen C-Elysee facelift Preţ: 11.067 - 14.518 €
-
Citroen C1 Preţ: 10.698 - 13.673 €
-
Citroen C3 Preţ: 10.600 - 15.500 €
-
Citroen C3 Aircross Preţ: 13.500 - 18.400 €
-
Citroen C4 Cactus Preţ: 13.490 - 18.890 €
-
Citroen C4 Spacetourer facelift Preţ: 23.550 - 29.976 €
-
Citroen C5 Aircross Preţ: n/a - 30.300 €
-
Citroen Grand C4 Spacetourer facelift Preţ: 24.621 - 31.047 €
-
Citroen Jumper Preţ: 21.360 - 27.240 €
-
Citroen Jumpy Combi Preţ: 21.896 - 23.562 €
-
Citroen Jumpy Furgon Preţ: 18.802 - 21.301 €
-
Citroen SpaceTourer Preţ: 25.109 - 30.464 €
Ultimele stiri din PARIS 2008
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au publicat numarul total al vizitatorilor in 2008: 1.5 milioane. (24.10)
-
Dupa un drum lung si obositor de peste 2500 de kilometri Citroen C4 Picasso a adus echipa Automarket acasa. (07.10)
-
Land Rover a dezvaluit la Paris o versiune Freelander 2 echipata cu sistem start-stop. (07.10)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
daca toate artificiile alea aerodinamice, mai ales "coada", chiar au functionalitate si ajuta la cresterea performantelor pe circuit, atunci jos palaria...lamborghini, ferrari, ruf, apollo, pazea!!!!!
sunt curios daca vor participa la cursele de anduranta cu un derivat al acestui model...
si hypnos e superb, la exterior, la interior e prea futuristic pentru gusturile mele...
si celelalte modele sunt reusite...
chiar am ramas impresionat de citroen la salonul asta...
si asta vine de la o persoana care nu e deloc fan al masinilor frantuzesti...
numai bine
Allez Citroen !
E cazul sa tragi o fuga prin service-urile grupului VAG si apoi sa-ti revizuiesti ideile tale despre ce inseamna "masini".
M-am saturat sa tot aud laturi de genul "masini frantuzesti - proaste, masini nemtesti - bune frate!" - conceptie de manelist care isi ia golf 3 19TDI cu 500 000 km la 1000 euro din Germania.
Terminati-va cu prostiile, tdi-urile de ex sunt F PROASTE ca si fiabilitate; intrebati in service-uri sa vedeti cum se schimba suflante/turbine si volante la TDI, ca pe banda rulanta.
HDi-ul ruls! oare sunt prosti toti producatorii care folosesc dieselul de la Peugeot? adica: Peugeot, Citroen, Ford, Mazda (Japonia pt necunoscatori), Jaguar, Land Rover, etc.
Ia sa vad, TDi-ul "fantastic" la cine mai apare inafara de VAG?
Apropo, inclusiv Toyota a folosit motoarele diesel de la Peugeot de-a lungul timpului chiar non-HDI.
Iar pentru cine nu a vazut 24h LeMans, dati-mi voie sa va povestesc o "drama". Peugetoul 908 HDI FAP a fost net superior Audi-ului. Singurele lucruri la care nu au fost superiori sunt noroc, timp la standuri si experienta pilotilor.
Si cu f mult noroc si un pic de experienta Audi a castigat si acesta editie.
La Hypnose ai 5 poze cu cauciucurile, 3 poze facute in timp ce prezenmtatorii (sau cum le-o zice) deschdeau portierele, da n-ai facut si tu un profil cu portierele deschise.
FALS, pana si VAG au renuntat de anul acesta la TDI, au trecut si ei la HDI, cum ii zici tu. Si-au dat seama ca fac niste porcarii!! Si treaba cu "masina nemteasca", sa fim seriosi, dar cred ca fac unele din cele mai putin fiabile masini, daca vorbim de VW. Nu mai sunt de calitatea lui Golf 3. De, noua calitate mondiala
dar lasati GT-ul in pace...asta sterge pe jos cu R8!
R8 concureaza cu porsche...
GT concureaza cu lambo, ferrari...si daca maine l-ar pune la vanzare, ar cam sterge pe jos cu lambo si ferrari...cel putin la design, ca despre motor nu avem inca detalii...
asta e SUPERMASINA, e mai mult de fapt...
numa bine
si pentru automarket: fratilor, ce fotograf/aparatura aveti?! faceti poze calumea, luati-va BLITZ, ca sunt intunecoase rau!
si faceti PROFILE, si in general poze unde sa se vada toata masina, sa se vada liniile, ideile de design...
insistati si pe detalii, dar acolo unde e neaparat necesar...vorba colegului care a postat, nu mai faceti 76539 de poze cu jante...
luati-va neaparat un wide angle...
faceti ceva, ca unele poze sunt jale...
NICI DIN PROFIL, NICI DIN FATA, NICI DIN SPATE, NICI DE SUS...
MAI ALES DIN SPATE SI DIN PROFIL MA INTERESA LINIA MASINII...SI PENTRU A O VEDEA, A TREBUIT SA INTRU PE ALTE SITURI (STRAINE)...
Sa va fut