Vreme de foarte mulți ani, Germania se bucură de multă popularitate în ceea ce privește piața auto pentru mașinile vândute la mâna a doua. Cele mai multe vehicule aduse din această țară sunt vândute către clienții țărilor din Europa de Est, unde se crede că mașinile provenite din Germania nu prezintă defecte sau daune ascunse.
De altfel, potrivit Autorității Federale de Transport Auto din Germania, circa două milioane de mașini second-hand aduse în acest stat sunt apoi vândute în afara granițelor țării. Există și unele țări în care ponderea de mașini uzate aduse din Germania este chiar de peste 50%.
Iar aici intervine acest paradox, deoarece s-a dovedit că multe dintre mașinile aduse din Germania nu au circulat, de fapt, pe șoselele din această țară. Cu alte cuvinte, aceste mașini au fost importate doar pentru a fi apoi vândute.
Noul studiu relevă faptul că 4.3% dintre toate mașinile uzate scoase la vânzare în Germania nu au rulat niciodată pe șoselele germane.
De asemenea, studiul dezvăluie și un clasament al țărilor unde au fost înmatriculate pentru prima dată mașinile la mâna a doua înainte de a fi importate în Germania. Clasamentul este condus de Italia (16.6%), urmată de Franța (12.7%), SUA (10.6%), Belgia (9.1%) și România (5.1%).Din această cauză, există riscul ca viitorii posesori de mașini second hand aduse din Germania să se aleagă, de fapt, cu o mașină care a fost importată din altă țară înainte ca ea să fie vândută.
via CarVertical
România (5.1%)
Îți dai seama că unii importă cazane din Germania care au fost mai întâi exportate din România. Culmea ironiei, sau prost să fii, noroc că ești :))
Iar cele din Belgia sunt recunoscute ca fiind praf și pulbere. Nu-i nimic, dați-i înainte băbieți, cât mai multe bmw-uri, passat-uri și audi. Și nu uitați: neapărat tdi, cu i roșu.
Te fac și să te simți cu cucu' mare, nu?
Cocalarii cred ca ele "e" din Germania si ca aia au drumurile ca in palma. Prin Germania ele de fapt leviteaza, nici nu ating strada cand circula.
Fiecare primeste ce merita. Iar romanii meseriasi sunt prostiti mult. Si merita ca se dau priceputi. Avem exemple ca Seriff si dan_grc, mari sustinatori ai coruptiei si troacelor germane. Orice cazan ei il considera masina.
Se numeste comert, sau nah, bisnita in cazul de fata.
Stiati ca romania la un moment dat era cel mai mare exportator de banane din europa.?!?! Fix e acelasi principiu. Exact acelasi lucru. Se importau banane cu vapoarele in romania, ca piata de intrare ;) si apoi comercializate in alte tari de respectivii.
1. O cumpăra o bătrânică în Germania
2. 20 de ani merge cu ea doar pana la piață
3. Bătrânica scapă de ea
4. O cumpăra un român excitat că are și el mașină germană, 90.000km, semi-full option
5. După 10 o vinde și el
6. O importă altă bătrânică din Germania care o conduce doar până la un service turcesc
7. Service-ul o vinde lui Seriff, PMC sau alt deștept, tot 90.000km, desigur.
5.
Saptamana asta iar se umple forumul de mizerie, si infecta flecareala semidocta al unui individ mai scarbos decat laturile de la Glina.
Pentru vest europeni si altii mai luminati, electricele par alegerea buna de peste 5 ani.
Norvegienii, olandezii se descurca fara probleme cu electricele, au o infrastructura buna si nu se plang nici de strazi, nici de autonomie.
Vedeti voi: exista tari care au dat in judecata VAG pentru mizeriile facute si pentru ilegalitati si exista Romania care ii sustine.
Deci meritati sa fiti pacaliti, ca acceptati orice troaca daca are semn de masina germana.
Întâmplarea face ca sunt în branșă de mulți ani... Și in acești mulți ani crec da o singura data am văz o mașină Reimport din Ro cu înmatriculare în DE, al cărui motiv era extrem de simplu... Omul se mutase în De și cum la 6 luni ești obligat sa plătești impozit pe mașină către admin locala unde ai Anmeldung, era mai simplu dpdv birocratic sa o înmatriculeze pe De.
Pe de alta parte... Mai exista o serie de mașini făcute special pt piața din Italia, de ex, unde sunt "castrate" dpdv al CP sau a cmc, datorita taxelor de acolo. Exemplele pot continua.
Diferența apare într-adevăr atunci când masina de nouă este Reimport. Și anume a fost construita pt iată din Polonia, de ex, și Reimport in Germania la 0km. Asta va apărea doar în VIN, căci masina va avea prima înmatriculare în De.
Rulată? Asta e o buna întrebare... Masina e făcută sa meargă pe strada. Unele merg pe autostrăzi 50-70%, altele pe macadam.
Între timp noi facem dansul norilor la o statistica de 2 bani. Statistica e buna... Na sa o mai și înțelegi. Deși dacă îți e prezentata ca în acest articol, fără un background nu prea ai cum sa o înțelegi și singura alegere viabila rămâne olx cu un key search "raport Car Vetical".
Spor.
Masini sh si masini vechi sunt peste tot in Europa, doar cine nu a iesit din tara crede ca in afara merg pe strazi doar masini din 2022, in realitate nu e deloc asa, dar ce sa stie hipsterii spalati pe creier care merg cu autobuzul si comenteaza pe AM toata ziua ca oricum sunt someri si nu au nimic de munca.
...prepubertaru' cu oole mai mari decat ale vecinului....
Incriminarea mașinilor euro 6d în condițiile în care euro 0 încă umblă printre noi, sau lăudarea primăriilor care achiziționează autobuze electrice în timp ce udă panseluțele cu niște camioane diesel euro 0 spun mullte despre cultura generală a trotinetiștilor săraci.
piata auto germana si autohausurile germane au un renume bun construit in foarte multi ani de practica => au inca cerere mare din partea clientilor, multi dintre ei le sunt extrem de fideli, cumpara constant, iar mare parte din cerere este externa, da, inclusiv romania.
masinile noi s-au scumpit mult => lumea, in germania cel putin, nu le mai schimba asa des ca odinioara => piata sh are lipsuri de aprovizionare si atunci importa marfa din vecini ca sa aiba ce vinde mai departe, de asta se gasesc la autohausurile germane masini care au fost inmatriculate si au rulat prin tarile dimprejur, mai ales danemarca, benelux, austria dar si un pic din franta, cehia sau suedia.
ps: buna completarea lui @NecNec, din romania nu ajung masini pe piata sh germana, poate doar ca vreo exceptie extrem de rara si bine intemeiata, dar nu cu scop comercial.
Apoi, pietele cu restrictii, taxe aberante si adancime mica sufera. Un prieten cu un Mercedes de 3,2 litri nu a gasit in RO nici un 'fraier' care sa o cumpere si sa se angajeze la 4800 de lei pe an impozit. A vandut-o in Germania !
Nu cred că se vinde marfa bună de pe oleics.
Fanii rurali ai BMW-urilor SH își asumă alegerea, de obicei la pachet cu un mecanic cunoscut.
Așa cum există nișa spring cu încărcare la Kaufland, la fel de bine există și seria 5 cu revizii la nea Vasile.
Diferențele de retard sunt discutabile.
Leasingurile sunt pe 4 ani, masinile sunt vandute pe valoare reziduala, zero batranici, zero km dati inapoi, zero epave.