Porsche se bucură de revenirea pieţei auto mondiale, iar rezultatele comerciale confirmă acest trend. În primele cinci luni ale anului, constructorul german a reuşit să vândă cu 6% mai mult decât în aceeaşi perioadă a lui 2013.
În intervalul ianuarie-mai, Porsche a bifat 71.500 de maşini. Numai în mai germanii au comercializat 16.500 de maşini, cu 10% mai mult decât în aceeaşi lună din 2013.
Ca şi în alţi ani, piaţa europeană a fost printre cele mai receptive la produsele din Stuttgart, 24.000 de unităţi fiind comercializate pe Bătrânul Continent. Tot un volum important a fost adus de piaţa din Statele Unite, care a adunat aproape 19.000 de clienţi (cu 7% mai mulţi decât în 2013).
Cel mai popular model în primele cinci luni ale lui 2014 a fost Panamera, care a înregistrat o cerere în creştere cu 20%. Luna mai a adus 2000 de comenzi din totalul celor 11.000 înregistrate de Panamera.
În următoarele luni, Porsche va miza şi pe Macan pentru a duce creşterea şi mai departe.
Cel mai mic SUV al germanilor nu a fost lansat încă pe toate pieţele mondiale. Însă, chiar şi aşa, el reuşeşte să atragă clienţi complet noi pe pieţele în care activează. Potrivit statisticilor, 60% din clienţii lui Macan sunt noi pentru Porsche.
Comentarii (1)