Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, Koenigsegg a expus în fața publicului prezent versiunea de serie a supercarului Regera, o adevărată bestie de 1500 de cai putere, capabilă să se ia de gât cu o altă vedetă a salonului elvețian, mult mai popularul Bugatti Chiron.
Regera a impresionat audiența cu motorul său V8 de 5.0 litri, capabil să dezvolte o putere impresionantă pentru capacitatea sa. Nu e ușor să scoți 1500 de cai putere dintr-un motor de numai 5.0 litri. Ecuația este însă posibilă, iar Christian von Koenigsegg, omul care a fondat compania, susține că rețeta poate fi aplicată și în cazul unui motor cu o cilindree mai mică.
Într-un interviu acordat unei publicații americane, Christian a declarat că se află în discuții avansate privind dezvoltarea unui motor de numai 1.6 litri și 400 de cai putere. Partenerul de discuție este compania chineză Qoros, care are deja un parteneriat cu Free Valve (compania soră pentru Koenigsegg). Tehnologia care va permite oferirea unor resurse atât de generoase presupune optimizarea admisiei și evacuării.În același interviu, Christian a afirmat că soluția unui turbocompresor electric, inaugurată deja de Audi și folosită pentru a da ceva mai multă putere în paralel cu eficiență, este interesantă, dar perfectibilă, scumpă și ceva cam greoaie.
via motortrend
O zi buna!
Nelu
Asa este. Un om corect si de valoare in industria auto !
Chiar asa e ura de mare de imi dai negativ la un lucru evident si corect in ceea ce priveste adevarul scris de mine ?