Reţelele sociale au o importanţă deosebită şi pentru constructorii auto care depun eforturi mari pentru a crea o comunitate închegată, mereu pe recepţie atunci când apar produse noi.
Mercedes este unul dintre cei mai populari actori din lumea auto pe reţeaua de socializare facebook. Iar popularitatea este direct proporţională cu profitul. Cei 17 milioane de fani pe care i-a adunat pagina oficială Mercedes au şi o valoare economică importantă.
Potrivit unei statistici recente, care a vizat activitatea din al treilea sfert al anului pentru paginile de Facebook ale constructorilor auto, Mercedes a ocupat primul loc în ceea ce priveşte valoarea comunităţii. Specialiştii au evaluat contul de Facebook al producătorului din Stuttgart la 7.2 milioane de euro, luând în calcul interacţiunea fanilor.
Pe locurile doi şi trei s-au situat, la mare depărtare ce-i drept, Aston Martin şi Land Rover, fiecare cu o valoare de 3.48, respectiv 2.8 milioane de euro.Pentru a sărbători cei 17 milioane de fani, Mercedes a chemat patru designeri, care au avut de „pictat” în relief, cu bandă adezivă, cel mai reprezentativ model al gamei în acest moment: supercarul Mercedes AMG GT.
Munca lor a fost surprinsă în clipul următor.
Comentarii (1)