În ceea ce priveşte frânarea, noul Zonda Revolucion are un sistem ABS actualizat şi se mândreşte cu anvelope Pirelli speciale.
Aerodinamica este perfecţionată cu ajutorul noilor deflectoare de pe capacul portbagajului şi de pe capota motorului, iar eleronul spate are un sistem care imită DRS-ul din Formula 1. Pentru oprirea efectivă a vehiculului, Pagani a introdus un sistem de frânare Brembo cu discuri care prezintă tehnologie CCMR din Formula 1, cu 15% mai uşoare decât elementele pe care le înlocuiesc şi mai durabile decât acestea, fiind de aproape patru ori mai durabile în aceleaşi condiţii de mers. Horacio Pagani, fondatorul mărcii şi omul din spatele tuturor creaţiilor care îi poartă numele, s-a pozat alături de ediţia specială a lui Zonda. Reprezentanţii constructorului de hypercar-uri nu au precizat câte exemplare Zonda Revolucion vor oferi şi când vor fi disponibile acestea.În clipul de mai jos, îl putem vedea pe Pagani Zonda R la Nurburgring, în mâinile pilotului Marc Basseng. Modelul din clipul alăturat dezvoltă 750 CP şi 710 Nm şi are o masă de 1.070 kilograme, fiind mai puţin puternic decât ediţia specială a lui Zonda. Pagani a produs doar 15 exemplare Zonda R, fiecare costând 1.5 milioane de euro.Via Pagani
mai ales ca se vor fabrica 10-15 modele.......si pretul de revanzare dupa cativa ani va fi acelasi cu cel al achizitiei poate chiar mai mare.....
deci cine are bani sa investeasca in asa ceva sau sa cumpere pt. propria pasiune.......nu cred ca va fi dezamagit........
De meritat nu isi merita banii in sensul ca.sunt oarecum nejustificati banii ceruti pe ele dar cum ai spus si tu, valoarea lor se apreciaza in timp daca pastrezi masina cat mai noua si nu pierzi banii....poate castigi mai mult pe ea in timp.
Sincer as prefera investitie in arta sau ceasuri rare decat in masini exotice.
Iar ca investitie fiecare baga banii in ceea ce-i place, ceasurile sau arta nefiind mereu cea mai buna varianta. Sper sa ai bani destui intr-o zi pentru ai investi in ceea ce te face fericit fie ceasuri sau masini:)
Sunt de acord cu tine ca proiectul si costurile pt. a le produce sunt uriase. E normal sa isi scoata investitia si ceva profit ca doar nu lucreaza gratis. Sigur ca pt. cei cu sute de milioane si miliarde de euro o asemenea masina este mai nimic pt. ei ca suma data pe o masina.
Eu m-am referit ca diferenta de bani ceruta pt. supercaruri fata de cele mai pamantene de ex un Ferrari 458 sa zic si o Zonda sau alt supercar este nejustificata. Nu e de nu stiu cate ori mai frumoasa si mai performanta. Daca ar fi produs mai multe, pretul era mai mic si mai aproape de realitate. E totusi o masina nu ? Dar se ducea exclusivitatea :).