- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Siguranta
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a efectuat ultima serie de teste din acest an. Nu mai puțin de 14 mașini noi au fost testate, printre care Audi A5, Porsche Macan Electric, Mini Countryman, Hyundai Santa Fe și Renault 5 E-Tech. (04.12)
-
TMD Friction, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de frânare din lume, a publicat primul său raport ESG sau, cu alte cuvinte Environmental, Social and Governance. (26.11)
-
Euro NCAP a publicat rezultate noi după cea mai recentă serie de teste de siguranță. Au fost testate 5 mașini noi, printre care și Ford Tourneo Courier, produs la Craiova. Monovolumul a obținut doar 3 stele. (14.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Pagani Huayra nu poate fi vândut în SUA pentru că nu are airbag-uri pentru copii
Dar... din postura unui parinte, care isi permite sau nu un astfel de model, legea este pe deplin sustinuta. Daca piata din SUA isi permite luxul de a se comercializa doar modele cu astfel de dotari atunci jos palaria.
Si apoi o bila alba merita si executivul SUA, pentru ca nu fac exceptii de la regula(chiar daca in trecut au facut).
Insa.... pasiunea pentru masini nu ma lasa in pace....
Legislativul american ar putea modifica aceste legi, spre exemplu: proprietarii unor astfel de masini (supercar-uri) sa le fie interzis sa circule cu un minor in dreapta, sa limiteze oarecum varsta pasagerului.
Si astfel vor fi toti fericiti:D
Sa dea o derogare: masinile de peste 500 CP nu sunt obligate sa aiba airbag pentru copil... :))
Lasa prostiile.....
Huayra nu are niciun fel de airbag, de aceea nu se poate vinde.
ce e ala airbag pt copii? nici nu exista. nu mai stiti sa traduceti nici din engleza?
S-au angajat să monteze airbag-uri convenţionale, dar NHTSA a introdus o reglementare ce obliga constructorii să folosească airbag-uri care pot să-şi schimbe forţa de declanşare în funcţie de masa ocupantului locului din dreapta.
Pagani had asked NHTSA for its pass back in 2008, and had argued that because it was a small company, it couldn't afford the $5.7 million for advanced air bags that change their deploying force based on the weight of the passenger. Without the exemption, Pagani said it would take until 2015 to make the Huayra comply. And it vowed that the carbon-fiber Huayra would meet or exceed every other U.S. safety rule — including traditional air bags."
am o oarecare impresie ca Zorro ar trebui sa se rezume la traduceri din spaniola ... ca AM au tradus bine stirea (cu exceptia celor 7,5 miliarde de parai .. care sunt milioane .. )
http://www.autoblog.com/2011/08/10/pagani-huayra-still-coming-to-u-s-just-delayed-until-2013/