Pagani Huayra nu poate fi vândut în SUA pentru că nu are airbag-uri pentru copii
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
NHTSA, unul dintre organismele importante în materie de transporturi în Statele Unite ale Americii, i-a refuzat lui Pagani cererea de excepţie de la reglementările de siguranţă referitoare la airbag-urile avansate, care detectează masa pasagerului şi îşi reglează în mod automat forţa de declanşare. Practic, cei de la NHTSA le-au interzis celor de la Pagani să vândă modelul Huayra în Statele Unite ale Americii fără costuri enorme, ridicate la 5.7 milioane de dolari, pentru a actualiza airbag-urile cu care este echipat modelul respectiv.
Cei de la Pagani au cerut o derogare de la această regulă încă din 2008 şi au motivat că sunt o companie mică, care nu îşi poate permite costurile de dezvoltare aferente implementării unor asemenea airbag-uri. Fără această excepţie, cei de la Pagani estimează că îl vor putea face pe Huayra să respecte pe deplin normele de siguranţă americane abia în 2015. Până atunci, constructorul de supercar-uri exclusiviste promitea că modelele sale vor respecta toate standardele de siguranţă din SUA cu excepţia celui referitor la senzorii de masă ai pasagerilor din dreapta.
În anii trecuţi, oficialii federali au acordat o serie de asemenea derogări, printre "clienţi" fiind şi cei de la Tesla Motors. Oficialii NHTSA au anunţat în 2010 că nu vor mai acorda asemenea derogări începând cu 2011.
În plus, americanii şi-au motivat alegerea prin declaraţia celor de la Pagani prin care anunţau că vor înregistra un profit de 7.5 milioane de dolar între 2011 şi 2014 chiar dacă nu vor vinde nimic în Statele Unite ale Americii şi au subliniat faptul că nu contează că celelalte elementele de siguranţă ale lui Huayra respectă normele americane dacă nu au senzori de masă pentru pasagerul din dreapta. Chiar şi aşa, cei de la Pagani rămân cu showroom-ul construit în California şi cu testele de şasiu făcute în Death Valley, deşi nu au cum să vândă între şase şi 12 unităţi pe an pe piaţa respectivă.Via | Jalopnik
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a efectuat ultima serie de teste din acest an. Nu mai puțin de 14 mașini noi au fost testate, printre care Audi A5, Porsche Macan Electric, Mini Countryman, Hyundai Santa Fe și Renault 5 E-Tech. (04.12)
-
TMD Friction, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de frânare din lume, a publicat primul său raport ESG sau, cu alte cuvinte Environmental, Social and Governance. (26.11)
-
Euro NCAP a publicat rezultate noi după cea mai recentă serie de teste de siguranță. Au fost testate 5 mașini noi, printre care și Ford Tourneo Courier, produs la Craiova. Monovolumul a obținut doar 3 stele. (14.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Dar... din postura unui parinte, care isi permite sau nu un astfel de model, legea este pe deplin sustinuta. Daca piata din SUA isi permite luxul de a se comercializa doar modele cu astfel de dotari atunci jos palaria.
Si apoi o bila alba merita si executivul SUA, pentru ca nu fac exceptii de la regula(chiar daca in trecut au facut).
Insa.... pasiunea pentru masini nu ma lasa in pace....
Legislativul american ar putea modifica aceste legi, spre exemplu: proprietarii unor astfel de masini (supercar-uri) sa le fie interzis sa circule cu un minor in dreapta, sa limiteze oarecum varsta pasagerului.
Si astfel vor fi toti fericiti:D
Sa dea o derogare: masinile de peste 500 CP nu sunt obligate sa aiba airbag pentru copil... :))
Lasa prostiile.....
Huayra nu are niciun fel de airbag, de aceea nu se poate vinde.
ce e ala airbag pt copii? nici nu exista. nu mai stiti sa traduceti nici din engleza?
S-au angajat să monteze airbag-uri convenţionale, dar NHTSA a introdus o reglementare ce obliga constructorii să folosească airbag-uri care pot să-şi schimbe forţa de declanşare în funcţie de masa ocupantului locului din dreapta.
Pagani had asked NHTSA for its pass back in 2008, and had argued that because it was a small company, it couldn't afford the $5.7 million for advanced air bags that change their deploying force based on the weight of the passenger. Without the exemption, Pagani said it would take until 2015 to make the Huayra comply. And it vowed that the carbon-fiber Huayra would meet or exceed every other U.S. safety rule — including traditional air bags."
am o oarecare impresie ca Zorro ar trebui sa se rezume la traduceri din spaniola ... ca AM au tradus bine stirea (cu exceptia celor 7,5 miliarde de parai .. care sunt milioane .. )
http://www.autoblog.com/2011/08/10/pagani-huayra-still-coming-to-u-s-just-delayed-until-2013/