Esential
25 | de hectare va fi suprafaţa Pădurii Volkswagen din comuna Borcea la finalizarea proiectului. |
25 | de hectare va fi suprafaţa Pădurii Volkswagen din comuna Borcea la finalizarea proiectului. |
Porsche România, importatorul Volkswagen în ţara noastră, şi-a continuat angajamentul de a planta câte un arbor pentru fiecare automobil vândut în România. Compania a organizat o acţiune de plantare în comuna Borcea, la fel ca în ultimii trei ani, unde voluntarii au plantat 22.000 de puieţi. Viitoarea pădure va proteja respectiva comună de o eventuală inundaţie, Pădurea Volkswagen fiind amplasată foarte aproape de malul Dunării. În prezent, fondul forestier al comunei are puţin peste cinci hectare, dar cei de la Volkswagen vor să schimbe acest lucru şi să urce valoarea respectivă la 30 în termen de trei ani.
"Este un proiect la care noi, cei de la Volkswagen, ţinem foarte mult şi salutăm implicarea alături de noi a tuturor clienţilor noştri care, dând un semn de responsabilitate, au achiziţionat autoturisme Volkswagen echipate cu tehnologii BlueMotion. Pentru toţi aceştia, pentru fiecare autoturism Volkswagen vândut în Romania, noi plantăm câte un copac în Pădurea Volkswagen." a declarat Bogdan Florea, Directorul mărcii Volkswagen în cadrul Porsche România.
Volkswagen a lansat proiectul "O maşină nouă, un copac plantat" în 2007 şi au ales comuna Borcea deoarece era într-o zonă vulnerabilă la inundaţii. La acţiunea de plantare din acest an au participat şi voluntari care au alergat la ediţia 2011 a Maratonului din Bucureşti.
Arborii plantaţi de voluntari au fost îngrijiţi de localnici în decursul anului, deoarece aceştia necesită atenţie în primii ani de la plantare, pentru a asigura creşterea corectă. Ca la fiecare plantaţie care se respectă, arborii au fost plantaţi în aliniament, formând un "zid viu" în faţa Dunării."Responsabilitatea noastră constă atât în acţiuni şi proiecte de implicare socială, din care amintim printre altele susţinerea Maratonului Bucureşti şi sponsorizarea fundaţiei Hospice Casa Speranţei, cât şi în folosirea la scară largă a tehnologiilor prietenoase cu mediul. Tehnologiile BlueMotion care echipează deja majoritatea modelelor Volkswagen, asigură în acelaşi timp plăcerea deplină a condusului şi reducerea emisiilor poluante şi a consumului. Noi numim această abordare Think Blue." a declarat Brent Valmar, director general Porsche România.
Automarket a participat activ la acţiunea din acest an, un membru al echipei fiind printre jurnaliştii invitaţi să planteze arbori în viitoarea pădure Volkswagen din Comuna Borcea.
Oficialii Porsche România se declară încrezători privind acest proiect şi speră să planteze mai mulţi arbori în 2012. Prin speranţa lor de a planta mai mulţi arbori se întrezăresc şi aşteptări de vânzări mai mari pentru următorul an, în baza creşterii economice estimate pentru 2012.Foto | Laurenţiu Mihai
P.S
Cand pleci?