1 aprilie este cunoscută ca fiind Ziua Internațională a Păcălelilor. Nici anul acesta constructorii de automobile nu au stat deoparte și au contribuit la fluxul de glume menite să mai descrețească frunțile.
VOLKSWAGEN
Constructorul german de automobile a cam furat startul în 2021, iar gluma nemților nu a avut deloc efectul scontat. Mai exact, Volkswagen a confirmat mai multor publicații (inclusiv Reuters sau Automotive News) că va folosi denumirea Voltswagen pentru operațiunile sale din Statele Unite ale Americii.
Asta după ce au apărut mai multe articole pe baza acestui subiect. Într-un final, nemții au recunoscut că totul este doar o farsă făcută cu ocazia zilei de 1 aprilie.
Internauții nu au lăsat acest lucru nepedepsit și au fost chiar voci care au acuzat producătorul din Wolfsburg de "fake news". Mai mult, confirmarea denumirii Voltswagen a dus la o creștere substanțială a prețului acțiunilor, astfel că nemții ar putea risca o anchetă în SUA din cauza acestei glume.
Și Dacia a intrat în joc anul acesta, cu o glumă inspirată de Tesla. Mai exact, constructorul de la Mioveni a declarat că va trimite un Duster în spațiu (la fel cum Elon Musk a trimis acea Tesla Roadster).
Dacia și-a motivat decizia spunând că este un pas mare pentru constructorul care a revoluționat piața mașinilor noi pe Pământ, oferind din 2013 mașini accesibile, premiate și fiabile.
BENTLEY
Britanicii de la Bentley au propus o glumă "pe lux și opulență", cum ar spune unii.
Mai exact, constructorul din Crewe a anunțat integrarea unui espressor în display-ul central rotativ al mașinilor sale.SKODA
De 1 aprilie, Skoda a anunțat lansarea unei noi soluții Simply Clever: introducerea funcției Autotune în sistemul multimedia al mașinii. Auto-Tune este un procesor audio care modifică tonul vocii și sunetul instrumentelor.
Cu ajutorul acestei funcții, Skoda spune că te-ai putea înregistra în timp ce cânți, sistemul multimedia procesează sunetul și așa se naște propriul tău hit.
PORSCHE
Tot de 1 aprilie, Porsche a lansat programul "Patina Paint to Sample". Acesta permite adăugarea unui efect de rugină pe suprafața caroseriei, pentru un aspect învechit.
Lăsând gluma la o parte, constructorul din Stuttgart chiar are un program Paint to Sample, care le permite clienților să-și vopsească noua mașină în orice culoare le trece prin cap.
ALFA ROMEO
Italienii de la Alfa Romeo s-au gândit la filtre de Instagram (pe care le schimbi din meniul sistemului multimedia) pentru geamurile laterale. În acest fel, chiar și cele mai plictisitoare peisaje devin cât de cât interesante.
Vezi această postare pe Instagram
Constructorul bavarez de automobile a luat modelul celor de la Apple și s-a hotărât să renunțe la o funcție pe care oricum clienții săi nu o prea folosesc.
Totul pentru binele planetei.Așa că, după o scurtă căutare pe internet, BMW a decis să renunțe la luminile de semnalizare. Modelele fără semnalizatoare, spun nemții, vor fi lansate pe piață în 2022.
MERCEDES-BENZ
Gluma celor de la Mercedes-Benz nu a fost înțeleasă de toată lumea. Din câte se pare, nemții au anunțat, cu ocazia zilei de 1 aprilie, lansarea unui parfum First Edition Novel care imită mirosul de cărți vechi.
CATERHAM
Englezii de la Caterham au înteles că este destul de dificil să cobori sau să intri în modelul Seven, tocmai de aceea s-au gândit să le ofere clienților o cutie cu vaselină la fiecare exemplar Seven cumpărat.
Zilnic puteti observa in traficul rutier autoturisme de fabricatie germană in general, la care nu se aprind luminile de semnalizare la schimbarea direcției de mers. În special la modele mai noi si mai voluminoase. Pace.
Nu mai au bani dupa ce le-au cumparat și fac economie la becuri,leduri si manopera.