Compania TMD Friction, unul dintre liderii globali în producția de soluții de fricțiune, a investit 1.5 milioane de euro într-un nou banc de probe care poate măsura emisiile de praf de frână pentru ca produsele să respecte cele mai recente reglementări Euro 7.
În acest fel, noile plăcuțe de frână vor ajunge mult mai repede pe piață.
Noul banc de emisii funcționează alături de suita globală de 36 de standuri dinamometrice ale producătorului de frâne din cadrul departamentului de cercetare și dezvoltare (R&D) pentru a măsura în mod specific emisiile de frână în conformitate cu cerințele GTR24.
TMD Friction, părintele Textar, a făcut parte din grupul de lucru care a contribuit la proiectarea metodologiei de testare pentru noile reglementări Euro 7. Prin această investiție de 1.5 milioane de euro, compania s-a asigurat că este pregătită pentru viitor.
Bancul de probe va fi utilizat pentru omologarea noilor echipamente originale (OE), precum și pentru dezvoltarea formulelor de fricțiune pentru produsele OE și aftermarket.
Datorită acestei mașinării, TMD Friction va putea să își testeze produsele in-house, folosind același echipament ca și organismele de testare independente, în loc să aștepte ca produsele să fie testate de o sursă externă, ceea ce ar putea duce la întârzieri pentru clienți.
R&D, LA BAZA FIECĂRUI PRODUS
TMD Friction se angajează să livreze întotdeauna sisteme de fricțiune ,de înaltă calitate, care au fost proiectate cu atenție de echipa sa de experți în cercetare și dezvoltare.
Cu o investiție medie de 30 de milioane de euro în cercetare și dezvoltare în fiecare an, toate activitățile de cercetare, dezvoltare și testare sunt efectuate în cadrul companiei pentru a menține asigurarea calității.De asemenea, clienții beneficiază de cele mai recente, mai avansate și de cea mai înaltă calitate piese.
Noul banc de testare reafirmă dedicarea TMD Friction pentru inovare și pentru a fi lider de piață cu soluții de frânare de renume mondial.
"Am dorit să fim pregătiți și să garantăm un proces fără întreruperi pentru dezvoltarea de noi produse în conformitate cu legislația Euro 7. Testarea emisiilor ca parte a noilor standarde va adăuga o etapă suplimentară în cadrul procesului general de testare, dar bancul de testare ne va permite să efectuăm testele necesare la nivel intern, astfel încât clienții să poată primi mult mai repede piesele de calitate, pe deplin conforme," declară Christian Stolz, vice-președintele departamentului R&D OE la TMD Friction.
„Produsele de frânare TMD Friction sunt renumite la nivel mondial pentru calitatea premium, siguranță și confort. Acest lucru se datorează investițiilor noastre continue în cercetare și dezvoltare, unde lucrăm fără oprire pentru a proiecta rețete de fricțiune pentru sistemul de frânare specific al vehiculului. Această ultimă investiție în echipamente de testare a emisiilor ne va asigura că vom continua să oferim cele mai bune produse și soluții pentru clienții noștri din întreaga lume," a mai spus el.
ETICA DE A FI PRIMUL PE PIAȚĂ
Lucrând cu cei mai mari producători de automobile din lume, inclusiv din domeniul sporturilor cu motor și aplicațiilor industriale, TMD Friction are experiența necesară pentru ca produsele să treacă rapid de la stadiul de proiect pilot, pe bancul de probe și mai apoi să ajungă în atelier.
Ca parte a eticii sale de a fi prima pe piață, compania TMD Friction se străduiește să ofere clienților cele mai recente piese care acoperă aproape întregul parc auto mondial, cu unul dintre cele mai largi portofolii de soluții de fricțiune.
DINCOLO DE REGLEMENTĂRI
Abordarea TMD Friction față de testarea produselor merge dincolo de simpla respectare a standardelor din industrie.
Fiecare plăcuță de frână este supusă unor teste complexe, depășind adesea cerințele legale.Acest lucru este evident în cazul produselor sale aftermarket, care nu numai că sunt conforme cu standardele ECE R90, dar sunt supuse și unor evaluări suplimentare privind zgomotul, performanța și confortul.
Deși aceste caracteristici nu sunt impuse de ECE R90, ele reflectă criteriile interne stricte de calitate ale TMD Friction.
Euro 5 trebuia sa fie ultimul nivel de poluare acceptat si producatorii auto sa fie fortati cu amenzi daca nu reduc numarul de masini pe combustie produse anual, si binenteles dezvoltarea electrificarii.
Si daca anu sa fie pedepsiti pentru crime impotriva umanitatii.