Sunt mulți producători pe piața locală care preferă să facă „in house“ transportul mărfurilor, însă nu către clienții finali ci către locațiile / magazinele unde aceștia au puncte de vânzare.
Se merge până la a achiziționa camioane în flota proprie și a gestiona intern partea de planificare a transporturilor, pe principiul unui mai bun control asupra întregului proces dar și din motive de costuri sau de siguranță a bunurilor. Când apar perioadele de vârf, aceștia apelează și la companii de curierat rapid dar și la casele de expediție.
Investiții versus pierderi
Nu de fiecare dată această practică are și rezultatele scontate, deoarece din ce în ce mai des, companiile producătoare se „lovesc“ de lipsa de personal calificat pentru posturile necesare în depozite – chiar dacă parcurile logistice se înmulțesc rapid.
Acesta este momentul în care intervine necesitatea identificării unui partener în logistică și transport către care să fie externalizate aceste servicii, însă acest partener va trebui să ofere toate beneficiile de care producătorul are nevoie și cel mai important, să nu modifice prețurile în funcție de sezon sau perioade de vârf.
Lipsa de personal aduce suficient de multe pierderi la nivel de companie, afectând negativ termenul de livrare către clienții finali și nu în ultimul rând, costul produselor la raft.
Sunt necesare investiții suplimentare în perioadele de vârf, investiții în factorul uman dar și în sisteme IT care să ajute la programarea livrărilor și la calcularea celui mai economic traseu; dar când aceste perioade trec, investițiile rămân și nu întotdeauna sunt amortizate.Din acest motiv, externalizarea serviciilor de transport și logistică se face ținând cont și de rețeaua pe care viitorul partener o are dezvoltată în zonele în care trebuie să ajungă marfa, locațiile alese fiind cele aflate cât mai aproape de clientul final, dar și de dotarea pe parte de software.
Am câștigat încrederea clienților noștri
Privitor la activitatea de transport pe care Gebruder Weiss o desfașoară împreună cu și pentru clienții săi, anul 2016 a adus o creștere a numărului de transporturi efectuate, cumulând un număr de peste 500.000 transporturi interne și peste 1.000.000 tone greutate totală transportată.
Cu o experiență de peste 20 de ani în activitățile de transport și logistică desfășurate pe piața locală, bazându-se pe o infrastructură națională prin platforma logistică proprie cu 9 terminale logistice și de cross-docking, Gebruder Weiss furnizează soluții logistice inteligente pentru clienții săi din punctele de lucru situate în București, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța, Oradea și Craiova.
Aceste cifre, numărul de parteneri în creștere, investițiile anuale făcute în punctele cheie ale țării, reprezintă cartea de vizită a companiei, garanția faptului că Gebruder Weiss nu livrează promisiuni, ci fapte.
Comentarii (0)