Ai spune ca procentul nu este mare, dar dacă ne gândim că din acestea 2,8% sunt accidente mortale, verificarea regulată a mașinii ar trebui să intre pe lista de priorități a oricărui șofer.
Sunt lucruri pe care le poți verifica singur, fără să investești niciun ban, și lucruri care necesită mersul la un service auto.
Presiunea roților. Pe lângă faptul că presiunea necorespunzătoare a roților poate crește consumul de combustibil, aceasta poate fi cauza multor accidente. Este indicat ca presiunea roților să se verifice regulat, mai ales acum, când temperaturile exterioare se schimbă. Acest lucru nu te costă absolut nimic. Aproape toate benzinăriile sunt dotate cu compresoare care pot fi folosite GRATUIT de oricine.
Sistemul de frânare. Nu aștepta să auzi zgomotul provocat de niște plăcuțe de frânare vechi. Poate să fie prea târziu și să ducă la schimbarea nu doar a plăcuțelor dar și a discurilor de frână. Verificarea regulată a sistemului de frânare de către un specialist este obligatore și pe standul de frânare nu doar pe rampă. În service-urile AD Garage din România poți efectua testul lichidului de frână. De acest lucru depinde foarte mult siguranța ta, și te poate scapa de foarte multe accidente nedorite.
Lichidul de servodirecție. Dacă ai condus vreodată o mașină fără servodirecție, atunci știi cât de important este să verifici acest lucru periodic.
Unul din lucrurile pe care nu ai vrea să le experimentezi este ca în timpul condusului să se defecteze servodirecția. Cum completarea lichidului de servodirecție este un lucru pe care-l poți face și singur, ar fi bine să-ți faci din asta un obicei.Verificarea sistemului de direcție. Defectarea sistemului de direcție este categoric printre cele mai periculoase incidente cu care se poate confrunta un șofer. Pe lângă testele standard pe care le poate face oricine, acelea de a încerca să constate un eventual joc al sistemului de direcție la mișcarea volanului, este indicat ca verificarea să se facă de către un profesionist pentru a nu schimba inutil piese care nu necesită a fi schimbate.
Verificarea punctului de îngheț al lichidului de răcire – știai că trecerea timpului afectează proprietățile lichidului de răcire? Cu cât un lichid de răcire stă mai mult în motor și radiator, acesta își poate modifica punctul de îngheț. Punctul de îngheț este determinat de o proporție echilibrată apă distilată-antigel. Valoarea punctului de îngheț este determinată cu dispozitive specializate pe care trebuie să le aibă în dotare orice specialist. Verificarea durează 2 min. și merită pentru liniștea ta.
În încercarea de a preveni unele din posibilele accidente provocate de lucruri deseori neglijate de către șoferi, specialiștii AD GARAGE din toată țara oferă până pe 21 octombrie o verificare complet GRATUITĂ, indiferent de marca auto, a următoarelor:
- Verificare sistem de frânare
- Verificare sistem de direcție (control de rampă)
- Testare punct de îngheț lichid răcire.
Rețeaua AD GARAGE are acoperire națională, cu 123 de service-uri în toate județele.
Mai multe detalii aici.Pentru a putea ține pasul cu ritmul amețitor în care evoluează tehnologia și sistemele electronice ale mașinilor de ultimă generație, mecanicii AD GARAGE participă la sesiuni de training și specializare tehnică la intervale regulate de timp. Echipamentele de diagnoză de înaltă clasă beneficiază de update-uri regulate ale softurilor pentru a putea activa la un nivel maxim de acuratețe în orice moment, dar și pentru orice marcă auto.
Toate reparațiile executate în orice service auto AD GARAGE beneficiază de o garanție internațională de 24 de luni pentru manoperă și pentru piese auto, valabilă în toate țările in care există AD GARAGE. Toate piesele auto comercializate și montate de rețeaua AD Garage provin de la cei mai mari producători de piese auto din Europa și respectă normelor europene.
Programează-te telefonic pentru verificarea gratuită, luna octombrie e foarte aglomerată!
mai ales ca apar altele cu proprietati mai bune, cum e lichidul de frana 5.1 sau antigel G13.
ar trebui spuse la scoala de soferi chestiile astea, trecute si in chestionare.
In alta ordine de idei, la fiecare servici pe care ii faci la reprezentanta, ar trebui verificate toate chestiile la masina.Daca se gasesc defecte, clientul este anuntat, si va decide ce trebuie facut.
experienta spune ca fluidele mentionate mai sus nu pun probleme in primiii 10 ani si 150000km ai masinii.
important si condamnabil este ca se circula cand se stie ca sunt probleme la directiesi la frane.
iar profesionistii pe care-i recomanzi, pentru un cap de bara vor schimba si uleiul si pompa si cremaliera , poate si volanul.