În cadrul recent publicatului test comun al anvelopelor de vară organizat de ACE, GTÜ și ARBÖ, ContiPremiumContact 5 a ajuns fără probleme pe locul 1. Anvelopa căreia i s-a acordat calificativul de top „foarte recomandată” a asigurat cele mai scurte distanțe de frânare pe carosabil umed și uscat în cadrul testului.
Nu a prezentat niciun fel de puncte slabe în celelalte teste pe carosabil umed și uscat și a încheiat testarea în rândul celor mai bune modele în ceea ce privește rezistența la înaintare. Acest lucru a demonstrat din nou faptul că, în testele independente, anvelopele pot ocupa un loc fruntaș dacă toate caracteristicile lor se află la cel mai ridicat nivel tehnologic. Dimensiunea testată 215/60 R 17 se potrivește în principal cu numeroase SUV-uri de dimensiuni mai mici; autovehiculul de test în acest caz a fost un Opel Mocca.
Odată cu începerea sezonului anvelopelor de vară, noua PremiumContact 6 va înlocui treptat atât anvelopa premiată ContiPremiumContact 5, cât și ContiSportContact 5 – cu 70 de dimensiuni inițial disponibile pentru jante de 16-21 inch.
Noua anvelopă de referință combină caracteristicile de top privind siguranța cu un nivel ridicat de confort și un grad ridicat de caracteristici sport pentru autoturisme și SUV-uri.Când treceți de la anvelopele de iarnă la anvelopele de vară și de la anvelopele de vară la cele de iarnă, Continental recomandă regula „OEO” – utilizarea anvelopelor de iarnă din octombrie și până la Sf. Paști, iar anvelopele de vară, de la Sf. Paști și până în octombrie.
În ciuda unor temperaturi deja primăvăratice, numai anvelopele de iarnă specializate pot garanta marjele maxime de siguranță în zilele reci, cu temperaturi sub punctul de îngheț care sunt în continuare prezente în prognoza meteo. Odată cu apropierea sărbătorii pascale, conducătorii auto cu anvelope de iarnă trebuie să facă o programare la reprezentanța auto locală pentru a trece la anvelopele de vară. Programul nefiind încă foarte încărcat, cu siguranță conducătorii auto își pot rezerva data preferată pentru înlocuirea anvelopelor.
inteleg ca regula asta e stabilita de sfantu scaun ori barbosii sutanisti din dealu' mitropoliei?
si daca alah mi-e martor ori il am pe budha in buda ori dimprejur sunt "vorba ceea"..ce ma fac?
bai, ma leshi?
PS. am votat cu Dunlop, sic!
In 2009, in vara, pe o ploaie torentiala am mers toata A1 Pitesti Bucuresti 140-150Km/h fara sa imi fie teama ca as derapa.
Anvelope 205/55/R16
Am avut pe masina si Continental premium contact si Dunlop blue response.....desi Dunlop au fost ceva mai scumpe nu se ridica la nivelul conti.talonul cel putin este de tot rasul,o groapa luata mai in viteza si deja apar galme."Parerea mea" este ca in gama de preturi in care se invart Continental si Micelin sunt cele mai bune alegeri
pt restul: all seasons!
ma mira ca nu ai devenit, inca, statistica
sa nu pierdem, totusi, sperantele....+ ca inca nu a venit vara
cand veneam din bulgaria m-a prins o ploaie de nu mai vedeam nimic in jur. de abia cand am ajuns la calugareni am realizat ca trecusem dunarea.
Am avut michellin. M-au dezamagit din sec.2. Zgomotoase in draci, tari de simteam si cea mai mica denivelare. In mai putin de 3 veri au inceput sa fasaie intermitent, cu un zgomot clar si bine definit. Mai intai dreapta fata apoi stanga fata... Cum pe una dintre anvelope am rupt-o intr-o teava, am hotarat sa trec pe Dunlop. Doar 2, pe fata. Michellinurile au ramas pe spate cu zgomotele aferente. Dunlopurile mai usoare muuult mai silentioase, fara sa observ diferente de comportament fata de originalele cu care a venit incaltata masina.
La anul am de gand sa renunt la gumele frantuzesti si sa trec pe orice alta marca ce se bucura de revieuri reale pozitive. N-am nici o preferinta, dar prsonal Michelin m-a dezamagit...asa ca sunt sanse mari sa sar peste ele din prima. Cu toate ca n-ar fi o premisa obiectiva, lucrurile se schimba in timp.
Toate anveloepe au stantate pe ele saptamina si anul de fabricatie.
Am avut Continental si ...s-au uzat inegal, tipul de la garantii de la Conti a spus ca e din cauza masinii mele dar inca nu am gasit pe cineva sa-mi explice cum o masina poate uza inegal "patratelele", faceau un zgomot groaznic (pe aceeasi circumferinta aveau inaltimi diferite). NU era uzura generata de unghiuri aiurea si in afara de asta tot ce am mai luat dupa nu a facut la fel. Probabil oi fi avut ghinion dar raspunsul celor de la garantii m-a facut sa nu mai cumpar Conti multa vreme.
Sa aveti o zi buna