Organizatorul Salonului Auto de la Geneva ar putea intra în lichidare: "Trebuie să găsim o soluție până în septembrie"

de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Luni, 29.06.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Organizatorii Salonului Auto de la Geneva atrag atenția că evenimentul riscă să nu mai poată avea loc dacă nu găsesc surse de finanțare până în luna septembrie. "Riscăm să intrăm în lichidare".

Ediția din acest an a Salonului Auto de la Geneva a fost anulată în contextul pandemiei de coronavirus, iar organizatorii au anunțat ulterior că următoarea ediție ar putea avea loc abia în 2022 ca urmare a dificultăților financiare.

Oficialii organizatorilor anunță însă acum că, în absența fondurilor, este foarte posibil ca Salonul Auto de la Geneva să nu mai poată avea loc deloc, întrucât compania riscă să intre în lichidare.

"Dacă nu găsim o soluție până în septembrie, riscăm lichidarea. Va trebui să punem toate bunurile la vânzare, în special brandul și acțiunile la Palexo SĂ (n.r - centrul de expoziții unde are loc evenimentul)", a declarat Sandro Mesquita, directorul Salonului Auto de la Geneva.

Anterior, organizatorii evenimentului obținuseră un sprijin financiar de 16.8 milioane de franci elvețieni (15.7 milioane de euro) pentru a organiza ediția din 2021. Ulterior, au renunțat la finanțare din cauza faptului că statul elvețian a impus organizarea evenimentului de către o altă companie.

Pe lângă problemele financiare, organizatorii se confruntă și cu o reticență din partea constructorilor, care făceau deja presiuni ca următoarea ediție să aibă loc abia în 2022.

Via Motor1

Comentarii (4)

  • netam-nissan
    sa promita si genevienezii ca fac o electrica si sar imediat investitorii cu miliarde.
    normal ca nu trebuie sa o si faca doar sa o deseneze frumos ca fisker ala si sa promita autonomii lungi cit o zi de post.
    10 1
  • Nu prea isi mai au rostul aceste saloane. Constructorii si-au indreptat atentia spre evenimente de lansare similare celor din zona smartphone. Faci un eveniment singular, transmis si live, pe internet (clar mai ieftin decat un salon auto), iti anunti noul model / facelift, etc.. si apoi duci masinile in showroom-uri. Plus ca nu mai depinzi de un orizont de timp impus de data la care se organizeaza salonul. De aceea s-au si restras foarte multi producatori auto de la aceste saloane.
    1 1
  • Adrian
    Pentru client asta nu e bine. Salonul era o buna ocazie sa analizezi masina pe indelete. Calitatea asamblarii, a materialelor, functii, comenzi, postura la volan, diverse utilitati practice care nu incap in pozele de pe internet. Pentru un smartphone am asta zi de zi la Altex, Flanco si altele. Pentru o masina, pe care dau de 10 sau 100 de ori mai mult, tre sa o vad de la distanta. Ah, ok merg in showroom. Dar am timp sa merg la 5 dealeri? Nu, dar cui ii pasa? Producatorul vrea sa cumperi cat mai impulsiv, sa dai banu repede, sa nu ai timp de prea multe analize practice. Tăbară pe tine agentii de vanzari la showroom pana iti scot banii din cont.
    4 0
  • Adrian
    Era sa uit.
    E mult mai ieftin sa platesti o stire sau un review „onest” in online, decat sa te duci la un salon unde omul poate sa-si dea seama singur cat de „buna” e masina, nu? Fiindca noi toti credem in online, in online totul e corect, nimeni nu minte, nimeni nu manipuleaza. Mai ales in politica.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru