Optimism sau bravadă? Peugeot: "Noul 3008 este mai bun decât VW Tiguan și BMW X1"

de Mircea Meşter
Miercuri, 12.10.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Modificat din monovolum în SUV odată cu lansarea noii generații, Peugeot 3008 este considerat de șefii mărcii o mașină care-și bate adversarii din segment. Chiar și în zona premium a acestuia.

Peugeot i-a schimbat în această toamnă aspectul și caracteristicile modelului 3008, care s-a transformat dintr-o mașină mai apropiată de zona monovolumelor într-un SUV compact pur-sânge. Evident, schimbarea are la bază preferințele din ce în ce mai accentuate ale publicului spre caroseriile de tip SUV, care încep să adune procente grele din vânzările fiecărui segment auto în parte.

Șefii Grupului PSA (Peugeot-Citroen) susțin însă că modificările pe care le-a primit 3008 cu ocazia lansării noii generații sunt mult mai adânci și se observă în special la nivelul calității, ceea ce face ca noul SUV francez să fie foarte aproape ca impresie generală de mașini poziționate excelent în segment.

"Noul 3008 nu este cu nimic inferior modelelor unor mărci cu o poziționare de piață premium", a declarat Carlos Tavares, CEO-ul PSA, care a venit pe această poziție în 2014, plecând de la Renault. Poziția sa este asemănătoare cu cea a lui Maxime Picat, președintele PSA Europa, care susținea acum două săptămâni, în momentul lansării mașinii la Salonul Auto de la Paris, că "3008 este mai bun decât Volkswagen Tiguan și BMW X1".

"Noul Peugeot 3008 este mai bun decât Volkswagen Tiguan și BMW X1"

Maxime Picat
CEO PSA Europa
Conform oficialilor francezi, principalul avantaj al noului Peugeot 3008 este faptul că acesta oferă "un nivel sofisticat nevăzut până acum la niciun alt brand din Franța".

Peugeot 3008 va fi lansat la nivel european în această toamnă.

Deși și-a modificat caroseria și a devenit SUV, modelul francez nu va dispune de versiuni cu tracțiune integrală. Versiunea de bază este echipată cu un motor turbo pe benzină de 1.2 litri, în timp ce varianta de top, 3008 GT, vine împreună cu un motor diesel de 2.0 litri și 180 CP.

via Automotive News (înreg.)

Comentarii (15)

  • la cat de banal arata tiguan....
    Are un bord foarte interesant sper sa nu puna diesel de 1,6 ....motorasul ala de 1,2 epeste poate,m-am minunat de cel de 1.4benzina de pe tiguan de asta ce sa mai zic?
    12 13
  • Daca ar fi designul totul la o masina mai ca i-as da dreptate... Dar cand te lasi sedus de niste forme si pe urma masina iti face zile fripte ajungi sa urasti linia respectiva de design. Din pacate toti producatorii francezi au bajbait mereu prin tot felul de linii de design si s-au lasat deviati de toti designerii pe care i-au avut. Peugeot, cel putin, de la 206 au testat pe masinile de serie orice "pasarica" a oricarui designer in incercarea disperata de a da lovitura...
    17 16
  • Oricum in Europa,doar Peugeot rivalizeaza cu modelele germane.
    Sunt cam singurii,din pacate.

    Asa ca da,sunt sigur ca vor avea dreptate.
    Iar masina arata demential.
    15 3
  • Ce design frate.....
    Interioru asta da clasa multor masini de 100k euro....Hello Bmw seria 5???? te simti???
    27 8
  • AutoJus
    La o parte...toate SUV-urile sunt depășite de noul 3008 ???!!! Să fim serioși și să apreciem ce este de apreciat, dar să nu batem câmpii cum fac reprezentanții mărcii. Interiorul este foarte interesant dar să așteptăm lansarea în România și vom putea constata ( comparativ cu alte oferte din aceeași clasă) dacă este sau nu în rândul mașinilor poziționate în fruntea segmentului SUV compact.
    8 6
  • Mai au putin si pun volanul la pedale...
    11 14
  • Până la prima ninsoare mai serioasă, când bwm-ul și vw-ul pleacă cu 4x4, iar ăsta rămâne înzăpezit cu tracțiunea față că deh...el e suv doar cu numele, aspectul și prețul
    10 14
  • hazard
    Lauda de sine nu miroase a bine!
    7 9
  • Octavian
    Arata bine, in special interiorul dar la calitatea de asamblare am dubii ca se apropie macar de Tiguan sau X1.
    Ca dovada vedeti cifrele EuroNCAP:
    3008: 86%, 85%, 67%, 58%
    Tiguan 96%, 84%, 72%, 68%
    X1: 90%, 87%, 74%, 77%
    Un avantaj al lui 3008 va fi probabil pretul mai mic si dotarile incluse.
    3 8
  • Serios ? Este peste Tiguan si X1 ......
    In primul rand 3008 nu este un SUV pt ca nu are 4x4. Practic el nu poate rivaliza cu nimeni pt ca nu are tractiune integrala... Este 3008 si restul lumii; foarte"interesanta" abordarea Peugeot
    11 11
  • Mda, dar din pacate varianta entry-level vine numai cu dotari low-cost. Acel display mare mult laudat dispare si apare unul mic monocrom . Pe spate ofera suspensie pe bara de torsiune fixa , lipsesc bandourile laterale. Puteti vedea pe peugeot.de acolo a aparut deja la configurator si pleaca de la 23 mii . Probabil in Romania va pleca de la 18 -20 mii.
    4 5
  • Mascarici Gorbunovich
    @isc LOL!?!
    3 1
  • wall-T
    Bravada... Sau mostra de umor frantuzesc.
    3 5
  • @Ceul

    Serios? Ei bine, afla ca noul 3008 are tractiune integrala!

    http://www.automarket.ro/stiri/in-sfarsit-suv-in-toata-regula-peugeot-3008-ajunge-la-a-doua-generatie-si-71205.html
    2 1
  • viorel
    Am un 307Diesel de 10 ani. Nu a avut nici o problema si consuma 5.2 in oras. Toata stima pt Peugeot
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru