Peugeot i-a schimbat în această toamnă aspectul și caracteristicile modelului 3008, care s-a transformat dintr-o mașină mai apropiată de zona monovolumelor într-un SUV compact pur-sânge. Evident, schimbarea are la bază preferințele din ce în ce mai accentuate ale publicului spre caroseriile de tip SUV, care încep să adune procente grele din vânzările fiecărui segment auto în parte.
Șefii Grupului PSA (Peugeot-Citroen) susțin însă că modificările pe care le-a primit 3008 cu ocazia lansării noii generații sunt mult mai adânci și se observă în special la nivelul calității, ceea ce face ca noul SUV francez să fie foarte aproape ca impresie generală de mașini poziționate excelent în segment.
"Noul 3008 nu este cu nimic inferior modelelor unor mărci cu o poziționare de piață premium", a declarat Carlos Tavares, CEO-ul PSA, care a venit pe această poziție în 2014, plecând de la Renault. Poziția sa este asemănătoare cu cea a lui Maxime Picat, președintele PSA Europa, care susținea acum două săptămâni, în momentul lansării mașinii la Salonul Auto de la Paris, că "3008 este mai bun decât Volkswagen Tiguan și BMW X1".
Conform oficialilor francezi, principalul avantaj al noului Peugeot 3008 este faptul că acesta oferă "un nivel sofisticat nevăzut până acum la niciun alt brand din Franța".
Peugeot 3008 va fi lansat la nivel european în această toamnă.
Deși și-a modificat caroseria și a devenit SUV, modelul francez nu va dispune de versiuni cu tracțiune integrală. Versiunea de bază este echipată cu un motor turbo pe benzină de 1.2 litri, în timp ce varianta de top, 3008 GT, vine împreună cu un motor diesel de 2.0 litri și 180 CP.via Automotive News (înreg.)
Are un bord foarte interesant sper sa nu puna diesel de 1,6 ....motorasul ala de 1,2 epeste poate,m-am minunat de cel de 1.4benzina de pe tiguan de asta ce sa mai zic?
Sunt cam singurii,din pacate.
Asa ca da,sunt sigur ca vor avea dreptate.
Iar masina arata demential.
Interioru asta da clasa multor masini de 100k euro....Hello Bmw seria 5???? te simti???
Ca dovada vedeti cifrele EuroNCAP:
3008: 86%, 85%, 67%, 58%
Tiguan 96%, 84%, 72%, 68%
X1: 90%, 87%, 74%, 77%
Un avantaj al lui 3008 va fi probabil pretul mai mic si dotarile incluse.
In primul rand 3008 nu este un SUV pt ca nu are 4x4. Practic el nu poate rivaliza cu nimeni pt ca nu are tractiune integrala... Este 3008 si restul lumii; foarte"interesanta" abordarea Peugeot
Serios? Ei bine, afla ca noul 3008 are tractiune integrala!
http://www.automarket.ro/stiri/in-sfarsit-suv-in-toata-regula-peugeot-3008-ajunge-la-a-doua-generatie-si-71205.html